• nja, de titel zegt deze keer al genoeg... dus zeg effe wie jullie denken dat als eerste kinderen krijgt... en waarom?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    mijn vader heet ook Bill en hij zij zo als die bill ooit hier komt zal ik hem is vertellen dat ik de enige egt ben

    dus dat kan ik hem niet aan doen


    geheheh.. die is leuk:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ja dies geinig. Ik denk dat Tom en Bill nog niet echt aan hun volwassenheid toe zijn. Gustav en Georg denk k wel meer dan de twins.


    I'm your bitch [:

    Ik denk Georg of zo en als tom het egt elkekeer doet zo als je wel eens hoort kan hij het ook nog wel eens worden door een scheurtje in de condoom ofzo

    georg wil een jongen en dan een paar jaar later een meisje zodat de jongen op zijn zusje kan passen..

    dus ik denk georg die heeft het allemaal al bedacht :D


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    laatst stond er zo van dat tom gaat nadenken over dingen en dat ie niet meer zo snel iets fouts gaat doen, maar k geloof dat niet helemaal


    I'm your bitch [:

    doh! dat kan ik ze wel vertelln.... zie je tom al nadenken over dat soort dingen? die jongen geniet gewoon van zijn status.. die gaat daar echt niet over nadenken...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    hahah, misschien gaat er idd wel iets mis bij tom... dat het condoom scheurt ofzo:P
    zou kunnen (A)

    haha dacht ik net ook xD

    georg
    oudste.. en door die foto v/d joepie..


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    welke foto vn de joepie?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    gustav denkik... das ook ni zoon feestbeest denkik :D ze zegge altij da meisjes de jonge kieze die tmeest op hun vader lijkt, en gusav ziet er dan zoon beetje het neutraalst uit... Mijn vader heet GEORGes :D

    gustav denkik... das ook ni zoon feestbeest denkik :D ze zegge altij da meisjes de jonge kieze die tmeest op hun vader lijkt, en gusav ziet er dan zoon beetje het neutraalst uit... Mijn vader heet GEORGes :D


    ik wil ook een vader die zoo heeeeeeeeeet:P
    mijn vader heeft een turkse naam, dat komt niet echt in de buurt van duits:P laat staan in de buurt van iets als gustav fzo:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Zeker weten Tom,waarscheinlyk heeft ie dr al een paar,met al die one-nightstands :P


    Euuy vet,Tom s vader xD


    Lalalalalalalala.

    TOM!!
    Zeker wie weet heeft hij al wel hinderde kinder verwekt 0_o :P
    Ach ja ik denk Tom!


    I do not hook up.

    Haha, ik denk Bill .. xD
    omdat die toh altijd speciaal is en iets doet
    wat je niet van hem verwacht, dusja, laat ie maar
    even een kindje maken, en de hele wereld chokeren XD (of hoe je da woord ook schrijft XD)

    Xx

    georg wil een jongen en dan een paar jaar later een meisje zodat de jongen op zijn zusje kan passen..

    dus ik denk georg die heeft het allemaal al bedacht :D


    uhuh ik denk ook georg , als het gaat over bewist kinderen krijgen , tom zou er zomaar al hebben ><. ghnaghna , best cool , eigenlijk niet echt maargut ö


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.