• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [pas in schrijven als de andere vol is]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik doe hem alvast bij mijn Topics want ik moet eten en ben dus even weg, maar dan raak ik hem niet kwijt ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topic bericht ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Mijn topic bericht ;3]


    El Diablo.

    RainbowShine schreef:
    [Mijn topic bericht ;3]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn Topic's.

    Feline Haven Chase
    Jerry zucht en knikt. 'Ja...' mompelt hij.
    'Nog een leraar gesproken toen ik sliep? Trouwens, wanneer is dit überhaupt gebeurt en waarom?' vraagt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, geen leraar gesproken,' zucht ik. 'En ik denk dat het is gebeurd toen we allebei naar dat tafeltje werden getrokken. De directeur zei dat het is omdat wij- ik en Nathan- er samen moeten voor moeten zorgen dat de afdelingen beter samen gaan werken of zoiets,' zucht ik.
    Ik gaap zachtjes en leg mijn hoofd op Jerry's schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    [Sorry viel gisteren perongeluk in slaap.]
    May Rose White
    Hij haalde zijn lippen van die van mij af en grijnsde even groot. “Stiekem ben jij een bad girl, May toch…” Kwam er hees bij hem uit. Hij drukte soms kusjes op mijn lippen. Hij drukte weer zijn lippen op die van mij. Het was ruwer dan in het begin, maar ook intiemer alsof we samen aan het smelten waren. Zijn tong likte de mijne en zijn hand ging van mijn heup naar onder mijn shirtje. Hij streelde mijn blote zij en rug. Ik onderdrukte een kreun, maar toen zijn andere hand naar mijn bovenbeen ging kreunde ik gesmoord door zijn lippen. Hij was echt goed en dit was pas het voorspel. Met mijn hand besloot ik iets omhoog te kruipen en ik telde en tekende zijn blokjes tot ik bij zijn broek kwam waar ik besloot weer over zijn bobbel te wrijfen
    [Mijn laatste bericht :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Erika Sweet
    'Dude, neem me dan mee in de lucht! This is so unfair!' Zei ze met een pruillipje. Ik ging even op een muur zitten. 'Ik denk dat dat niet fijn voor beiden is. Ik heb de hele vakantie niet kunnen vliegen. Dan zijn ze vaak wat zwakker.' Zei ik. Ik keek even rond en zag duidelijk geen mensen. 'Ik zie je in het park!' Ik stond op en zette met mijn voeten af en vloog langzamer dan normaal dan normaal naar het park.

    [Ook mijn laatste post :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Nee, geen leraar gesproken," Zucht ze. "En ik denk dat het is gebeurd toen we allebei naar dat tafeltje werden getrokken. De directeur zei dat het is omdat wij- ik en Nathan- er samen moeten voor moeten zorgen dat de afdelingen beter samen gaan werken of zoiets," Vervolgt ze, gaapt zachtjes en daarna voel ik haar hoofd op mijn schouder.
    "Snappen die leraren er dan niks van? De afdelingen zullen nooit samen gaan werken, nog voor geen goud," Mompel ik en twijfel even, maar leg dan toch mijn arm om haar heen.
    "Als je moe ben, mag je best in slaap vallen," Zeg ik met een grijns.

    Feline Haven Chase
    'Snappen die leraren er dan niks van? De afdelingen zullen nooit samen gaan werken, nog voor geen goud,' mompelt hij en legt zijn arm om me heen.
    'Als je moe ben, mag je best in slaap vallen,' grijnst hij.
    Ik lach even en schud dan mijn hoofd. 'Ik ben niet heel erg moe,' zeg ik glimlachend.
    Ik vraag me af wat er gebeurt zou zijn als Jerry net wakker was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze lacht en schud haar hoofd. "Ik ben niet heel erg moe," Zegt ze met een glimlach.
    Ik zak onderuit op de bank staar een beetje doelloos voor me uit.
    "Er staat een tv, waarom gaan we geen tv of film kijken?" Het is meer bedoelt als een opmerking dan als een vraag.

    Feline Haven Chase
    'Er staat een tv, waarom gaan we geen tv of film kijken?' zegt Jerry.
    'Ik vind het best,' zeg ik.
    Ik kijk even om me heen om de afstandsbediening te zoeken. Hij ligt aan de andere kant van Nathan waardoor ik een klein stukje langs hem heen moet buigen. Ik pak de afstandsbediening en leun dan weer tegen Jerry aan.
    'Wat wil je zien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline kijkt zoekend om zich heen en heeft een paar tellen later de afstandsbediening in haar handen.
    "Wat wil je zien?"
    Er komt een grijns op mijn gezicht. "Een romantische film, met veel zwijmel stukken," Zeg ik serieus, maar wanneer ik Feline's gezicht zie, begin ik te lachen.
    "Nee, zap maar rond, ik zie wel,"

    Chayenne

    'Thanks' zei ik glimlachend. Ik trok het vest aan, en keek kort naar het steegje. 'Hoeft niet' mompel ik, en keek weer vooruit.


    El Diablo.