• Ze worden verjaagd - eerst uit Engeland, toen uit Amerika. Ze werden uitgeroeid en in legendes opgesloten. In werkelijkheid leven ze voort in Roemenië. Op hun terrein. Wie ze zijn? Wolven - veranderaars. Shape-shifters.. En dat is lang niet alles. Ze houden zich vast aan hun tradities; moeten overleven door zich zo snel mogelijk voort te planten. De bloedband word namelijk getergd door de mensheid.
    ___
    Je kunt een nietswetend mens spelen; of een lid van de roedel. Iedere wolf is anders. In hun menselijke vorm zijn ze sneller, krachtiger en mooier dan andere mensen. Ze trekken mensen aan door hun geur, hun uiterlijk. Wolven hebben mensen nodig om te overleven. Ze hebben echter wel één leider waaraan ze zich moeten gehoorzamen; de alfa. Een kind van voorgaande leiders. Malice. Vaak worden wolvenkinderen onderling door hun ouders uitgehuwelijkt; voor de bloedband.
    ___
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ___
    Malice Abelay O'Clav - Roedellid/Alfa
    Samantha Amèlie Roux - Roedellid
    Felice Hannah Blakefield
    May Rose White
    June Lauren Evans
    -
    Stefano Jordan - Roedellid
    Noah Luca Adams - Roedellid
    Jayden Jason Bright - Roedellid
    Lucas Alexander Samuels - Roedellid
    ___
    Achter je karakter komen we wel in het spel. Niet enkel meisjes, ook jongens. Als je - je hier niet aan houd keur ik je rol af en heb je pech. Niet té bekende celebs als foto - svp.
    ___


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:58 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam Malice Abelay O'Clav
    Leeftijd Zeventien
    Geslacht Vrouwelijk
    Uiterlijk
    Malice is teder gebouwd; haar grote, onschuldige ogen zijn kristalblauw gekleurd en geven haar een kwetsbare uitstraling. Ze is niet erg groot met haar 165cm lang, maar heeft wel bijzonder mooie rondingen en een uitdagende glimlach. En als je haar zo ver hebt gekregen dat ze huilt - breekt je eigen hart ook omdat ze er dan nog fragieler uitziet.




    Extra Ze is de alfa van de roedel

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 17:15 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik reseveer een meisje van de roedel, mag dat? ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Natuurlijk :].

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 17:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yay :3. Ik vul hem zo in, denk ik!

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 17:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Maria Nina McCean
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:







    Maria is een meisje van 1.60 dat altijd hakken draagt omdat ze anders een kop kleiner is dan de meeste anderen. Ze heeft lange, blonde haren die de ene keer stijl zijn en de andere keer krullen. Omdat haar haar steeds anders is weet niemand hoe haar haar er echt, van zichzelf, uit ziet.
    Extra: Normaal mens


    Keep your head up, keep your heart strong

    We hebben al 3 meisjes. Nu nog jongens [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga maar eens een keertje een jongen doen (:
    Van de roedel please.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 17:55 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Is goed :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik reserveer een meisje voor de roedel. Deze keer denk ik dat ik maar één personage hou.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eigenlijk hebben we jongens nodig. Meisjes zijn er nu al te veel.. Zou je geen jongen kunnen spelen? Of een mensenmeisje?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Laat maar, ik dacht dat het laatste meisje door die die daarboven had gereserveerd was. Ehh ik kijk wel.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    mag ik een jongen en een meisje?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Als het een mensenmeisje is ja [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kan ik een jongen spelen die bij de roedel komt, doordat hij gebeten wordt?

    geef me maar een jongen die bij de roedel hoort, ik vul hem later in, eerst huiswerk etc.


    The duty of youth, is to challenge corruption.