• Komatsu Nana moves to Tokyo, following after her boyfriend Shouji to gain a life she has always dreamed of. On a train bound for Tokyo, she meets Osaki Nana, the vocalist for the punk rock band "Blast", also moving to Tokyo to achieve her dreams of becoming a professional. Sharing the same name, the two of them perhaps through a twist of fate, ended up becoming flat mates in Tokyo, where together they support each other through each of their love lives and careers. Based on the manga by Yazawa Ai.


    Titel: NANA
    Episodes: 47
    Genres: Komedie, drama, muziek, romantiek, shoujo, "slice of life", josei.
    Waar te zien: Hier kan je de anime kijken.
    Waar te lezen: Dat kan hier.
    Het is vooral een erg serieuze anime met best zware onderwerpen.




    Wat mij betreft een echte aanrader. Wie heeft de anime gezien of de manga gelezen en wat vonden jullie ervan? ^^

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wil ik al heel lang zien :'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Wil ik al heel lang zien :'D.


    Waarom doe je dat dan niet? :Y)


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 9:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha dat is mijn naam. (wbw)
    Maar nu ben ik hier weer weg, want anime is mijn ding niet echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je heet Nana? :P


    En oh, deze vind ik mooi D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de eerste gezien en ergens halverwegen een episode, opzich niet slecht maar doordat ik die van halverwegen heb gezien ben ik er een beetje op afgeklapt(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Ik heb de eerste gezien en ergens halverwegen een episode, opzich niet slecht maar doordat ik die van halverwegen heb gezien ben ik er een beetje op afgeklapt(cat)


    De 1e en halverwege een episode? Ik kan je echt niet volgen :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay, Can I just say that I love Nana? Because I do! Nana Osaki is my heroine. _O_



    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Okay, Can I just say that I love Nana? Because I do! Nana Osaki is my heroine. _O_




    Haha, heb je hem al afgekeken? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil NANA echt al heel lang zien. Maar ik kijk nu zeven series tegelijk, want echt elk seizoen komt er geweldige anime uit. En aangezien ik het altijd wil download, omdat ik het in goede kwaliteit wil zien en ook gifs ervan wil maken, is dat ook veel gedoe. Ik ga het heus nog wel een keer zien, want ik weet hoe geweldig het is. Misschien ga ik ook de manga lezen, maar omdat deze al twee jaar op hiatus is gezet, denk ik dat het een beetje zelfkwelling is als ik het ga lezen en er dan opeens geen nieuwe hoofdstukken meer zijn en ook niet zeker weet of die er ooit nog wel komen.
    Maar me ervan overtuigen dat NANA geweldig is, hoef je niet te doen, want dat weet ik al. Ik moet alleen nog even de tijd en het geduld vinden. Misschien ga ik van de zomer wel een marathon houden ofzo. :3


    wth.

    Ik heb de anime nog niet gezien, daar heb ik het momenteel te druk voor (misschien ga ik tijdens de zomervakantie kijken als ik niet te veel herexamens heb), maar ik heb wel de manga gelezen en het is nog steeds een van mijn favorieten! :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    bhaa nana is zo awsome *^*


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik Lees de Manga en de Anime heb ik gekeken. :)

    Awesome Serie ,ook fijn is dat je Nana in het nederlands als manga kunt krijgen (H)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, heb je hem al afgekeken? :P

    Ja, omygod, ik vond het echt zielig! Maar weet je, eigenlijk snap ik één stukje niet echt, want.. Eh, nee, wait, ik kan dat niet hier zetten. Anders is het een vette spoiler. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, omygod, ik vond het echt zielig! Maar weet je, eigenlijk snap ik één stukje niet echt, want.. Eh, nee, wait, ik kan dat niet hier zetten. Anders is het een vette spoiler. :'D


    PB me maar! ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.