• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:28 ]

    Naam: Alma Coin
    Leeftijd: 52
    Innerlijk: Coin heeft altijd honger naar macht. Ze wil de macht in Panem grijpen en de mensen voor zich winnen. "Als je niet meteen 'Coin' antwoordt, vorm je een regelrechte bedreiging," zoals Boggs zei tegen Katniss op de vraag aan haar wie zij vindt dat de macht moet krijgen na Snow. Coin is in dat opzicht net als Snow: manipulatief en gevaarlijk, als ze tegenstanders heeft worden die uit de weg geruimd, Spotgaai of niet. Haar plan loopt op rolletjes, de revolutie zorgt ervoor dat alle Districten kapot gaan en elkaar verwoesten, zodat alleen District 13 over zal blijven en zij de macht zal kunnen grijpen.
    Uiterlijk: Coin heeft lichtgrijze doordringende ogen en grijs haar tot op haar schouders. Ze heeft een bleke huid en is nou niet bepaald de mooiste om te zien.
    -foto volgt nog, oude vrouwen zijn rottig te vinden D:-
    Geboren in district: 13
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen: Niet
    Over de familie: -volgt nog-
    Extra: Alma Coin is president van District 13 en wil haar macht uitbreiden tot over heel Panem. De revolutie ziet ze hierbij als dé ultieme kans.

    Ik ga nu aan Beetee beginnen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oke, ik loop nu al een kwartier te zoeken op weheartit, maar heeft iemand een goede foto van een gemeen/arrogant kijkend meisje dat mooi is en er een beetje capitool achtig uitziet, niet zoals effie maar knalblauwe oogschaduw ofzo...


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Nawhhh, ik wil graag meedoen, maar ik doe er al zoveel en heb niet veel tijd meer... grmblll}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {Nawhhh, ik wil graag meedoen, maar ik doe er al zoveel en heb niet veel tijd meer... grmblll}


    Kijk maar of je mee wilt/kunt doen ;)

    Aw damn, the hunger games wikia doet het niet :C
    Beetee moet dus nog even wachten 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    Aw damn, the hunger games wikia doet het niet :C
    Beetee moet dus nog even wachten 8D


    Prima

    Naam:louize dream
    Leeftijd:18
    Innerlijk: ze is heel vrolijk. en hyperactief. maar als ze depresief is dan is ze wel heel deprie. ze is trots. en heel eigenweis. ze ook heeft ze soms last van stemmings wisselingen.
    Uiterlijk:
    maar dan met blond haar.


    Geboren in district: 7
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen: niet maar haar zusje wel. die heeft het niet overleefd
    Over de familie:ze is alleen.
    Extra: haar zusje is dus doodgegaan in de spelen. de spelen voor die van katniss. in de gaos van de revolutie is ze met haar moeder gevlucht. (haar vader is dood omdat hij was verpletterd door een boom op het werk) de reis was moeilijk en haar moeder heeft het niet overleefd. sindien heeft ze een grote haat tegen het kapitool. daarom is ze in het leger gegaan. ze is het best met de twee dunnen zwaarden die aan middelmaatig lang zijn. de zwaarden heeft ze geerft. ze zijn al heel lang in de familie. ze is goed in houdbewerken. ze maakt vaak beelden van dieren.


    welkome to my garden of fantasy

    Kan ik Annie Cresta zijn?


    kindness is never a burden.

    HarrysWifie schreef:
    Kan ik Annie Cresta zijn?


    Sorry die ben ik zelf al $:

    Naam: Cybele Rhea Snow.
    Leeftijd: 17.
    Innerlijk: Cybele heeft altijd met plezier naar de Hunger Games gekeken, en is van plan om in haar grootvaders voetstappen te treden. Ze is moordzuchtig en erg sadistisch. Ze zal er alles aan doen om iedereen die zich verzet tegen het Capitool kapot te maken. Cybele heeft geen zachtaardige kant, Ze verafschuwt mensen uit de districten en ze zal zich nooit snel gewonnen geven. Op het eerste gezicht ziet ze er lief uit, maar ze zal er niet voor terugdeinzen om iemand gruwlijk te vermoorden of te martelen. Ze zal er juist plezier in hebben. Ze heeft wel een hele boel zwaktepunten, maar dat weet bijna niemand { Zie extra }
    Uiterlijk:


    Geboren in district: In het Capitool.
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen: Niet.
    Over de familie: Haar vader is de zoon van Snow en heeft een belangrijke functie in het bestuur. Haar moeder had vroeger ook een goede functie in het Capitool, maar nu werkt ze niet meer. Cybele is enigskind.
    Extra: Cybele is erg goed met messen en pijl en boog, maar dit heeft ze nog nooit van haar leven nodig gehad ook is ze erg lenig. Ze heeft net zoals iedereen een aantal zwaktepunten, Cybele heeft veel fobieën en als mensen te weten komen wat die zijn zal het gemakkelijk zijn om haar te breken. Haar fobieën:
    Stenofobie – angst voor nauwe of smalle ruimtes of dingen.
    Scotomafobie – angst om blind te worden.
    Sciafobie / sciofobie - angst voor schaduwen.
    Ophidiofobie – angst voor slangen.
    Myctofobie – angst voor het donker.
    Monofobie – angst om alleen te zijn of angst voor eenzaamheid.
    Cleithrofobie / cleisiofobie – angst om opgesloten te zitten in een gesloten ruimte.
    Belonefobie – angst voor naalden.
    { Just so you know how you can torture her when you catch her! }

    Ik doe zo mijn jongen :3

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 10:24 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Kan ik dan een Captioolmeisje invullen?


    kindness is never a burden.

    She is gonna torture Peeta real bad :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Mag ik misschien een oud tribute spelen? Die zich dan dus ook mengt in 13? [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Mag ik misschien een oud tribute spelen? Die zich dan dus ook mengt in 13? [:


    Ja dat mag :)

    Ik wil ook graag meedoen ;p Ik was gisteren nog aan het denken om aan zoiets deel te nemen ;p

    Naam: Nux Tymore
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Nux is een heel zorgzame meid met het hart op de goede plaats. Ze werkt al van haar veertiende in de ziekenzaal en heeft zich langzaam omhoog gewerkt tot hoofdverpleegster van district 13. Ze is een grote hulp en geniet van helpen. Ze is trouw, moederlijk en lief, vaak veel te lief, ze word gemakkelijk gemanipuleerd en vertrouwt mensen veel te snel.
    Uiterlijk: Nux
    Nux heeft prachtig goudblond haar dat ze meestal opsteekt in een grote knot. Ze draagt bijna nooit haar gewone kleding en bijna altijd haar werkkleding. in tegenstelling tot de meeste andere staat dit haar prachtig en accentueert het haar mooie langen benen.
    Geboren in district: Ze is geboren in district 11
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen: NIET meegedaan aan de spelen maar ze luistert vaak naar de verhalen van oude tributen en weet hoe vreselijk het eraan toe moest gegaan zijn. Hierdoor zit zij ook in het verzet.
    Over de familie: Nux heeft haar ouders niet gekend. Haar moeder was nog voor haar eerste verjaardag omgekomen, tijdens een gevecht tussen de rebellen. Haar vader was al voor haar geboorte overleden. Nux is opgegroeid bij haar tante (de zus van haar vader).
    Extra: Nux is verloofd met Colin.Ze ontmoette Colin toen ze nog maar pas begonnen was met werken. Colin werkt in het leger en was destijds ernstig verwond. Nux verzorgde hem toen. Ze verwachtten hun eerste baby.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:33 ]