• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    “Ik moet gaan.” Hij reageerde nu ook opeens niet meer op mijn vragen en ik grijnsde, terwijl ik me afzette van de muur en ik hem razendsnel bij zijn pols pakte op het moment dat hij weg wilde lopen. “Waarom zocht je afleiding?” Ik klonk niet meer flirterig of speels, maar ook niet meer monotoon of kattig, meer nieuwsgierig.
    Ik wilde weten waarom hij afleiding wilde. Werd hij gek van het meisje of was het om een andere reden? Had hij zelf veel problemen en kon hij dat niet aan zijn vriendinnetje vragen? Ik wist het niet en het was wel iets dat ik graag wilde weten, en als ik iets te weten wilde komen, kwam er ik altijd achter en het boeide mij niet op wat voor manier het was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Waarom zocht je afleiding?'
    'Dat gaat je geen zak aan,' snauw ik terug, waarna ik mijn pols aan haar harde greep trek. Ze klinkt niet meer speels of geamuseerd, nieuwschierig alleen. alsof ik zulke dingen aan een vreemdeling zou toevertrouwen...?
    Tranen zwemmen weer voor mijn ogen. als ik langer zou blijven, zou ik instorten. Daar had ik al helemaal geen zin in.
    'Ik zocht afleiding om mijn emoties odner controlle te houden en om iemand uit mijn gedachten te houden,' snauw ik na een kleine stilte met een trillende stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    “Dat gaat je geen zak aan,” snauwde hij gelijk terug, waarna hij zijn pols uit mijn greep trekt, en ik keek hem met een wenkbrauw opgetrokken aan. Wat een emoties er allemaal in hem schuilgaan… Interesting. Echter bleef ik in de korte stilte dat er was stil en wist dat het handig was even geduldig te zijn.
    “Ik zocht afleiding om mijn emoties onder controle te houden en om iemand uit mijn gedachten te houden,” snauwde hij daarna met een trillende stem.
    “Ze is speciaal voor je.” Het was geen vraag, maar meer iets dat ik zeker wist en dat in mijn stem door liet blijken. “Weet ze dat?” Ik grijnsde daarna even. “Ik wil het wel voor je vertellen als je zegt wie het is.” Ik had echter niets slechts in de zin om hun het leven zuur te maken, Amen wilde afleiding en ik zorgde daar alleen voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Ze is speciaal voor je. Weet ze dat?” Ik wil het wel voor je vertellen als je zegt wie het is.’
    Ze heeft een grijns op haar gezicht, een twinkeling in haar donkere ogen.
    ‘Ze is niet speciaal,’ snauw ik kwaad, waarbij er meerdere tranen ontsnappen. Mijn handen zijn veranderd in trillende vuisten. Leugenaar.
    ‘En het gaat jou allemaal niet aan, dus laat me gewoon met rust.’ Ik moest naar Nana maar ik moest vooral zorgen dat ze dit nooit te weten kwam…


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    “Ze is niet speciaal,” snauwde hij weer kwaad, waarbij er meerdere tranen ontsnappen. Zijn handen waren veranderd in trillende vuisten. “Nee, daarom ben je nu zo van streek, omdat ze niet speciaal is,” Antwoordde ik dit keer sarcastisch, waarna ik naar Amen luisterde wat hij te zeggen had.
    “En het gaat jou allemaal niet aan, dus laat me gewoon met rust.” Wie is dat meisje? Het galmde meerdere malen door mijn hoofd en ik fronste mijn wenkbrauwen.
    “Ik kom er wel achter wie het is, Amen. Je moet weten dat ik niet lieg over dingen, misschien praat ik er soms overheen, maar nooit lieg ik erover…” Ik grijnsde en liep gevaarlijk dicht naar hem toe, waarna ik een zacht kusje op zijn lippen plaatste en toen vlak langs hem heen liep naar de deur. “Fijne dag nog.” Grijnsde ik, maar het klonk gevaarlijk, alsof de muis inderdaad in de val van de kat was gelopen, en toen gooide ik de deur dicht. Weg was ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    ‘ Ik kom er wel achter wie het is, Amen. Je moet weten dat ik niet lieg over dingen, misschien praat ik er soms overheen, maar nooit lieg ik erover… Fijne dag nog.'
    Val dood.
    Ik krul mezelf op tegen de muur, mijn hele lichaam trilt. Dit was stom geweest. Ik zat zo diep in de nesten. Ja, Nana was speciaal voor me. Ik haatte het. Ik wilde het niet, het maakte me gek, ik..
    Met een zucht stond ik op, veegde ik de tranen weg. Daarna verliet ik het lokaal. Ik moest Nana zoeken.
    Ze was nergens te vinden. Uit pure paniek ging ik naar buiten, liep ik het terrein over. Het duurde tientallen minuten voordat ik haar zag. En ze was niet alleen.
    ‘Nana.’


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    Met een tintelend gevoel en een kloppend hart die soms te snel gaat, lag ik nog in Dwayne zijn armen, totdat ik een stem hoorde die ik overal herkende. “Nana.”
    Ik schrok gelijk op in Dwayne zijn armen en vloog omhoog, waardoor ik nu van zijn schoot was en een meter verderop stond. Nu keek ik Amen aan met een open mond, die ik snel dichtdeed, en een geschrokken blik op mijn gezicht. Ik was niet geschrokken omdat ik me betrapt voelde, want er was niet tussen Dwayne en mij…toch? In ieder geval, ik was geschrokken omdat ik in Dwayne zijn schoot lag met zijn ogen in mijn gedachten die wel door me heen leken te boren en ik hieruit ‘wakker’ was geworden.
    “Amen.” Voor het eerst had ik geen idee hoe ik naar hem moest reageren. Toen herinnerde ik me dat we eigenlijk samen moesten oefenen en ik hem een soort van gedumpt had daarzo. Fuck my life.

    [Alleen Dwayne kan niet reageren, want Leannan is niet online.... ;S]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ze sprong overeind, haar donkere ogen wijd. Ze leek geschrokken. Niet vreemd, aangezien ze net in Dwayne’s armen leg. Ik voel mijn felle ogen vernauwen en een vreemde kilte neemt bezit van mijn chaotische emoties.
    ‘Amen.’
    ‘Wat, was ik gewoon je kaartje naar een vrije dag?’ Mijn stem klinkt kil, stil zelfs. Maar rond ons heen is het ook stil, dus ze zou me vast wel horen. Er lijkt een leegte te zijn ontstaan tussen mijn gevoelens in, een koud, leeg gat.
    Ik herkende de gevoelens niet, besteedde er ook geen aandacht aan want er was één gevoel wat ik wel herkende. Woede. Ik was kwaad. Niet dat ik het recht had, na de dingen die ik met had gedaan….


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    “Wat, was ik gewoon je kaartje naar een vrije dag?” Zijn stem klonk kil, en omdat ik hem nog nooit zo kil had gehoord, zag je duidelijk in mijn ogen dat ik schrok van de toon die hij had gekregen, maar toen herstelde ik me snel en keek hem terug met vernauwde ogen aan. Dat bedoel ik. Als ik bij Amen was, veranderde ik gelijk totaal en dat was niet altijd even goed.
    “Nee,” antwoordde ik op zijn spottende vraag, “ik wilde terugkomen, maar ik werd afgeleid” Door Nevil. “en toen…” Probeerde Dwayne me te troosten en begon ik ook opeens rare dingen voor hem te voelen. Maar wees maar niet bang hoor, die zijn er niet echt. Stiekem is het een hallucinatie en voel ik dit niet echt. Dit alles gebeurd ook niet echt… “wilde ik terugkomen, maar was je er toch al niet meer.” Zei ik, maar ik wist helemaal niet zeker van dat. Misschien was hij er nog wel… en dan? Dan had hij zeker in de gaten dat er meer was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [asdfghjkl, ik ben naar ebd >.< Ik reageer mrogen zodra ik wakker ben ^^ ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [asdfghjkl, ik ben naar ebd >.< Ik reageer mrogen zodra ik wakker ben ^^ ]

    [Is goed. 8D Slaapze dan, haha. Wat wil je trouwens dat ik doe als Leannan wel online komt? :'D]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik ben pas net wakker maar nog steeds moe. Fack it. D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael Elyon

    ‘Nee, ik wilde terugkomen, maar ik werd afgeleid. En toen… wilde ik terugkomen, maar was je er toch al niet meer.’
    ‘Vast, Nana,’ antwoordde ik sarcastisch. Misschien was ze teruggekomen, maar wel na een zeer lange tijd dan. Ik had een half uur op het kind staan wachten. Mijn ogen waren vernauwd, stonden kwaad en hopelijk kon ze de rode glans van de eerdere tranen niet meer zien. Hier had ik me zo’n zorgen over gemaakt? Terwijl ze gewoon inde armen van die Dwayne lag?
    ‘Maar laat mij je fijne middagje niet verstoren.’ Want wat was ik nu eenmaal? Gewoon een jongen die ze gister had ontmoet, die ze niet kon uitstaan blijkbaar, want zo gedroeg ze zch de helft van de tijd. Ik was er alleen om haar te helpen met haar dromen. Ik werd misselijk van de gedachte alleen al.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    ‘Vast, Nana,’ antwoordde hij sarcastisch, en er gingen rillingen door me heen van de abruptheid dat hij veranderd was. ‘Maar laat mij je fijne middagje niet verstoren.’
    Het probleem was dat het inderdaad fijn was met Dwayne en ik wist niet hoe dat opeens zo kwam. Het enige wat ik nu op dit moment kon doen was even naar Dwayne kijken en toen naar Amen, terwijl ik nog een paar passen achteruit zette. Ze verwachtte van mij vast en zeker dat ik iemand zou kiezen… Dwayne gaf mij altijd iets om te lachen en Amen gaf mij een heel raar gevoel, hij probeerde mij te begrijpen… Maar wat moest ik nu doen?
    ‘Sorry Amen,’ Ik wist niet of het goed was dat ik dit tegen hem zei, maar ik was wel diegene die hem gedumpt had en nu gezellig bij Dwayne was. It was only right….right? ‘Je hebt gelijk dat ik gewoon terug had moeten komen… Wil je mij nog steeds vragen stellen? Ik beloof dat ik het nu wel zeg. Vraag maar!’ Het maakt niet uit wat... Ik zwaaide mijn armen en ik keek hem hulpeloos aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.