• Rpg

    The Hunger Games, wie kent ze niet? De districten haten het, en houden er van. 

    24 normale personen worden uitgekozen, meegenomen. Maar samen met hun volgvloeistof wordt er nog iets ingespoten, of niet? 
    Een nieuwe gave ontwikkelt zich razendsnel in de persoon. Allemaal anders, maar allemaal nodig om te strijden. Strijden? Er is een klein inimini-superbelangrijk regeltje bij gekomen. Wie moordt, wordt accuut gediskwalificeert. Dus... Het wordt iets anders. Strijd, maar moordt niet, hoe win je dan? Door alle kleine spotgaai badges met jou districtnummer te verzamelen, dat zijn er 20. Heeft de ander van jou district die? Niet erg, we werken samen. Maar ojaa, per persoon 20. Dus 40 per district.

    Natuurlijk kan je ook badges van andere districten meenemen, gewoon om te zorgen dat zij niet winnen. Deze tellen niet mee bij je eigen "badges verzameling".


    District 1:
    -Jewell Blossem Levian - snelle verwonding, maar geen zware en snel dodelijke verwondingen
    -

    District 2:
    - Rayaela Olivia Cowan - Natuur beïnvloeden, maar zonder wind, zon, regen (of bedoelde je dat juist?)

    - Jay Sterling Bright - Lichaam gave, alleen voor maar een klein tijdje


    District 3:
    - Gladys Blanca Baker - Mensen raken in ban d.m.v. zang, maar voor maar een klein tijdje.

    -


    District 4:
    - Angel Purple Grey - Telephatie, maar ze moet degen wel aan kijken en het kan geen hevige pijn zijn.

    - GERESERVEERD


    District 5:
    - GERESERVEERD
    -Matt Sullivan - Korte tijd bevriezen


    District 6:
    - Quince Cassandra Steam

    -


    District 7:
    - Sarah Hall - Schild om zich heen trekken, maar je kan er met moeite wel door heen.
    -


    District 8:
    -
    -


    District 9:
    -
    -


    District 10:
    - May Rose White - Lichaam veranderen in Natuurlijke dingen, maar na een half uur vervaagd het. Niet lopen / bewegen met dingen die normaal ook niet lopen. Geen dieren.

    - Noud Jarno Mayfield - Pijn beïnvloeden, maar voor korte tijd


    District 11:
    - Mandy Strangle - Water, hoe meer water, hoe meer energie het kost. Kan dus niet heel lang door blijven gaan.
    - GERESERVEERD


    District 12:
    - GERESERVEERD
    - Collin Worse - Dieren veranderen, niet in alle. De dieren moeten kunnen overleven in waar ze zijn en hij kan niet elke tien seconden of zo veranderen in een ander dier. Hij moet een paar minuten dat beest zijn en dan kan hij pas weer veranderen.


    De lijst:

    Naam

    Leeftijd 

    Geslacht

    Gave (bijv. kracht van water, dingen laten bewegen)

    Karakter

    Uiterlijk

    District

    Extra


    Een paar regeltjes:  
    # Niet moorden (das een beetje logisch)
    # Per district één jongen één meisje # 16+ toegestaan
    # Je mag een badge zelf vinden maar niet allemaal achter elkaar en dan winnen. Je mag er heeel soms een vinden maar niet gelijk het spel winnen.
    # Als er veel vraag naar is kan ik wel doen dat moorden wel mag maar dan moeten er wel mensen zijn die dat graag willen (en dan meedoen natuurlijk :P)  
    # 1 jongen 1 meisje per persoon maar niet van hetzelfde district.
    # Heb alsjeblieft een beetje ervaring met RPG'en.


    Ik hoop dat het leuk wordt en duidelijk is :) 


    reservering:
    Iedereen reserveert overnieuw!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Héhe, ben ik te laat? Vast...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee hoor, we zijn nog niet begonnenn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eindelijk eens een origineel THG RPG. c:
    Mag ik een jongen uit district 4 reserveren?


    I can't define who I am.

    Ja is goed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh mijn god, ik drukte net op 'plaats reactie' en toen viel het internet weg. Zucht, even opnieuw beginnen.


    I can't define who I am.

    Naam Percevale "Percy" Rose

    Leeftijd 17 jaar

    Geslacht Mannelijk

    Gave Telekinese

    Karakter Percy is een echte macho, arrogant en zelfverzekerd. Als het op doden aankomt wordt hij kil en gaat hij snel te werk. Van kleins af aan hebben zijn ouders hem alles geleerd over wapens en overleven, dus ze zijn er sterk van overtuigd dat hij gaat winnen. Hij draagt dus ook een soort trots met zich mee. Maar in een klein hoekje van zijn ziel verschuilt er ook een soort eenzaamheid, omdat Percy nooit tijd heeft gehad om vrienden te hebben of kind te zijn.

    Uiterlijk



    District 4

    Extra -


    I can't define who I am.

    Schrijf mij maar uit, ik doe aan teveel RPG's mee op dit moment. Sorry!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Gaat dit nog door? ;o

    Volgens mij had ik hier ook een reservering, die mag wel wg. Ik heb ook geen tijd. Sorry!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.