• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    “Ach, meisje toch… Je hoeft het niet te zeggen, May…” Fluisterde hij zacht en hij begon weer mijn haar te strelen. Ik voelde onze magen tegelijkertijd knorren wat me deed grinniken. 'We hebben honger.' Zeg ik grijnzend. Ik probeer de emoties weg te duwen. Ik wou niet terugdenken aan D-dag de dag bedoel ik dus. Ik sla de dekens weer van ons af en ik voelc kou, maar ik sta toch op. Gwoon eventjes doorzetten. Ik trek Jace met mecmee. 'Laten we naar de ontbijtzaal gaan, maar eerst omkleden.' Zeg ik grinnikend. Ik wou er niet zwak uitzien, en met zwk bedoelde ik dus huilen..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik weet dat ik lekker lig," Zegt ze met een kleine grijns.
    "Volgens mij lig ik op de bank, niet op jouw," Grinnik ik. "Hoewel, jij lig waarschijnlijk ook erg lekker," Vervolg ik met een brede grijns.

    Feline Haven Chase
    'Volgens mij lig ik op de bank, niet op jouw,' grinnikt hij.
    'Bijdehandje,' grinnik ik en ik prik hem in zijn buik.
    'Hoewel, jij ligt waarschijnlijk ook erg lekker,' voegt hij er breed grijnzend aan toe.
    'Misschien moet je het een keer uittesten,' grijns ik terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Bijdehandje," Grinnikt ze en prikt in mijn buik. "Misschien moet je het een keer uittesten," Grijnst ze.
    "Met hem in de buurt?" Zeg ik met een blik naar Nathan. "Dacht het niet," Mompel ik en prik dan even in haar zij.

    Feline Haven Chase
    'Met hem in de buurt,' zegt hij met een blik op Nathan. 'Dacht het niet,' mompelt hij.
    Ik lach zachtjes als hij in mijn zij prikt, iets waar ik echt niet tegen kan.
    'Was je meer van plan dan?' Grinnik ik. 'Of ben je bang dat hij jaloers wordt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze lacht zachtjes, nadat ik ik haar geprikt had.
    "Was je meer van plan dan?" Grinnikt ze. "Of ben je bang dat hij jaloers wordt?"
    "Misschien," Zeg ik met een mysterieuze grijns. "En ja, ik ben bang dat hij jaloers wordt," Vervolg ik.

    Feline Haven Chase
    'Misschien,' zegt hij met een mysterieuze grijns. 'En ja, bang dat hij jaloers wordt.'
    'Sarcastisch bedoelt zeker,' grinnik ik. 'We zijn zowat elkaars aartsvijand,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Wat heb ik gemist? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Niks, het is nu de volgende ochtend dus je kan gewoon doen dat ze wakker worden]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Waar zijn Feline en Nathan da? Aangezien Nathan niet meer heeft geslapen xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nog steeds op de bank a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ is Goed, ^^ ]

    Nathan Alexander Daniels

    Vermoeid kijk ik om me heen, ik ben dood op. Ik heb helemaal niet geslapen, normaal zou dat geen probleem voor me zijn, maar sinds ik nou eenmaal geen bloed meer drink is slapen een zwak. Ik zucht en kijk Feline aan, ze heeft tenminste nog kunnen slapen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Milexi Ramirez

    Rusti wordt ik wakker door het zonlicht dat bij mij naar binnen schijnt. ik glimlach even en sta dan op, 'Douchen,' zucht ik dan. Ik loop richting de douche en na ongeveer een hafuurtje ben ik klaar. Ik trek een lange spijkerbroek aan, een wit topje en mijn blauwe blazer. Ik kijk goedkeurend in de spiegel en zet een simpel lijntje boven mijn oog met mijn eyeliner. Ik knik en loop dan richting de woonkamer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Ik bedenk me ineens dat we ook nog moeten omkleden. Ik zucht even kijk even naar Nathan.
    'Hoe wil je het gaan doen met omkleden?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Ik draai me om of zo,' mompel ik dan en zucht. ' Something like that, hoe anders? Of wil je tot die tijd niet douchen en je niet omkleden?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.