• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Celeste wil ook wel. Ik verwaarloos haar zwaar. 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Er kan ook nog altijd iemand met Lucas praten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [okee, aangezien Space toch niet meer reageert en ik me dood verveel...vinden jullie het erg als ik dan Space weg haal uit de lijst en daar zelf een meisje voor in de plaats doe?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan en volgens mij verveeld iedereen zich een beetje :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace
    Ik grinnikte toen ik dingen zag gebeuren, mensen omvielen en May weer grijnzend naast me zat. Langzaam boog ik me een beetje naar haar toe en fluisterde in haar oor, ‘Ik heb al meer dan genoeg energie hoor, lieve schat,’
    Het was een hint dat ik wel had gevoeld dat zij mij hun energie had gegeven, en terwijl ik weer recht ging zitten, nam ik een slok van de rode vloeistof en ik voelde mezelf weer sterker worden met elke slok die ik nam. Ik schonk nog wat in en wilde me net weer naar May toe draaien, toen de meisjes weer allerlei dingen door elkaar zeiden.
    ‘Jace, hoe gaat het met je?’
    ‘Moet ik nog wat eten voor je halen?’
    ‘Wil je met me mee op een date?’
    ‘Wat is eigenlijk je lievelingskleur, Jace?’
    De stemmen waren allemaal door elkaar en terwijl ik weer een slok rode vloeistof nam, draaide ik me dapper en charmant richting de stemmen. ‘Het gaat wel goed, dank je, dame,’ Daarna draaide ik me naar de tweede om. ‘Nee, dat hoeft niet, maar bedankt dat je het voorstelde, lieverd,’ De meisjes glimlachte zoetjes en ik lachte charmant terug. ‘Mijn lievelingskleur is rood,’ Typisch. ‘En die krijg je misschien later te goed,’ Grinnikte ik, waarna ik me naar May omdraaide met een vermoeide blik. Help me, ik word gek. Ik heb geen idee hoe ik dit ooit uitgehouden heb. Dacht ik, en ik hoopte dat May dat kon lezen in mijn blik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Ik werd helemaal gek van al dat gepraat. Ik dacht het uiteinde ik lekker prive, maar nee hoor. ‘Ik heb al meer dan genoeg energie hoor, lieve schat,’ ik zag een korte grijns, maar meteen daarna werd zijn aandacht weer gegrepen door de sletjes. Ik zuchte. Lalalalalalalalalala dacht ik in mijn hooft terwijl ik doorat. Ik zag opeens een S.O.S blik. Ik grijnsde even. Ik sta op en kijk de sletten aan. 'Oke of jullie gaan nu weg of ik laat jullie naar een slaapwereld gaan.' Zeg ik geirriteerd terwijl mijn ogen weer goud kleurde en kleine gele balletjes op mijn vingertoppen komen. Als ze niet weggaan zucht ik even. '3... 2... 1' Begin ik en ik zie een aantal meisjes afdruipen. Cheryll en Lisa blijven staan n kijken me arrogant aan. '0. Payback time.' Zeg ik grijnzend en ik zuig ze gewoon leeg. Ze vallen als poppen op de grond en ik ga weer zitten. 'asjeblieft.' Zeg ik tegen Jace terwijl ik hem aanstoot. Ik geef wat ernergie aan jongens met kringen rond de ogen want ik had veel te veel. Ok liep over van de Energie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sommige anderen reageren ook niet meer dus als iemand nog een 2e of 3e rol wil, ga je gang ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet ff eten..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wilt iemand mijn personage tegen komen. Ik val bijna van mijn stoel af van verveling D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace
    Ze vallen als poppen op de grond en May gaat weer zitten alsof er niets gebeurd is. ‘Alsjeblieft.’ Zei ze tegen mij terwijl ze me aanstoot, en ik grijnsde alleen ondeugend en dankbaar, waarna ik een kus op haar wang plaatste.
    ‘Bedankt, liefje.’
    Ik grinnikte en ging verder met mijn eten op eten en de “wijn” opdrinken. Eigenlijk was dit, volgens mij, dierenbloed, en dat was maar goed ook, want anders dan zouden mijn ogen weer zwart worden. Dat gebeurd altijd en dan kon ik me nooit goed inhouden. Meestal viel ik dan mensen aan of zo, en dat wilde ik nu maar eventjes niet doen.
    ‘Wat wil je nu doen?’ vroeg ik haar, toen ik erachter kwam dat we beide klaar waren met eten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RainbowShine schreef:
    [Wilt iemand mijn personage tegen komen. Ik val bijna van mijn stoel af van verveling D:]


    [Ik heb Jerry voor je. ;)]

    Password schreef:
    (...)

    [Ik heb Jerry voor je. ;)]

    [Oké, Waar is de jouwen? dan kan ik Louise daar naar toe sturen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    May Rose White
    Hij plaatste een kus op mijn wang. 'Bedankt liefje.' hij grinnikte en we gingen verder met ons eten. 'Wat zullen we nu doen?' Vroeg jace ton we klaar waren. Ik gaf een kusje op zijn mond, want ik had geen genoegen met een kus op mijn wang. 'Kies jij maar lief.' Zeg ik zacht. Ik keuip dichter tegen hem aan en pak zijn hand. Het voelde veiliger. Ik zuchte even tot ik plots een felle prik op mijn hand voel alsof er een wesp me prikt. Ik kijk op, maar zie niets. Ik haal mijn schouder op en ga weer lekker zitten bij Jace.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [Oké, Waar is de jouwen? dan kan ik Louise daar naar toe sturen :3]


    [In de woonkamer, op de bank. Hij heeft daar ook geslapen en dat doet hij nu nog. Maak hem maar wakker op jouw manier. (:]

    Louise Erika Sweet
    Echt honger had ik niet dus liep ik met mijn Harry Potter boek van uit de bieb naar de woonkamer. Ik voelde me nog steeds erg moe en irriteerde me dood aan mijn wang. 'Stomme krassen op mijn wang' Zei ik zachtjes geïrriteerd. Ik opende de woonkamer deur en liep naar binnen. Ik deed de deur zachtjes dicht en hoorde opeens gesnurk. Verbaasd keek ik naar de bank. En ja hoor daar lag Jerry vredig te slapen op de bank. Nog wel, maar niet lang meer. Ik legde het boek op een tafeltje en pakte een glas water. Ik liep weer naar de bank en gooide het water op zijn hoofd.'Wakker worden.' Zei ik met een lachje en voelde gelijk de krassen op mijn wang weer trekken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor