• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    [Je kunt misschien Celeste en Louise wel storen? Als diegene die Louise speelt het ook goed vindt. ^^]


    [Mweh, zie net de tijd pas. Ik ga maar eens vroeg slapen eigenlijk. :'D]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nathan Alexander Daniels

    Ook ik ga goed zitten en trek mijn benen op terwijl ik naar de film begin te kijken, 'Je kan toch wel tegen enge films he,' fluisterde ik toen zacht naar haar. Zou grappig worden, kon ik haar eens flink laten schrikken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerry.

    Natyan sjokte naar het kastje bij de dvd's, gaf ze aan Feline en Feline koos er eentje uit. Nathan deed deze in de dvd-speler en Feline drukte op play.
    Ik hijs mezelf beter in de bank, omdat ik helemaal onderuit gezakt op de bank hang. Mijn arm laat ik om Feline's schouder liggen. Ik staar iet wat afwezig naar het beeldscherm.

    Louise Erika Sweet
    ‘Ik weet het eigenlijk niet, het lijkt wel zo, maar volgens mij is het geen volle maan.’ Antwoordde ze op mijn vraag. Ik wist niet waarom , maar ik bleef naar die maan kijken. Ik kreeg een raar onveilig gevoel. 'Ben ik de enige die het hier niet prettig aan vind voelen. Of licht dat aan mij?' Zei zonder mijn vrolijke zelf
    [Slapen gaat het noch niet worden. Rot onweer D:]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:53 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Je kan toch wel tegen enge films he,' fluistert Nathan zegt.
    'Soms,' zeg ik waarna ik hem wantrouwig aankijk. 'De ene keer wel en de andere keer niet'.
    Als hij me laat schrikken dan kan hij een flinke klap verwachten.
    'Alles goed?' vraag ik daarna aan Jerry als ik zie dat hij wat afwezig kijkt.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry.

    "Alles goed?" Vraagt Feline.
    Ik word ruw uit mijn gedachten gehaald. "Ja? Hoezo?" Mompel ik en kijk van haar naar de tv.

    [Succes met Nathan en Feline. Ik ga slapen.]

    Nathan Alexander Daniels

    Ik grinnik, 'Mooi, we willen geen bange Feline hebben die niet kan slapen,' zeg ik maar leun toch achterover. Ik ben te moe om een grapje uit te halen. Vermoeid begin ik naar het scherm te kijken. Bang om in slaap te vallen. Ik slik even en probeer me dan te ontspannen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    ‘Twijfel je erg?’ Zijn stem was Schor, maar Hees tegelijkertijd. Je zag dat hij hunkerde naar meer. 'Min of meer. Ik wil dat dit gebeurt omdat ik gewoon op een presenteer blaadje sta en als dit afgelopen is jij wegloopt en zo weer bij een ander in bed duikt.' Ik onderdruk weer mezelf zodat ik niet op mijn lip bijt je zag dat ik het wou doen maar ik trok me terug. Ik keek weer in zijn ogen die mooi blauw waren. Ik kon ook een beetje angst voelen in mezelf. Al zag je dat niet. Hij was wel een vampier. Hij was snel sterk en had oog voor detail. En zijn gave nog is. Als ik zijn energie afneem gaat hij in me geestelijk en maakt het ongedaan. Wat een dilemma.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Ja? Hoezo?' mompelt Jerry.
    'Oh, niks. Je lijkt gewoon wat afwezig,' glimlach ik.
    Nathan grinnikt. 'Mooi, we willen geen bange Feline hebben die niet kan slapen,'
    'Alsof jij het zo erg zou vinden als ik bang zou zijn. Dat zou je alleen maar leuk vinden.'

    [Slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [HurtedHeart, you know... Jace is not going to like that, haha. lol *is typing*]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ohh sweetdreams ! ]

    Nathan Alexander Daniels

    'Het hangt ervan af waar voor je bang bent,' leg ik dan rustig uit maar probeer me weer te concentreren op de film.
    Na een tijdje moet ik naar de wc. Shit, ik zit vast aan Feline. 'Ehhm, Feline,' begin ik dan verschrikkelijk ongemakkelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Het hangt ervan af waar voor je bang bent,' zegt Nathan rustig.
    Ik rol met mijn ogen. Vast. Ik weet zeker dat hij me graag bang ziet.
    'Ehhm, Feline,' zegt Nathan dan aarzelend.
    'Ja, wat is er?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik kijk haar even aan, 'Ehhm, ik moet naar de wc maar dit,' zeg ik en haal onze handen omhoog en wijs naar de onzichtbare handboeien. Ik zucht en grom lichtjes, 'Ik weet zeker dat die docenten nu zeker aan het smullen zijn van onze situatie,' grom ik dan sissend. Dit is volgens mij net een reality serie voor hun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    ‘Min of meer. Ik wil dat dit gebeurt omdat ik gewoon op een presenteer blaadje sta en als dit afgelopen is jij wegloopt en zo weer bij een ander in bed duikt.’ Ik zag dat ze weer haar zelf onderdrukte zodat ze niet op haar lip hoefde te bijten, en ze keek in mijn ogen die blauw waren, maar op dat moment veranderde ze. Ze waren eerst mooi, helder blauw, maar werden steeds donkerder en donkerder, totdat ze helemaal zwart waren. Ik wilde haar, maar je kan je niet voorstellen hoe érg ik mijn best moest doen om haar niet te dwingen of aan te vallen. Ik wil haar geen pijn doen door haar te dwingen, dus besloot ik om mijn tanden heel erg hard op elkaar te drukken, waardoor ik begon te knarsentanden. Ik voelde mijn hart sneller gaan en ik kneep haar zelfs in haar heupen, waar mijn handen lagen, maar met vampiersnelheid ging ik toen naar de deur en knalde deze met zo’n knal dicht dat de deur er daadwerkelijk uit kon vallen, maar dat deed de deur niet en ik was te druk met mezelf bezig om hier toch verder op te letten. Ik merkte dat ik zelfs geen tijd had gehad om op haar te antwoorden, ik was gewoon druk bezig om haar geen pijn te doen. Zo hard en zo pijn deed het gewoon dat ik weg moest rennen op vampier snelheid, want anders zou ik haar zeker wat aangedaan hebben, dat wist ik nu al zeker. En het is maar goed dat ik dat niet gedaan had, ik zou mezelf dit namelijk nooit vergeven.

    Celeste Jade Fox
    ‘Ben ik de enige die het hier niet prettig aan vind voelen. Of licht dat aan mij?’ zei ze met een stem die ik niet van haar herkende, waardoor ik een wenkbrauw naar haar optrok. Verward was ik, want ik wist niet wat er opeens met haar was. ‘Wat voel je dan?’ Ik vertrouwde Louise op haar instinct en gevoel, maar ik snapte niet wat er was, want ik had niets in de gaten. ‘Wat denk je dat er mis is?’

    [Onweert het nu bij jou dan? DAMN. Ik wil dat het bij mij gaat onweren, haha.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Onweer vind ik juist fijn om mee te slapen, bij mij regent het alleen #Kak ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.