• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Een romantische film, met veel zwijmel stukken,' zegt Jerry serieus.
    Ik kijk hem verbaasd aan en hij begint te lachen.
    'Nee, zap maar rond, ik zie wel,'
    Ik knik en begin dan maar een beetje te zappen.
    'Als je hier niet wilt blijven dan hoeft het niet hoor,' zeg ik na een tijdje op een aarzelende toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    Ik keek haar lachend aan "Graag gedaan". Ik liep langzaam door "Oke" en nadat ik dat gezegd had dacht ik na over wat we konden doen. De vakantie doet echt geen goed aangezien mijn inspiratie me gewoon in de steek liet. Iets waar ik nooit last van had


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik glimlach even, en kijk dan naar de grond. Wat konden we doen, wat konden we doen. Ik heb echt geen idee..


    El Diablo.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze zapt langs de kanalen. Alles is saai, maar bij een talentenjacht laat blijft ze staan.
    "Als je hier niet wilt blijven dan hoeft het niet hoor," Haar stem is aarzelend.
    "Kom op, Feline," Begin ik. "Durf je alleen te blijven met die gozer?" Zeg ik met een blik op Nathan.

    Feline Haven Chase
    'Kom op, Feline,' zegt Jerry. 'Durf je alleen te blijven met die gozer?'
    Ik bijt op mijn lip. Nathan hoeft niet te weten dat ik 's nachts liever niet in een kamer ben met hem alleen. Al helemaal niet na net. Mijn armen doen nog steeds pijn.
    Ik zucht even. Eerlijk? denk ik 'naar' Jerry. Eigenlijk niet, maar ik wil jou ook niet lastig vallen doordat je hier moet blijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik kijk haar aan. Ik wil dat ze eerlijk is. Feline bijt op haar lip.
    'Eerlijk?' Denkt ze. 'Eigenlijk niet, maar ik wil jou ook niet lastig vallen doordat je hier moet blijven,'
    Ik schud mijn hoofd. 'Het maakt mij echt niet uit,' Stuur ik via mijn gedachten naar haar gedachten. 'Eerlijk gezegd zal ik me juist zorgen maken als ik nu wel zou gaan,' Stuur ik verder en voel dat mijn wangen lichtrood kleuren.

    Feline Haven Chase
    Jerry schudt zijn hoofd. 'Het maakt mij echt niet uit,' krijg ik ineens terug. Ik schrik er even van op. Het is raar om iemand anders stem echt ín je hoofd te horen. 'Eerlijk gezegd zal ik me juist zorgen maken als ik nu wel zou gaan.' Ik kijk hem aan en zie dat hij blosjes op zijn wangen heeft.
    Ik glimlach naar hem. 'Dat is lief van je,' zeg ik op een fluistertoon. 'En het is ook lief dat je wilt blijven,' vervolg ik op dezelfde toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik voel dat ze even opschrikt. Iedereen blijf het eng en raar vinden, maar ik ben er aangewend geraakt dat ik andermans stemmen in mijn hoofd hoor.
    Ze glimlacht. "Dat is lief van je," Fluistert ze. "En het is ook lief dat je wilt blijven," Vervolgt ze.
    Ik glimlach terug en laat een stilte vallen. Ik zak nog iets verder onderuit en staar naar de tv.

    [Moet naar bed, reageer vanaf mijn telefoon weer. (:]

    Feline Haven Chase
    Jerry glimlacht terug en er valt een stilte waarin hij nog verder onderruit zakt en naar de tv kijkt.
    Ik kruip weer tegen hem aan en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten.
    'Ik haat het als er niks op tv is,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ry = NightShot ]


    El Diablo.

    Celeste Jade Fox
    ‘Ik denk dat dat niet fijn voor beiden is. Ik heb de hele vakantie niet kunnen vliegen. Dan zijn ze vaak wat zwakker.’ Ze kijkt even rond en zag geen mensen, waardoor ze weer opstond en afzette met haar voeten. ‘Ik zie je in het park!’ Ze vloog langzamer, vast en zeker voor mij, maar ik zuchtte diep voordat ik ging rennen op vampier snelheid – maar dan wel halve vampier, aangezien ik half heks en half vampier ben. Toen we eraan kwamen, zag ik haar al en ik grijnsde groot. ‘Beter neem je me de volgende keer wel mee in de lucht! Ik wil weten hoe het is!’ Grinnikte ik.

    Jace Daniël Fox
    Ik merkte dat ze een kreun onderdrukte, waardoor ik onder het zoenen begon te grijnzen en mijn hand over haar blote huid van haar rug liet strelen. Mijn andere hand streelde langs haar broekrand en deed langzaam maar zeker de knopen van haar broek los. Ze ging met mijn hand over mijn blokjesbuik en kwam uiteindelijk bij mijn broek, waar ze weer over mijn bobbel wreef. Ik voelde gelijk dat ik wat warmer werd en de bobbel in mijn broek wat groter werd, en terwijl ik me warmer voelde trok ik mijn shirt uit en deed mijn broek los. Nog steeds zoende ik haar ruw, intiem, maar soms drukte ik ook kusjes in haar nek en waar ik ook maar bij kon.

    [Sorry! Ik miste mijn laptop echt man, fuck...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [O ja...
    Talisman > Morticia]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Zal ik straks als het zover is haar laten stoppen? Lijkt me opzich wel melig. XD]
    May Rose White
    Hij knoopt mijn broek los, maar doet er verder niets mee. Mijn hoofd zit in een tweestrijd. Ik weet niet of het aan de buitekant te merken was,cmaar van binnen voelde ik het wel. Hij deed zijn shirt uit en knoopte zijn eigen broek ook los. Mijn hand deed ik op zijn rug en zijn borst. Ik begin na te denken al zou dat niet moeten tijdens dit. Was het wel handig het was de eerste dag. Hoe wist ik dat ik net gewoon een meisje. Zou ik dan alweer mijn hart breken. Zal ik hem stoppen? Of zou at niet bepaald slim zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Erika Sweet
    Ik lande op een tak. Mijn vleugels waren weer weg en ik sprong naar beneden. Beneden keek ik even rond of er geen mens in de buurt was. Waarschijnlijk had niemand me ook gezien. Ik hoorde haar al aan komen rennen en ik begon te lachen. ‘Beter neem je me de volgende keer wel mee in de lucht! Ik wil weten hoe het is!’ Grinnikte ze. 'Tuurlijk, maar dan moet je wel even wachten tot ik klaar ben met oefenen!' Antwoordde ik lachend terug. Ik keek even naar de maan.

    [Ik kan even niet antwoorden want ik moet douchen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Dat mag je zelf weten, ghihi. ^^ Ik ga niets voorkauwen, meid.]

    Jace Daniël Fox
    Ik bleef haar maar doorzoenen, en was weer bezig in één van mijn lustbuien met geen idee of ik kon stoppen of niet, aangezien ik op een gegeven moment het idee had dat May er geen zin meer in had. Of ze had er geen zin meer in, of ze wilde het niet meer en was aan het terug krabbelen. Allebei kon heel goed, nu ze mijn verleden een soort van wist, I don’t blame her. Celeste was zelfs bang voor mij, ten minste, voor mijn soort dóór mij, en dat is eigenlijk net zo erg (of zelfs erger). Op een gegeven moment stopte ik helemaal waar ik mee bezig was en keek May serieus aan, hijgend en wel, terwijl ik me nog steeds heel warm voelde en met een bobbel in mijn broek, maar als ze wilde stoppen… Ik wist eigenlijk niet of ik het gelijk kon, want op het moment dat ik stopte, wilde ik alweer haar huid voelen – ik moest dus ook zwaar mijn best doen om het niet te doen. 'Wat is er?'

    Celeste Jade Fox
    ‘Tuurlijk, maar dan moet je wel even wachten tot ik klaar ben met oefenen!’ antwoordde ze al lachend terug, waarna ze even naar de maan keek. Ik merkte hoe een grote grijns mijn gezicht begon te sieren als een kat en ik volgde haar blik naar de maan, maar keek daarna naar haar. ‘Wat wil je nu doen in het park dan? Mensen pesten? Wat drinken? Wat eten? Wedstrijdje doen? Overgooien met een bal?’ Ik bleef maar dingen opnoemen, maar ik had echt verder geen idee. Het was meer om te kijken wat zij voor ons in petto had in het park. ‘Of is het gewoon voor de rust?’ Grinnikte ik daarna.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.