• Helleuww..
    Bespreek hier maar dingen zoals Twincest etc.
    Hoe erg zou je het vinden als blijkt dat Tom en Bill een relatie met elkaar zouden krijgen,
    Vind je het vies, leuk, eng, ben je geen fan meer.
    Doegoos xD


    parapapapapapa <'3

    Ik zou het wel raar vinden mja.. Ik blyf dan wel fan ^^ tenzy hun muziek bagger wordt dan is het Byee Tokio Hotel. maar zolang hun muziek goed is blyf ik fan ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    niet....
    ik zou het niet erg vinden... liefde is iets moois, en het maakt niet uti of je familie bent... familie is ook eigenlijk maar een woord....


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ik zou het leren accepteren. ik zou ook gewoon fan blijven. ^^ Ik zou het leuk voor ze vinden;).

    ik gun het ze wel =D
    maar ik denk dat ze nu nog niet toe zijn aan een relatie

    whahaha.... nee, idd:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    k zou er geen problemen mee hebben en gewoon fan blijven maar apart zou ik het wel vinden, maar daar leren we dan maar mee leven


    Why don't you break my heart

    Ik zou er trouwens blij mee zijn xD
    Dan krijgen ze iig geen relatie met een of andere fan (A)


    parapapapapapa <'3

    je kan er dan toch niks aan doen. het is dan hun keuze, maar ik zou wel fn blijven. ik bedoel door een keuze van hun geen fan meer zijn? nou dan ben je altijd al nep fan geweest en geil je gwn of op bill of tom.


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Helaas pindakaas. Maar ik blijf natuurlijk fan x)


    I recycle my thoughts.

    dat zouden ze nooit doen :S
    ik haat die tc dingen


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    dat zouden ze nooit doen :S
    ik haat die tc dingen


    het is ook niet iets wat ik lees hoor... ik vind het vaak nogal lullig als ze zo worden afgebeeld...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    (maar die tekeningen zijn wel altijd mooi:P)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    nou ja, er bestaat echt wel twincest (NIET bill en tom) maar dat had ik een keer op internet gezien over dat ze waren opgepakt blabla.
    ze moeten er wel hard en sterk voor zijn. de pers die zal ze echt niet met rust laten enzo..

    maar goed, ik blijf voor altijd fan


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik kan me voorstellen dat je als tweeling een speciale band met elkaar hebt maar dat het zo ver kan gaan dat je een liefdesrelatie krijgt met je tweelingbroer of zus dat vind ik niet helemaal gezond...


    It's heavy but you are not the only one

    ik weet niet zeker of ik nog fan zou blijve...als ze nu homo ware... maar incest, da is gwn strafbaar eh!