• Ze worden verjaagd - eerst uit Engeland, toen uit Amerika. Ze werden uitgeroeid en in legendes opgesloten. In werkelijkheid leven ze voort in Roemenië. Op hun terrein. Wie ze zijn? Wolven - veranderaars. Shape-shifters.. En dat is lang niet alles. Ze houden zich vast aan hun tradities; moeten overleven door zich zo snel mogelijk voort te planten. De bloedband word namelijk getergd door de mensheid.
    ___
    Je kunt een nietswetend mens spelen; of een lid van de roedel. Iedere wolf is anders. In hun menselijke vorm zijn ze sneller, krachtiger en mooier dan andere mensen. Ze trekken mensen aan door hun geur, hun uiterlijk. Wolven hebben mensen nodig om te overleven. Ze hebben echter wel één leider waaraan ze zich moeten gehoorzamen; de alfa. Een kind van voorgaande leiders. Malice. Vaak worden wolvenkinderen onderling door hun ouders uitgehuwelijkt; voor de bloedband.
    ___
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ___
    Malice Abelay O'Clav - Roedellid/Alfa
    Samantha Amèlie Roux - Roedellid
    Felice Hannah Blakefield
    May Rose White
    June Lauren Evans
    -
    Stefano Jordan - Roedellid
    Noah Luca Adams - Roedellid
    Jayden Jason Bright - Roedellid
    Lucas Alexander Samuels - Roedellid
    ___
    Achter je karakter komen we wel in het spel. Niet enkel meisjes, ook jongens. Als je - je hier niet aan houd keur ik je rol af en heb je pech. Niet té bekende celebs als foto - svp.
    ___


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:58 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je word dus geen wolf door te worden gebeten; je word er als één geboren of je bent er geen [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, dan heb ik het verkeerd begrepen. Kan ik een jongen in de roedel zijn?

    Jongen bij de roedel?

    Naam: Stefano Jordan.
    Leeftijd: 17
    Geslacht: man, hoort bij de roedel.
    Uiterlijk:



    Extra: Hoort bij de roedel,

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:02 ]


    Don't dream your life, live your dream.'

    Tuurlijk :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Schrijf je de personage's op in de boven-post?

    Als ik straks thuis ben wel, ja.

    @BIEBERSSTYLE; kun je ook er ook een foto bijzetten van zijn wolvenuiterlijk?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Samantha Amélie Roux
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Extra: Komt nog

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Een paar vraagjes:
    1. hoeveel rollen mag je?
    2. Prenten ze hier ook op iemand in?
    3. Hoe communiceren de wolven?
    4. Mag ik een Wolven jongen (Beta) en een mensen meisje doen? :D

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sorry als ik misschien een beetje zeur; maar haar wolfvorm lijkt nogal heel erg op die van Malice, dus zou je hem misschien kunnen aanpassen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dat valt toch wel mee? :').
    De kleur is anders, en de kop sowieso ook. Maar oké dan, ik zoek wel wat anders.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam:Noah Luca Adams
    Leeftijd:18
    Geslacht:Mannelijk
    Uiterlijk:


    Met zijn blonde haren en blauwe ogen weet hij echt wel dat hij mooi is.
    Vaak heeft hij een petje op en zijn ketting draagt hij altijd.


    Extra:Hij is lid van de roedel.

    Naam:Felice Hannah Blakefield
    Leeftijd:17
    Geslacht:Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Extra:Ze is een mensen meisje maar later komt ze achter het bestaan van wolfen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:45 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Een; Twee
    Twee; Nee, alhoewel ze wel kunnen binden door elkaar te bijten.
    Drie; Ik heb het liever andersom; vrouwenwolven zijn nogal zeldzaam en er zijn er al twee. Misschien later [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Twee. Hoe bedoel je door te bijten?
    Drie: ik heb het al veranderd
    Vier. Hoe communiceren de wolven me elkaar of doen ze dat niet?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Als ze elkaar bijten of de wolf bijt de mens dan deelt/delen ze iets en dan is dat een soort band.
    Ze communiceren beperkt als wolven. Dus ze kunnen wel 'praten' maar niet echt denken zoals in twilight.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: May Rose White
    Bijnaam: White Rose (Witte roos)
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: Ze heeft van zichzelf lange witte haren. Het is best vreemd gegaan. Bij haar geboorte waren ze zwart, maar toen ze 2 was veranderde ze in wit. Het is erg opmerkelijk want niet veel mensen hebben het van zichzelf.


    Extra: Ze houd van ieder levend wezen, behalve insecten, Ze heeft ook een eigen paar Miracle. (Zie foto bij uiterlijk) later komt ze achter de wolven. Ze laat ook geen angst zien in haar gezicht als ze een dier tegenkomt. Ze is erg kalm ingesteld.

    Naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk, Hij zit in de Wolvenroedel hij is Beta. (als het mag)
    Uiterlijk:


    hij heeft donkerbruine haren en een lichtgetinte huid van zichzelf. Hij is dan ook kwart spaans. Zijn ogen zijn goud bruinig en hebben een groen randje. Hij is vrij gespierd en dat kan je ook wel zien. Hij is wat hoekig gebouwd en heeft een strakke kaaklijn.


    Hier is hij in een aanval. Zijn opgloeiden zijn in zijn wolf vorm blauwachtig en zijn haren zwart met wit tot grijze plukjes haar. Hij is trots op zijn vacht, want hij is zelfs als wolf erg blij met zijn haren of uiterlijk. Ik zou dus niet zommaar aan zijn haren zitten.
    Extra: Hij is vrij bezitterig, maar ook heel erg beschermend. Daarmee bedoel ik dat hij klaarstaat voor mensen en ze beschermd als da nodig is.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break