• Rpg

    The Hunger Games, wie kent ze niet? De districten haten het, en houden er van. 

    24 normale personen worden uitgekozen, meegenomen. Maar samen met hun volgvloeistof wordt er nog iets ingespoten, of niet? 
    Een nieuwe gave ontwikkelt zich razendsnel in de persoon. Allemaal anders, maar allemaal nodig om te strijden. Strijden? Er is een klein inimini-superbelangrijk regeltje bij gekomen. Wie moordt, wordt accuut gediskwalificeert. Dus... Het wordt iets anders. Strijd, maar moordt niet, hoe win je dan? Door alle kleine spotgaai badges met jou districtnummer te verzamelen, dat zijn er 20. Heeft de ander van jou district die? Niet erg, we werken samen. Maar ojaa, per persoon 20. Dus 40 per district.

    Natuurlijk kan je ook badges van andere districten meenemen, gewoon om te zorgen dat zij niet winnen. Deze tellen niet mee bij je eigen "badges verzameling".


    District 1:
    -Jewell Blossem Levian - snelle verwonding, maar geen zware en snel dodelijke verwondingen
    -

    District 2:
    - Rayaela Olivia Cowan - Natuur beïnvloeden, maar zonder wind, zon, regen (of bedoelde je dat juist?)

    - Jay Sterling Bright - Lichaam gave, alleen voor maar een klein tijdje


    District 3:
    - Gladys Blanca Baker - Mensen raken in ban d.m.v. zang, maar voor maar een klein tijdje.

    -


    District 4:
    - Angel Purple Grey - Telephatie, maar ze moet degen wel aan kijken en het kan geen hevige pijn zijn.

    - GERESERVEERD


    District 5:
    - GERESERVEERD
    -Matt Sullivan - Korte tijd bevriezen


    District 6:
    - Quince Cassandra Steam

    -


    District 7:
    - Sarah Hall - Schild om zich heen trekken, maar je kan er met moeite wel door heen.
    -


    District 8:
    -
    -


    District 9:
    -
    -


    District 10:
    - May Rose White - Lichaam veranderen in Natuurlijke dingen, maar na een half uur vervaagd het. Niet lopen / bewegen met dingen die normaal ook niet lopen. Geen dieren.

    - Noud Jarno Mayfield - Pijn beïnvloeden, maar voor korte tijd


    District 11:
    - Mandy Strangle - Water, hoe meer water, hoe meer energie het kost. Kan dus niet heel lang door blijven gaan.
    - GERESERVEERD


    District 12:
    - GERESERVEERD
    - Collin Worse - Dieren veranderen, niet in alle. De dieren moeten kunnen overleven in waar ze zijn en hij kan niet elke tien seconden of zo veranderen in een ander dier. Hij moet een paar minuten dat beest zijn en dan kan hij pas weer veranderen.


    De lijst:

    Naam

    Leeftijd 

    Geslacht

    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen)

    Karakter

    Uiterlijk

    District

    Extra


    Een paar regeltjes:  
    # Niet moorden (das een beetje logisch)
    # Per district één jongen één meisje # 16+ toegestaan
    # Je mag een badge zelf vinden maar niet allemaal achter elkaar en dan winnen. Je mag er heeel soms een vinden maar niet gelijk het spel winnen.
    # Als er veel vraag naar is kan ik wel doen dat moorden wel mag maar dan moeten er wel mensen zijn die dat graag willen (en dan meedoen natuurlijk :P)  
    # 1 jongen 1 meisje per persoon maar niet van hetzelfde district.
    # Heb alsjeblieft een beetje ervaring met RPG'en.


    Ik hoop dat het leuk wordt en duidelijk is :) 


    reservering:
    Iedereen reserveert overnieuw!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ja doe ik zo :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: May Rose White
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Gave: Ze kan haar lichaam vervormen in andere uiterlijken of gras bomen of in water. Ook kan ze dan haar gehoor verbeteren of haar zicht reuk of denkvoormogen. Ze kan ook ik andere tributen veranderen. Ze kan ook in wapens veranderen en ze kan zichzelf dan besturen. Als ze een haar van zichzelf lostrekt kan ze dat ook vervormen. (een soort manifersatie)
    Karakter: (komt nog)
    Uiterlijk: (komt nog)
    District: 4 10
    Extra: Ze weet veel af van planten en dieren en weet wat giftig is en wat niet. Ook is ze snel en is ze goed in klimmen
    en zwemmen.

    Naam: Jay Sterling Bright
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Gave: Het gave van het lichaam. Hij kan zo iemands lichaam besturen. Hij kan bij ze naar binnen dringen en dingen stelen zoals Energie of hun zicht en dat kan hij dan bij zichzelf inzetten. Hij kan alleen bij zichzelf pijn wegnemen. Dat kan hij niet bij anderen.
    Karakter: (komt nog)
    Uiterlijk: (komt nog)
    District: 2
    Extra:Door zijn gave hoeft hij eigelijk niet te slapen. Hij steelt het gewoon van andere tributen.

    [Zijn ze hoed zo. Innerlijk en uiterlijken komen nog :)]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @GelaarsdeKat: Hoe controleer je de gaven? Want Jay (HurtedHeart) kan andermans lichaam besturen, energie of zicht weghalen en pijn wegnemen, terwijl Noud (Password) alleen pijn kan toebrengen en wegnemen..

    nou kijk die van Jay zijn zo sterker, dat ik zorg dat die zwakker wordt gemaakt in het spel, zodat ze minder goed werken, of dat steeds als hij / zij iemand verwond, de helft van die pijn zelf krijgt. Daar ben ik nog druk mee bezig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    nou kijk die van Jay zijn zo sterker, dat ik zorg dat die zwakker wordt gemaakt in het spel, zodat ze minder goed werken, of dat steeds als hij / zij iemand verwond, de helft van die pijn zelf krijgt. Daar ben ik nog druk mee bezig.


    Oké. Ik snap je. (:

    [GelaarsdeKat -> xJohnnyDepp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam Destiny Alexia Fernandes Rodriguez
    Leeftijd 17
    Geslacht Vrouw
    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen) kan met behulp van haar ogen, handen, voeten of gedachte dingen laten bewegen, dat wordt gezien als mensen, planten, dieren, dingen, voorwerpen etc. Je kan het zien als Telekinese alleen iets uitgebreider.
    Karakter Komt nog.
    Uiterlijk Komt nog.
    District 2
    Extra Ze kan heel mooi zingen en doormiddel daar van soms ook voorwerpen laten bewegen.

    Naam Matthew James Morisson
    Leeftijd 18
    Geslacht Man
    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen) Kan illusies vormen door middel van je grootste angst óf droom.
    Karakter KOmt nog.
    Uiterlijk Komt nog.
    District 1
    Extra Komt nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

          Even een vraagje. Mag je zelf de gave's verzinnen? Zo ja, dan wil ik wel een meisje van district 12 en een jongen van district 5.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja gaves zelf verzinnen maar mogen niet overeenkomen met die van anderen
    en die van 12 kan niet die is al gereserveerd maar die jonge van 5 is goed


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wanneer mogen de mijne erbij? :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zit nu op de ipad doe het asl ik een lc beschikbaar heb :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Gaat dit nog door? :S

    Ik hoop het wel ben nu niet op de comPuter... Zou iedereen zijn persoon aan willen maken zo snel mogelijk? Dankje.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    kan je ze anders niet een gb sturen?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ja ga ik ook doen maar niet vandaag meer. Morgenochtend, nu moet ik echt gaan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel