• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace
    Ze gaf me een kusje op mijn mond, die ik uiteraard terug antwoorde. ‘Kies jij maar lief.’ Zei ze zacht, terwijl ze dichter mij aankroop en mijn hand pakte.
    ‘Zullen we even naar buiten gaan, voordat we onze eigen wegen weer moeten?’ Grinnik ik en ik verstrengel mijn vingers met die van haar, terwijl ik snel het laatste slokje opdronk van de rode vloeistof.
    Ik voelde meerdere jaloerse en hatelijke blikken naar May gericht, en besloot dus om zo snel mogelijk hier weg te gaan, voordat May letterlijk aangevallen zou worden. Had ik serieus zo’n grote fanclub gekregen door mijn geflirt? Fuck, dat heb ik weer goed gedaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik voel een natte plens water in mijn gezicht. "Wakker worden," Lacht Louise.
    Ik grom even en schiet overeind. "Dankjewel Louise!" Schreeuw ik woedend en sta direct op.
    "Als jij dat nog één keer doet.." Waarschuw ik haar en kijk haar dan aan. Er staan krassen op haar wang.
    "Hey, wat heb jij met je wang gedaan?" Er trekt een frons in mijn wenkbrauwen.

    Louise Erika Sweet
    Hij schoot overeind. 'Dankjewel Louise' Schreeuwde hij boos en stond op. Mooi die was klaar wakker.'Als jij dat nog één keer doet..' Jer wilde zijn zin afmaken , maar stopte. Hij keek even naar mijn wang. 'Hey, wat heb jij met je wang gedaan?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik werd er mee wakker.'Zei ik half gapend. 'Over wakker worden gesproken. Ik heb me nog nooit zo moe gevoelt. Behalve de ene keer...' Ik maakte mijn eigen zin niet af. 'De reden doe er niet toe. Waarom slaap jij op een bank?' Vroeg ik aan hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    May Rose White
    ‘Zullen we even naar buiten gaan, voordat we onze eigen wegen weer moeten?’ Zijn vingers verstrengelde in de mijne en ik voelde haat blikken op me. Ik stond op en draaide me even op terwijl ik de mensen met haatblikken leegzoog. De helft viel flauw. Ik trok Jace mee en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. Het voelde weer fijn en veilig.

    [Lekker inspiratie tekort :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik reageer even wat later, ik zoek een paar dingen, maar ik kan niets vinden D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze haalt haar schouders op. "Ik werd er mee wakker," Gaapt ze. "Over wakker worden gesproken. Ik heb me nog nooit zo moe gevoelt. Behalve de ene keer..." Ze maakt haar zin niet af. "De reden doet er niet toe,"
    Ik blijf haar aankijken. "Oké, welke jongen heeft jou verkracht?" Zeg ik met een kleine grijns.
    "Waarom slaap jij op de bank?" Vraagt ze aan me.
    "Feline zit aan Nathan vast met een soort energie-band en omdat ze niet bij elkaar in bed wilden slapen, sliepen ze op de bank. En omdat ik het zielig voor Feline vond, ben ik er bij gaan zitten. En dus in slaap gevallen," Leg ik eerlijk uit.

    [ Ehmm, gemist iets something? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Louise Erika Sweet
    'Feline zit aan Nathan vast met een soort energie-band en omdat ze niet bij elkaar in bed wilden slapen, sliepen ze op de bank. En omdat ik het zielig voor Feline vond, ben ik er bij gaan zitten. En dus in slaap gevallen,' Legde hij eerlijk uit. 'Btw geen enkele jongen heeft mij verkracht.' Ik gaf hem een klap met een kussen en moest stiekem lachen. Ik ging even op een stoel zitten. Het werd even stil. Ik begon even met mijn haar te spelen. 'Jer, heb jij ooit iemand dood gemaakt?' Vroeg ik zacht en voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:36 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xHeavenlyx schreef:
    Feline Haven Chase
    Als Nathan zich omkleedt sluit ik mijn ogen.
    ' Ik moet wel even de badkamer in,' hoor ik hem mompelen. Ik open mijn ogen en zie dat hij helemaal omgekleed is. 'Tandenpoetsen,' zegt hij en hij zucht.
    Ik knik en loop dan achter hem aan. 'Schiet een beetje op wil je. Ik moet me ook nog omkleden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ehmm, gemist iets something? ]

    [Niet veel. We zitten nog steeds in de ochtend. Louise en Jerry zitten in de woonkamer en May en Jace zaten als ik het goed heb in de eetzaal (toch?)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [iemand die met Aurora of Lucas wil praten ^^?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Als jij daarna even stil wilt zijn doe ik het,' grom ik naar haar. Goddamn, wat begreep zij niet aan het feit dat ik níét heb geslapen. Helemaal niet. Ik poets snel mijn tanden en loop terug, 'Ik ben klaar Miss,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Btw, geen enkele jongen heeft mij verkracht,"
    Voor ik het weet slaat ze met en kussen in mijn gezicht. Ik hoor haar zachtjes lachen.
    "Hé! Laat dat," Zeg ik met een grijns.
    Er valt een stile en Louise gaat op een stoel zitten.
    "Jer, heb jij ooit iemand dood gemaakt?" Haar stem is zachtjes en voorzichtig.
    Ik slik even en woel door mijn haar. "Nee," Zeg ik zacht. Je kan de pijn en spijt in mijn stem horen, die ik heb doordat ik wel een keer iemand pijnlijk heb verwond.

    [Ik moet gaan.. S:
    Ben misschien terug op mijn telefoon..]

    Feline Haven Chase
    'Als jij daarna even stil wilt zijn doe ik het,' gromt hij.
    Hij poetst snel zijn tanden en loopt dan terug. 'Ik ben klaar Miss,'
    Ik rol met mijn ogen en loop weer terug naar de leerlingenkamer. Ik krijg weer wat opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, voornamelijk van jongens, maar ik trek me er niks van aan. 'Kom,' zeg ik tegen Nathan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    vol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered