• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte eventjes en merkte dat ik begon te blozen. Ik keek eventjes de andere kant op. 'Eigenlijk sliep hij bij mij, maar hij is jou neef?' vroeg ik en ik keek haar weer eventjes aan. Daarom kwam haar naam me dus bekent voor. Ik keek eventjes om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Hij bij jou? Awh schattig. Ja hij is mijn neef."
    Ik lachte even.
    "Je bloost." Grijns ik. "Dingen gedaan die je normaal niet doet?" Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Oh wat? Nee hoor,' antwoord ik glimlachend. 'Niet echt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Zo iets,' mompelde ik. Ik at mijn broodje verder op terwijl ik naar de tv keek. Cow en Chicken, raarder dan dat kon het niet.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik glimlach en hou haar hand vast terwijl we naar beneden lopen. In de woonkamer zie ik Jeremy en Celeste zitten. Ik kijk even wantrouwend naar Celeste en zeg gedag.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik lachte even maar stopte toen ik Luca binnen zag komen met Cassie.
    Ik heb veel gemist, want zie ik ze nou hand in hand lopen? Ik zie Luca wantrouwend naar me kijken maar negeer het. Hij zegt gedag en ik zeg ook gedag terug.
    "Cow en Chicken. Serieus?" Ik kijk Jeremy lachend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Die koe heeft anders wel giga neusgaten,' zei ik tegen Celeste en wees naar de koe. Ik begroette Luca en Cassie eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Hee,' zeg ik glimlachend tegen Jeremy en Celeste waarna ik op de bank neer plof.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Ik facepalm mezelf.
    "Typisch." Grijns ik.
    Ik sta op en loop naar de keuken waar ik uit de koelkast een blikje cola pak, ik heb het niet zo op cola maar het is het enigste wat er nu staat qua prik dan.
    Ik loop weer terug en plof weer op de bank."Hii." Zeg ik tegen Cassie en open het colablikje en neem een slokj.e

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik ga naast Cassie zitten en kijk even naar de cartoons, waar ik om moet lachen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je bent echt een klein kind,' grinnik ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik keek Celeste eventjes na. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en ging beetje goed zitten. Ik hoorde Luca lachen. Eventjes keek ik naar hem en zag dat hij naar de tv keek. Cassie zei nog wat tegen hem. Onbewust glimlachte ik eventjes en keek weer om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik loop aarzelend de trap af richting de woonkamer.
    Wanneer ik naar binnen stap zie ik meteen dat Luca daar ook zit, ik wil omdraaien maar dan zou ik mezelf alleen maar voor gek laten staan dus ik loop door en ga op een van de losse stoelen zitten.
    "Hoi." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik steek mijn tong uit naar Cassie en zie dan Solomon aankomen lopen. Hij gaat zitten en zegt gedag. "Eh, hey, lang niet gezien." mompel ik. Wow, ik had volgens mij sireus issues met de meesten hier.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek op toen ik iemand de woonkamer in zag lopen. Diegene ging op een stoel zitten. Ik keek eventjes naar hem. Ik kende hem niet. Zou dat dan Solo nog wat wezen? Ik haalde me schouders lichtjes op en keek weer naar de cartoons.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you