• Helleuww..
    Bespreek hier maar dingen zoals Twincest etc.
    Hoe erg zou je het vinden als blijkt dat Tom en Bill een relatie met elkaar zouden krijgen,
    Vind je het vies, leuk, eng, ben je geen fan meer.
    Doegoos xD


    parapapapapapa <'3

    goh:S best een vaag idee:P
    nja...als zij zich er goed bij voelen, is het goed, toch? Behalve als je zoiets krijg als incest met je kinderen. Zoals die Oostenrijker:O dat is gewoon eng..


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Jah, dat word eng ja..

    Maar als het goed is zou het dan niet tegen hun wil zijn. :') Dan is het goed.
    Als ze elkaar gaan verkrachten wordt het iets anders dan uhm, ga ik ze slaan, ziekenhuis inschoppen enzo, maar ze verkrachten elkaar vast niet. -aait-

    idd!!!!
    het is gwn broederliefde!!
    ik hoop dat niemand hier hoopt dat ze iets met elkaar krijgen!anders ben je ziek in je hoofd!
    tja...das mijn mening!
    xxxxx


    Jij zegt hier trouwens twee tegenstijdige dingen.

    Je bént ziek in je hoofd
    Dat is mijn mening.

    Dat het jou menig is betekend niet meteen dat het ook zo is, je moet zeggen, dan vind ik dat je ziek in je hoofd bent, of iets. Want wat jij vind is niet de wet, en dit kan iemand heul persoonlijk opvatten.

    jah ze ik gun ze alles hoor maar B&T walgen van deze roddel en da zouden ze nooit doen maar stel da dan okaay ik zou het zelfde reageren als als Bill een vriendin kreeg:huilen depri zijn snijden en blij voor hem zijnXD


    take me away

    Ik zal maar niet geil zeggen xD Uh... Ik blijf wel fan enzo, want het gaat mee om hun muziek. Het is gewoon hetzelfde als ze een vriendinnetje of vriend hebben... Wat ik erg vind is dat iedereen zegt dat Bill homo is. Als het echt zo is, WAT DAN NOG? Als hij toegeeft is het meteen stil overal. Hier heb je toch ook beroemde homo's en iedereen vind het nog leuk ook! Sorry xD Dat moest er even uit.

    Ik zou ht gail vinden.
    Ik gun het ze wel. Die jongens verdienen ook liefde.. Hoe ze daar aan komen is niet ónze zaak.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zou het zelfde reageren als als Bill een vriendin kreeg:huilen depri zijn snijden en blij voor hem zijnXD


    Dat komt echt triest en niet cool over, dat weet je toch? @_@

    Als hij toegeeft is het meteen stil overal. Hier heb je toch ook beroemde homo's en iedereen vind het nog leuk ook!

    Ik ga een heuleboel doen, maar niet stilvallen O.O
    Ik ga ze stiekem filmen ofzo, en ja ik heb een obsessie voor mooie homo's. [/ziek kind]

    Ik zou ... ehm
    het niet erg vinden.
    Maar ik zou het niet echt geloven eigenlijk. xD
    Als de muziek goed blijft.. blijf ik fan.

    x

    ik zou het erg jammer vinden voor mezelf, en een heleboel andere fans. Ma aangezien dak ook twincest schrijf zou dat ook makkelijker gaan.
    Kzou natuurlijk ook fan blijve en supergelukkig zijn voor hun!
    Jammer da het strafbaar is!
    Waarom eigenlijk?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik zou het erg jammer vinden voor mezelf, en een heleboel andere fans. Ma aangezien dak ook twincest schrijf zou dat ook makkelijker gaan.
    Kzou natuurlijk ook fan blijve en supergelukkig zijn voor hun!
    Jammer da het strafbaar is!
    Waarom eigenlijk?


    Omdat ze overal iets strafbaars in willen zien.
    En omdat het familie is, mag het niet.
    Uiteindelijk is iedereen familie van elkaar.
    Ik vind het dan ook belachelijk
    En zou juist blij zijn als ze met elkaar zouden krijgen
    Want als ik ze niet kan krijgen, mag geen andere fan ze krijgen (6)


    parapapapapapa <'3

    als hun dat willen laat ze gaan... en fan blijf ik toch wel, ze zijn niet de enige die in de band zitten en hun muziek is gewoon goed!

    Het zou wennen zijn maar het zijn ook maar mensen...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    als die 2 gelukkig met elkaar worden moeten fans er juist blij om zijn ;) het is toch fijn als dat jou idool zich goed voelt bij wat hij doet;)


    The thing you do mean something to people -Ncis