• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:28 ]

    Hoihoi!
    Ik wil wel meedoen :)
    Mag ik Katniss spelen?

    LisaHG schreef:
    Hoihoi!
    Ik wil wel meedoen :)
    Mag ik Katniss spelen?


    Ik zet je er zo bij. Wil je ook nog een eigen rol maken of alleen Katniss?

    Mag ook eventueel nog ander erbij hoor :P
    Het liefst dan jongen .
    (maak ik ff later aan)

    Can I have Gale ?
    :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    I wanna be prim!!:Y)


    What’s tasty in Busan?

    Ik vind het niet zo leuk als er bestaande perso's meedoen, maar anders had ik zeker meegedaan! I'm sorry. ;$.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ff nog een vraagje, gaat het zo als in de boeken zelf? Dus gebeurd alles hetzelfde in het sterven van mensen + relaties?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Primrose Everdeen
    Leeftijd: Hoe oud is ze, 11, 12?
    Innerlijk: Lief en verlegen, staat altijd voor iedereen klaar.
    Uiterlijk: Like this
    Geboren in district: 12
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen: Niet
    Over de familie: haar grote zus is Katniss, haar vader is gestorven toen de mijn in district 12, waar hij werkte, instortte. Haar moeder heeft heel lang alleen maar in bed gelegen en amper gepraat, en zo had Katniss een beetje de rol van moeder overgenomen.
    Extra: Uhm...

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 14:06 ]


    What’s tasty in Busan?

    [12, anders kan je nog niet gekozen worden]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    GelaarsdeKat schreef:
    Ff nog een vraagje, gaat het zo als in de boeken zelf? Dus gebeurd alles hetzelfde in het sterven van mensen + relaties?


    Ik wil groot en deels het boek volgens maar jullie ook vrijheid geven in jullie doen en laten. Het verhaal begint op het punt dat iedereen op Peeta na in district 13 is. De rebelen gaan inderdaad naar het Capitol maar wie er dood gaan ja of nee mogen jullie zelf beslissen.

    xMirrorMan schreef:
    Ik vind het niet zo leuk als er bestaande perso's meedoen, maar anders had ik zeker meegedaan! I'm sorry. ;$.


    Geeft niet ;)

    Maar je kan altijd nog mee doen met een onbestaand personage.

    En effe, de ''liefde'' tussen de mensen gaat hetzelfde? voor de rest bedankt xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    En effe, de ''liefde'' tussen de mensen gaat hetzelfde? voor de rest bedankt xD


    Ja dat blijft hetzelfde.

    Oké is goedd.
    Niet omdat alles hetzelfde blijft maar ik weet niet of ik mee kan doen, ik ging net alles tellen en toen merkte ik dat ik echt 9339230843 rpgs heb xD Duss.... Ik ga denk ik toch niet mee doen... Ik wil echt meedoen met rpgs die mij heel erg aanspreken, maar ik denk zelf (sorry dat ik het zeg maar, met een beetje RPG-moderator zijnde op andere sites) dat dit niet heel lekker gaat lopen ivm half wel half niet bestaande personages... Dus ik denk toch dat ik niet mee ga doen.... Sory...

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 14:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    Oké is goedd.
    Niet omdat alles hetzelfde blijft maar ik weet niet of ik mee kan doen, ik ging net alles tellen en toen merkte ik dat ik echt 9339230843 rpgs heb xD Duss.... Ik ga denk ik toch niet mee doen... Ik wil echt meedoen met rpgs die mij heel erg aanspreken, maar ik denk zelf (sorry dat ik het zeg maar, met een beetje RPG-moderator zijnde op andere sites) dat dit niet heel lekker gaat lopen ivm half wel half niet bestaande personages... Dus ik denk toch dat ik niet mee ga doen.... Sory...


    Goed commentaar. Ik verander het naar alleen onbekende personages ;)