• Als je een muzieknummer vind dat zo slaat op hoe jij je op dat moment voelt of in welke situatie je leeft. Heerlijk om dan even uit te kunnen huilen of keihard mee te blerren ... Gewoon omdat het zo fijn aanvoelt. Je kent het vast wel. :')

    Voor mij is dat op dit moment Patience van Guns N' Roses. (Als je me kent is het vrij makkelijk te snappen waarom)
    What's yours and why? ^^


    Til hug og blod.

    Ik luister bijna nooit nummers waar ik om moet huilen of waar ik me verdrietig door kan voelen.
    En de enige x dat dat wel zo is luister ik naar het nummer lentesneeuw van Marco Borsato. Gek, want ik hou totaal niet van Nederlandstalige muziek, maar het heeft met iets van vroeger te maken waardoor ik dat nummer ben gaan waarderen, en dat is nog al een verdrietige gebeurtenis geweest.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    SidV schreef:
    Ik luister bijna nooit nummers waar ik om moet huilen of waar ik me verdrietig door kan voelen.
    En de enige x dat dat wel zo is luister ik naar het nummer lentesneeuw van Marco Borsato. Gek, want ik hou totaal niet van Nederlandstalige muziek, maar het heeft met iets van vroeger te maken waardoor ik dat nummer ben gaan waarderen, en dat is nog al een verdrietige gebeurtenis geweest.


    Nou, dat is ook precies wat ik bedoel. Nummers die je op zulke momenten echt raken. Verdrietig of zwaar, of iets wat 'gewoon' veel impact heeft op je.


    Til hug og blod.

    Ik snap wat je bedoelt. Op dit moment is er voor mij niet een bepaald liedje, meer muziek in het algemeen. (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb het een tijd gehad met Face down van The Red Jumpsuit Apparatus:



    Maar ik ben niet van plan hier nu helemaal mijn levensverhaal neer te gaan zetten, dus het waarom zal voor jullie een raadsel blijven, ghehe.

    En voor de rest heb ik het wel vaak met bepaalde zinner uit bepaalde nummers.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb dat momenteel met Perfect (de Glee versie)
    en enkele Miley-liedjes (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nou, dat is ook precies wat ik bedoel. Nummers die je op zulke momenten echt raken. Verdrietig of zwaar, of iets wat 'gewoon' veel impact heeft op je.

    Aha, ja dat heb je zo af en toe gewoon eens nodig. Zo'n zielig nummer. Hoewel ik het zoveel mogelijk probeer te vermijden haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Honestly? Teveel om op te noemen, maar ik ben momenteel weer in de 'broken angel' gevoelens terug aan het vallen.



    Maar ik heb veel nummers wat dat betreft.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Infected Mushroom - Heavyweight.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik al die liedjes moet opnoemen, ben ik morgen nog bezig. Not even joking.
    Voorlopig past Creep van Radiohead wel het best bij me/hoe ik me voel.


    comfort in c h a o s

    Linkin Park - Robot Boy.


    -

    Heel veel liedjes van Birdy. Vooral Shelter. Die is echt geweldig... :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat doe ik redelijk vaak. Een liedje dat ik altijd luister als ik me niet goed voel is Escape The Fate - The Aftermath. Die helpt altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik luister dan altijd naar Porcelain Black, om even lekker mee te kunnen bleren.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:13 ]


    Your make-up is terrible

    Als ik me down voel denk ik eigenlijk niet meteen aan muziek. Af en toe wel, dat zijn dan de Nederlandse nummers van Wicked die ik in m'n hoofd ga zingen, maar ik zet ze meestal juist niet op.


    Life is hard and then we die



    Dit nummer. Het is een soundtrack van de film Solanin. Solanin is oorspronkelijk een manga (echt een geweldig verhaal btw). En ik heb wel eens reacties op het liedje gelezen en iemand zei: 'I think this is what growing up sounds like.' En dat ben ik nu ook een beetje gaan denken. Ik word altijd stil als ik het lied hoor en eigenlijk raak ik er betoverd door. Als ik het luister met mijn koptelefoon op, staat de wereld stil, lijkt wel. Ik kan er niet eens op huilen, zo mooi vind ik het.


    wth.