• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Gemist? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Gemist? ]


    [niks, alleen zit Feline nu tegen Jerry aangekropen en kijken ze tv a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan ik misschien ergens heen met Alexis?]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [ Thanks ]

    Nathan Alexander Daniels

    Helemaal bek af kijk ik voor me uit. Ik wil niet slapen, maar wakker blijven wordt ook moeilijk. Ik zucht en kijk naast me. Jerry en Feline zitten tegen elkaar aan tv te kijken. Ik draai mijn hoofd weer om en probeer me weer te focussen op de tv wat best moeilijk gaat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerry.

    Ze laat haar hoofd op mijn schouder rusten. "Ik haat het als er niks op tv is," Mompelt ze.
    "Liggen hier niet ergens films?" Merk ik op en kijk dan even om me heen.

    Louise Erika Sweet
    ‘Wat wil je nu doen in het park dan? Mensen pesten? Wat drinken? Wat eten? Wedstrijdje doen? Overgooien met een bal?‘Of is het gewoon voor de rust?’ Vroeg ze. Ik dacht even na. 'Ik denk dat rust goed is. Daarna kunnen we nog altijd wat doen. Iedereen had het zo druk vandaag.' Zei ik en ging op de grond zitten onder een boom. 'Is het nou volle maan of niet.' Vroeg ik nieuwsgierig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Liggen hier niet ergens films?' zegt Jerry.
    Ik haal mijn schouders op. 'Misschien wel, maar ik lig te lekker om op te staan,' glimlach ik.
    Ik draai me een beetje en kijk naar Nathan. 'Wil jij misschien kijken over hier ergens enge films liggen? Zonder te ver uit de buurt te gaan?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik rol met mijn ogen over haar opmerking maar kijk haar aan en knik. 'Het spijt me als ik net iets te ver ga maar ik probeer het.' Rustig sta ik op waarna ik na de tv loop. Als ik voor de tv sta en het kastje open vind ik enkele dvd's. Ik pak de stapel op en breng het naar hun, 'De eer is aan jullie om een film uit te kiezen,' mompel ik en ga weer zitten waarna ik diep gaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    Opeens atopte hij in een keer. Mijn ogen gingen open en ik zag een serieuzere blik. Het maakte me opzich best wel erg nerveus. Hij was nog aan het na hijgen. 'Wat is er?' zijn stem klonk hees en ik zijn ogen leek het net alsof hij me sou aanvallen. Ik slikte even en het was redelijk hoorbaar. 'Ik weet het gewoon niet of ik get moet doen.' Zeg ik errlijk. Ik onderdruk mezelf om niet op mijn lip te bijten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Het spijt me als ik net iets te ver ga maar ik probeer het.'
    Als hij naar de tv loopt voel ik dat er licht aan me getrokken wordt maar ik glij niet van de bank af.
    , 'De eer is aan jullie om een film uit te kiezen,' mompelt Nathan als hij een stapel dvd's geeft.
    'Dank je,' zeg ik glimlachend. Ik bestudeer de films en kies uiteindelijk voor 'Drag me to hell'.
    'Wil je de dvd er misschien ook in doen?' vraag ik voorzichtig aan Nathan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik zucht even lichtjes geirriteerd. Gewoon automatisme denk ik. 'Is goed,' zeg ik dan en pak de dvd waarna ik die erin doe. 'Als je maar niet denkt dat ik nu alles voor je ga doen,' mompel ik nog terwijl ik weer op de bank plof en de afstandsbediening aangeef. Zelf nestel ik me op de bank, een beetje uit de buurt van Feline. Het voelt nog steeds vreemd, vooral na wat er opeens vanmiddag gebeurde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Is goed,' zegt Nathan en hij doet de dvd erin. 'Als je maar niet denkt dat ik nu alles voor je ga doen,' mompelt hij als hij weer op de bank gaat zitten en de afstandsbediening geeft. 'Dank je,' zeg ik weer glimlachend.
    Ik verzitten even totdat ik echt lekker zit en druk dan op play.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan Alexis misschien ergens heen?]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jace Daniël Fox
    Nadat ik haar vroeg wat er was, hoorde ik haar slikken en vlak daarna antwoordde ze, ‘Ik weet het gewoon niet of ik het moet doen.’ Oké, ze was ten minste wel eerlijk, maar ik was nu op zo’n punt dat ik bij al de vorige meisjes gewoon weer zo had gedaan dat ik doorging. Met zoenen, met aanraken, met alles. Als ik daaraan terug denk, wordt ik misselijk, maar ik weet dat ik het niet zomaar kan stoppen, want ik voel datzelfde gevoel nu ook bij May – al zou ik haar geen pijn willen doen, en ik vroeg me af waardoor dat kwam. Vast omdat ze als enigste echt eerlijk tegen me is geweest en deze dingen gewoon zegt, maar ook omdat ik haar al wat langer dan dit jaartje ken. Het is maar goed dat ze niet op haar lip beet, het leek wel een tik van haar te zijn, want anders had ik haar zo weer aangevallen.
    ‘Twijfel je erg?’ Mijn stem klonk schor, hees nog steeds door het zoenen en door de warmte die in mijn lichaam opgehoopt was door haar.

    Celeste Jade Fox
    Toen ik klaar was met voorstellen en vragen, dacht ze even na en antwoordde ze, ‘Ik denk dat rust goed is. Daarna kunnen we nog altijd wat doen. Iedereen had het zo druk vandaag.’ Zei ze en ging op de grond onder een boom zitten, terwijl ik een hand door mijn donkere haar haalde ging ik naast haar zitten en keek naar de lucht. Op dat moment vroeg ze, ‘is het nou volle maan of niet?’ En ik begon te grinniken, waarna ik haar even snel aankeek, maar toen weer naar de maan. ‘Ik weet het eigenlijk niet, het lijkt wel zo, maar volgens mij is het geen volle maan.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valentino schreef:
    [Kan Alexis misschien ergens heen?]

    [Je kunt misschien Celeste en Louise wel storen? Als diegene die Louise speelt het ook goed vindt. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.