• nja, de titel zegt deze keer al genoeg... dus zeg effe wie jullie denken dat als eerste kinderen krijgt... en waarom?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Nee ik denk als tom egt van een meisje houd er wel trouw aan is


    nooou... tom kennende..... (A)


    Jaa ^^ Maar ligt eraan of Tom haar gewoon als een one-nigt-stand zag want dan houdt hy blykbaar niet van d'r


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee ik denk als tom egt van een meisje houd er wel trouw aan is


    nooou... tom kennende..... (A)


    Ken je hem persoonlijk dan..?


    aan jou vroeg ik geen commentaar ;)

    Nee ik denk als tom egt van een meisje houd er wel trouw aan is


    nooou... tom kennende..... (A)


    Ken je hem persoonlijk dan..?


    ja man... we bellen iedere week (A)

    nee, natuurlijk niet... maarja,, je leert ze wel een beetje kenenn natuurlijk hea


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ik denk Georg of Gustav:P

    Tom is nog een klein kind en Bill.. daar weet ik ff geen reden voor:P

    Maar G&G zijn de oudste dus ja xD


    bla bla bla

    Ik denk Georg of Gustav:P

    Tom is nog een klein kind en Bill.. daar weet ik ff geen reden voor:P

    Maar G&G zijn de oudste dus ja xD


    bla bla bla

    Ik denk Georg of Gustav:P

    Tom is nog een klein kind en Bill.. daar weet ik ff geen reden voor:P

    Maar G&G zijn de oudste dus ja xD


    Tom klein kind..? Bill is kleiner hoor xD Dus dan zou Bill een nog kleiner kind zyn :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik denk Georg of Gustav:P

    Tom is nog een klein kind en Bill.. daar weet ik ff geen reden voor:P

    Maar G&G zijn de oudste dus ja xD


    bill... daar weet ik wel een keden voor.... hij zou een echte relatie nog niet aandurven denk ik....(A)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    xD Bill zoekt zyn 'ware' liefde. Straks zit diegene ergens in China ofz xD Kan je lang blyven zoeken dus ik denk niet Bill


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK DENK
    Bill :o


    I recycle my thoughts.

    Ik denk Georg, want hij zei eens in een interview op de vraag of ze kinderen wilden dat hij er wel wou. Dan wou hij eerst een jongen en dan vier jaar later een meisje, zodat de grote broer haar dan kon beschermen:D!
    Tom en Bill keken Georg toen heel raar en scheef aan, en Gustav was half aan het slapen:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    muhaha ik denk Gustav,
    want hij denkt volgens mij altijd wel vet goed na over wat hij doet en over de beslissingen die hij neemt :P en Tom denk ik niet want die heeft echt niett zoveel meisjes als hij zegt dat ie heeft, want ik heb een interview gezien met zn exvriendin xD

    Tom want hij doet aan 1 night stands, hij maakt heus wel 1 x een meisje zwanger, en ik denk dat hij wel het fatsoen heeft om ervoor te zorgen dan...

    Of Bill, hijs heel romantisch en komt dus snel aan een meisje, en als jij (Bijv.) met Bill hebt wil je toch wel een kindje van hem???:p

    maar... Tom is af en toen nog wel een klein kind zelf...
    Maja!

    Wie het ook is ik denk toch NIET Bill, Als je je leven lang op de ware gaat zitten wachten hoe weet je dan precies wie het is..? Straks zit die gene in China ofz. Da's een groot land en dan kan je dus ook lang blyven zoeken ^^ Dus ik denk niet Bill..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3