• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Als ik terug kijk zie ik dat Luca nog steeds mijn kant opkijkt.
    Ik ga toch maar overeind staan en kijk nog even Luca aan waarna ik de woonkamer verlaat en de buitendeur open en in de deuropening ga zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Wat is zijn probleem,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Het lijkt een teken van de hemel, als ik erin zou geloven ten minste. "Geen idee." mompel ik naar Cassie. "Ik ga het vragen." Ik sta op en loop achter hem aan. In stilte ga ik naast hem zitten.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk niet op als ik merk dat er iemand naast me komt zitten, ik herken wel dat het Luca is.
    "Dat weekje weg met Celeste was leuk." Zeg ik dan.
    Ik kijk naar een aantal kinderen die door de buurt dwalen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik kreeg maar een beetje vaag mee wat er nou gebeurde, maar Solomon en Luca waren nu weg. Ik haalde mijn schouders maar lichtjes op. Volgens mij was er nooit echt iets wat ik in één keer snapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Gelukkig." antwoord ik. "Wat hebben jullie gedaan?"


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Wat hebben jullie gedaan?" Vraagt Luca.
    "Van alles. Ik heb Celeste in ieder geval engels geleerd, en dat was best lachwekkend." Grinnik ik.
    "Verder hebben we veel dingen gedaan, we zijn ook naar een pretpark geweest, ik ben blij dat ik het de hele dag uithield, gelukkig scheen de zon niet volop." Vertel ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik grinnik zacht. "Dat klinkt echt heel erg leuk." zeg ik zacht. "Ik vind het echt heel fijn voor je." Ik klop aarzelend en voorzichtig op zijn schouder.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik vind het echt heel fijn voor je." Ik voel dat Luca op mijn schouder klopt.
    Ik beweeg een beetje zo van 'niet doen' en kijk hem even aan.
    "Om Celeste engels te leren moet je veel geduld hebben." Grinnik ik om eroverheen te lullen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik trek mijn hand snel terug, natuurlijk. "Om Celeste Engels te leren moet je vele geduld hebben." grinnikt hij. Ik lach zacht. "Dat geloof ik graag." zeg ik. "Dat was vast nog een hele klus, maar ik gok erop dat het ook wel leuk was."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat was vast nog een hele klus, maar ik gok erop dat het ook wel leuk was."
    Ik knikte.
    "Ze wilde niets anders dan Engels praten de hele dag, had ik profijt van, want dat vond ik wel leuk. Want dat deed me weer aan mijn thuisland denken, snap je."
    Er komt een bal van een van de kinderen aanrollen en ik pak hem op.
    "Mogen wij onze bal terug?" Ik kijk naar het jochie en rijk de bal naar hem uit. "Dankjewel." Ik glimlach naar het jochie. "Geen dank kleine." Zeg ik en haar mijn hand even door zijn haar, waarna hij vrolijk wegrent naar zijn vriendjes.
    Hij doet me denken aan mezelf toen ik nog zo klein was, zo zorgeloos...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik kijk glimlachend naar hoe hij de bal teruggeeft, hoe hij met die kinderen omgaat. Hij zou een goede partner naar Chèlle zijn, als ze een kind adopteerd. Maar daar hou ik mijn mond over. "Dat klinkt echt als Celeste." voor zover ik haar ken.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat klinkt echt als Celeste." Zegt Luca.
    Ik lach even. "Echt wel, en weetje ze noemt me haar kleine broertje die ze nooit had. Dat deed me ook wel even lachen." Ik kijk naar Luca.
    "En hoe was het hier?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Dat is wel lief van haar." merk ik op. "En hoe was het hier?" vraagt hij. Ik slik even. "Chaotisch..." antwoord ik voorzichtig.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik zie Luca slikken.
    "Chaotisch." Antwoord hij dan.
    "Hoezo? Wat is er allemaal gebeurd dan?" Vraag ik.
    Ik hoor hoe de kinderen binnen worden geroepen om even wat te eten.
    Ze kijken onze kant op en zwaaien even naar Luca en mij.
    Ik glimlach naar ze en zwaai even terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.