• Rpg

    The Hunger Games, wie kent ze niet? De districten haten het, en houden er van. 

    24 normale personen worden uitgekozen, meegenomen. Maar samen met hun volgvloeistof wordt er nog iets ingespoten, of niet? 
    Een nieuwe gave ontwikkelt zich razendsnel in de persoon. Allemaal anders, maar allemaal nodig om te strijden. Strijden? Er is een klein inimini-superbelangrijk regeltje bij gekomen. Wie moordt, wordt accuut gediskwalificeert. Dus... Het wordt iets anders. Strijd, maar moordt niet, hoe win je dan? Door alle kleine spotgaai badges met jou districtnummer te verzamelen, dat zijn er 20. Heeft de ander van jou district die? Niet erg, we werken samen. Maar ojaa, per persoon 20. Dus 40 per district.

    Natuurlijk kan je ook badges van andere districten meenemen, gewoon om te zorgen dat zij niet winnen. Deze tellen niet mee bij je eigen "badges verzameling".


    District 1:
    -Jewell Blossem Levian - snelle verwonding, maar geen zware en snel dodelijke verwondingen
    -

    District 2:
    - Rayaela Olivia Cowan - Natuur beïnvloeden, maar zonder wind, zon, regen (of bedoelde je dat juist?)

    - Jay Sterling Bright - Lichaam gave, alleen voor maar een klein tijdje


    District 3:
    - Gladys Blanca Baker - Mensen raken in ban d.m.v. zang, maar voor maar een klein tijdje.

    -


    District 4:
    - Angel Purple Grey - Telephatie, maar ze moet degen wel aan kijken en het kan geen hevige pijn zijn.

    - GERESERVEERD


    District 5:
    - GERESERVEERD
    -Matt Sullivan - Korte tijd bevriezen


    District 6:
    - Quince Cassandra Steam

    -


    District 7:
    - Sarah Hall - Schild om zich heen trekken, maar je kan er met moeite wel door heen.
    -


    District 8:
    -
    -


    District 9:
    -
    -


    District 10:
    - May Rose White - Lichaam veranderen in Natuurlijke dingen, maar na een half uur vervaagd het. Niet lopen / bewegen met dingen die normaal ook niet lopen. Geen dieren.

    - Noud Jarno Mayfield - Pijn beïnvloeden, maar voor korte tijd


    District 11:
    - Mandy Strangle - Water, hoe meer water, hoe meer energie het kost. Kan dus niet heel lang door blijven gaan.
    - GERESERVEERD


    District 12:
    - GERESERVEERD
    - Collin Worse - Dieren veranderen, niet in alle. De dieren moeten kunnen overleven in waar ze zijn en hij kan niet elke tien seconden of zo veranderen in een ander dier. Hij moet een paar minuten dat beest zijn en dan kan hij pas weer veranderen.


    De lijst:

    Naam

    Leeftijd 

    Geslacht

    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen)

    Karakter

    Uiterlijk

    District

    Extra


    Een paar regeltjes:  
    # Niet moorden (das een beetje logisch)
    # Per district één jongen één meisje # 16+ toegestaan
    # Je mag een badge zelf vinden maar niet allemaal achter elkaar en dan winnen. Je mag er heeel soms een vinden maar niet gelijk het spel winnen.
    # Als er veel vraag naar is kan ik wel doen dat moorden wel mag maar dan moeten er wel mensen zijn die dat graag willen (en dan meedoen natuurlijk :P)  
    # 1 jongen 1 meisje per persoon maar niet van hetzelfde district.
    # Heb alsjeblieft een beetje ervaring met RPG'en.


    Ik hoop dat het leuk wordt en duidelijk is :) 


    reservering:
    Iedereen reserveert overnieuw!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oké ik zet alle nieuwe mensjes er in, en alle reserveringen haal ik weg. Vanaf nu gaan reserveren weer, :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xHeavenlyx schreef:
    Naam Annora Lilou Saffron

    Leeftijd 16

    Geslacht Vrouwelijk

    Gave komt zo

    Karakter komt zo

    Uiterlijk



    District4

    Extra komt zo



    wil je deze afmaken of is hij al af in een ander bericht?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb nu niet echt tijd om hem af te maken want moet zo weer weg, ik vul het vanavond verder in. Maar gaat dit rpg zeker weten door?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, even kijken waneer weet niet hoeveel mensjes er al zijn ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    IHeartMusicc schreef:
    Naam Destiny Alexia Fernandes Rodriguez
    Leeftijd 17
    Geslacht Vrouw
    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen) kan met behulp van haar ogen, handen, voeten of gedachte dingen laten bewegen, dat wordt gezien als mensen, planten, dieren, dingen, voorwerpen etc. Je kan het zien als Telekinese alleen iets uitgebreider.
    Karakter Komt nog.
    Uiterlijk Komt nog.
    District 2
    Extra Ze kan heel mooi zingen en doormiddel daar van soms ook voorwerpen laten bewegen.

    Naam Matthew James Morisson
    Leeftijd 18
    Geslacht Man
    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen) Kan illusies vormen door middel van je grootste angst óf droom.
    Karakter KOmt nog.
    Uiterlijk Komt nog.
    District 1
    Extra Komt nog.


    Mag deze ook afgemaakt?

    Sorry maar elke die nog niet helemaal af is quote ik even, voor als iemand hem/haar is vergeten :>)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Telekinetixx schreef:
    Naam: Rainer Gould
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: Onzichtbaarheid, maar het is sterker dan alleen onzichtbaarheid; hij wordt volledig afgeschermd: zijn geur en temperatuur versmelten met zijn omgeving, je kan hem niet zien en de geluiden die hij maakt als hij onzichtbaar is zijn nauwelijks hoorbaar. Je kan hem op dat moment niet opsporen of raken met een gave, als je iets tastbaars gebruikt wel (bv. je kan hem niet raken door een mentale gave zoals pijn laten voelen, maar wel door een fysieke, zoals een voorwerp tegen hem smijten met telekinese).
    District: 4
    Uiterlijk: Hij heeft chocoladebruin halflang haar en zeegroene ogen, hij is lang en gespierd en heeft wat sproeten op zijn neus.
    Innerlijk: Hij is geen prater, maar een denker. Hij wantrouwt mensen snel en maakt niet zo snel vrienden, maar voor zijn vrienden doet hij alles, al kost het hem zijn leven. Hij is heel intelligent en denk niet vaak aan zichzelf als er anderen bij zijn.

    Is dit goed?^^


    Ik vind zijn gave te veel. Onzichtbaarheid mag, maar niet te veel.


    Aan iedereen: Ik ga alle gaven die ´´te groot´´ zijn beetje aanpassen, dat ze je in bovenpost. Als je het er niet mee eens bent met wat ik heb gedaan, dan moet je dat ff gb'en en zelf met een voorstel komen. Ik probeer alleen te zorgen dat iedereen ongeveer even sterk is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    HurtedHeart schreef:
    [Ik doe nog mee hoor :)]


    Oké, gezellig. (:

    Password schreef:
    (...)

    Oké, gezellig. (:


    Van alle twee leuk dat jullie nog mee doen :)

    Heb alles beetje op orde gebracht, hoop dat het nog goedkomt :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    Van alle twee leuk dat jullie nog mee doen :)

    Heb alles beetje op orde gebracht, hoop dat het nog goedkomt :)


    Tuurlijk komt het goed! Wees positief. ;D

    De aanpassingen van de gaves staan daar, je moet zelf even kijken of je het met me eens bent, anders even gb'en


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:30 ]

    weten ze eigenlijk welke gave ze hebben?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ja ze krijgen samen met volgvloeistof ingespoten en de coach verteld het. Je weet het ook van je district partner. Je werkt ook samen met diegene.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zou graag het meisje van district 12 reserveren (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    als je ervaring hebt met rpg's dan mag het :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel