• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Sorry Amen. Je hebt gelijk dat ik gewoon terug had moeten komen… Wil je mij nog steeds vragen stellen? Ik beloof dat ik het nu wel zeg. Vraag maar!’
    ‘Vertel ze maar aan Dwayne,’ snauw ik terug, waarna ik me omdraai. De misselijkmakende en koude emoties draaien nog in me rond. Wat kan het mij ook schelen? Ik heb nooit iemand nodig gehad.
    ‘Veel plezier, Miss Rose,’ zeg ik nog in een kille stem. Daarna loop ik weg, richting het auditorium. Ze kan alleen haar stomme dromen waar maken. Ze mag alleen optreden tijdens de eindejaars competitie. Of met Dwayne of whatever. Mij kan het niet schelen.
    Tranen prikken weer in mijn ogen. Verdomme, verdomme.

    [Sorry dat het zo lang duurde, gesprek met Amy en ben nu romantische LDR-dingen aan eht plannen.
    Deze bloemen krijgt ze op 8 mei tuis bezorgt. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    ‘Vertel ze maar aan Dwayne,’ snauwde hij terug, waarna hij zichzelf omdraaide. ‘Veel plezier, Miss Rose.’ Zei hij nog in een kille stem, voordat hij wegloopt, richting het auditorium.
    Ik had werkelijk geen idee van wat ik moest doen: het ene deel van mij wilde Amen heel graag achterna rennen en hem vertellen dat er niets gebeurd was en dat ik juist getroost werd, omdat ik mijn gevoelens niet in toom kon houden voor Amen, ik maakte me alleen maar zorgen. Alleen het andere deel van mij wilde hier bij Dwayne blijven en plezier maken en voor een keer eindelijk nergens aan denken. Hij maakte mij blij en was totaal anders dan Amen.
    Toch kon ik mijn schuldgevoelens weer niet verbergen en liep naar Dwayne toe, gaf hem een knuffel en keek hem aan met een schuldige blik, drukte een kus op zijn wang en fluisterde nog “het spijt me echt heel erg…bedankt voor hoe kort het ook duurde…” en toen stond ik op om achter Amen aan te rennen, waarna ik hem snel bij zijn pols pakte en hem naar me toe trok. Het was bijna een automatisch iets geworden om hem in een knuffel te trekken, dus nu had ik dat ook weer gedaan en mijn armen stevig om zijn middel gedaan. “Ik zei toch het spijt me.” Mompelde ik.
    Dat van Dwayne ging niet meer helpen, nu was ik namelijk weer helemaal in de ban van Amen. Hij had me toch in dat stomme zwembad moeten gooien.

    Maegan Cassidy Fox
    In gedachten verzonken liep ik door de gangen van de school heen, en omdat ik nog niet echt wist waar ik naartoe moest en in welk lokaal ik eigenlijk moet zijn op dit moment, liep ik maar gewoon rondjes.
    ‘Ze is niet speciaal. En het gaat jou allemaal niet aan, dus laat me gewoon met rust.’ Had hij kwaad gesnauwd, maar er waren tranen bij ontsnapt en zijn handen waren veranderd in trillende vuisten. Dus het was in ieder geval niet waar, hij was een leugenaar. Dat meisje was wel degelijk belangrijk voor hem, of hij het in de gaten had of niet. Ik was een afleiding geweest, omdat hij zelf veel problemen had of omdat hij dat meisje even niet in zijn gedachten wilde... Eigenlijk wist ik het niet, maar met mijn mensenkennis dacht ik te weten dat hij wel wist dat zij speciaal voor hem was en dat hij duidelijk niet wist wat hij ermee aan moest.
    ‘Ik zocht afleiding om mijn emoties onder controle te houden en om iemand uit mijn gedachten te houden.’
    Ik ging weer in de kantine zitten, die ik pas na een uurtje ongeveer kon vinden, en nog steeds in gedachten plofte ik ergens in een hoekje neer.
    Zijn kus… het brandde nog steeds op mijn lippen, en hoe hij daarna reageerde. Ook al dacht ik dat ik dit eerder had meegemaakt, nog nooit kwamen er ook tranen uit een jongen zijn ogen gesprongen voor iemand. Ik begon me steeds meer af te vragen wie dit meisje was.

    [Maakt niet uit, ik was toch bezig met Maegan post schrijven, haha.
    Aw, nice! Wat lief van je dat je dat doet, sweets! Gehe. Ze zijn echt mooi. (: ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Owké ik ben er weer...Sorry dat ik gisteren niet reageerde maar ik was in slaap gevallen...mijn ouders hebben uiteindelijk mijn computer maar afgezet :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Owké ik ben er weer...Sorry dat ik gisteren niet reageerde maar ik was in slaap gevallen...mijn ouders hebben uiteindelijk mijn computer maar afgezet :') ]

    [Ja, ik miste je al! D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Ja, ik miste je al! D:]

    [Sowwy(no_chears)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Sowwy(no_chears)]

    [Amen kwam ons een bezoekje brengen. -a-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Gehe, oké dan. Je kunt ook naar Maegan gaan, she's free. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds.

    Ik bleef nog een redelijk lange tijd in het gras zitten en bleef staren in de richting waar Nana verdwenen was.
    Het voelde vreemd aan om haar zo achter Amen te zien lopen, slecht zelfs.
    Ergens vond ik dat hij niet goed genoeg was voor haar...Ik was nu eenmaal erg beschermend en kon de gedachten niet verdragen van een gekwetste Nana te zien.
    Voorzichtig voelde ik op mijn wang waar ze eerder een kusje had opgedrukt en stond vervolgens behendig recht.
    Met mijn handen in mijn zakken wandelde ik weer naar het hoofdgebouw en klemde mijn kaken erg strak op elkaar om enige woede te beheersen.
    Ergens voelde ik me gebruikt...het voelde aan alsof ik alleen goed genoeg was geweest om haar te troosten en haar aan het lachen te maken.
    Ik vroeg me af of ze me eigenlijk nog eens ging opzoeken zonder enige reden.
    Maar ik was niet van plan om haar te laten merken dat ik op mijn tenen was getrapt, zo was ik niet.
    In gedachte verzonken wandelde ik traag door de gangen en plofte op een willekeurige bank neer en leunde met mijn hoofd achteruit tegen de muur en sloot uiteindelijk mijn ogen.



    Diana Grace Anderson

    Ik was nog net niet in slaap gevallen toen de les eindelijk gedaan was.
    Met een loodzware tas achter me aangesleept slenterde ik door de gangen en had zin om even te ontspannen door me eens goed te laten gaan in het danslokaal.
    Met kleine pasjes liep ik eerst naar mijn kamer, om me daar om te kleden in mijn outfit die normaal gezien niet voor ballerina's waren voorbestemd.
    Maar vandaag had ik niet veel zin om alleen maar ballet te doen.
    Ik wilde wat verandering en misschien zou ik dit wel gebruiken in de competitie.
    Over het topje deed ik nog een dikke vest aan, zodat niemand iets zou aanmerken over hoe ik er bij liep en wandelde met een cd uit mijn tas naar beneden.
    Stiekem glipte ik de danszaal binnen, stak de cd in de cd-speler en ging voor de grote spiegel staan.
    Snel deed ik de vest uit en gooide hem ergens neer op de grond.
    Ik liet me opgaan in de muziek en combineerde streetdance met ballet waardoor het een erg speciaal effect kreeg.
    Het was wel een zware inspanning, maar daar zat ik niets mee in.
    Elke beweging was gecontroleerd waardoor ik redelijk tevreden was met het resultaat.
    Omdat ik intensief bezig was met het dansen, vergat ik even alles om me heen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Leannan, wil je Maegan meeten of geen zin om verder te gaan? ;$
    Ik verveel me namelijk dood...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is goed, maar met wie? Kies maar of je Dwayne of Diana kiest...ik speel er dan wel op in ^^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Door al dat concentreren en denken wat er zou kunnen zijn, had ik honger gekregen en ik haalde dus een flesje 7-up en een tostie, die ik snel op at en de kantine daarna verliet. Weer wandelde ik door de gangen en ik bedacht me dat Amen me de rondleiding helemaal niet verder had gegeven. Weer mijn gedachtes bij Amen, daarna bij dat stomme vriendinnetje, ik word er helemaal gek van. Geïrriteerd zuchtte ik en nam nog een slok van mijn flesje 7-up, totdat ik een jongen zag zitten op een bankje in één van de gangen.
    Ik liep naar hem toe en merkte toen ik dichterbij kwam dat hij zijn ogen dicht had en hij er nogal moe of verslagen uitzag. “Wat is er?” vroeg ik hem met een nieuwsgierige toon. “Is er wat gebeurd?” Ik weet dat ik hem totaal niet kende, maar wat maakte dit nou uit? Ik vroeg het alleen, het was aan hem om antwoord te geven of niet.

    [Je weet dat ik dan voor Dwayne kies ;$ _O_
    Sorry, maar ik verveel me echt dood. Heb niets te doen ;'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik schrijf dadelijk wel...ik moet even naar mijn oma maar mijn computer blijft wel opstaan :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dwayne Renolds

    Ik schrok niet op toen ik de stem hoorde en bleef rustig met gesloten ogen tegen de muur leunen.
    "Wat er is?" Herhaalde ik traag. "Niets...Of toch niets ernstig."
    Met mijn hand wreef ik vermoeid even over mijn gezicht voordat ik mijn ogen opende.
    Ik bekeek het meisje dat me had aangesproken en vond toch nog de kracht om te glimlachen.
    Mijn hoofd leunde nog steeds tegen de muur aangezien ik veel te lui was om mijn hoofd zelfstandig recht te houden.
    "En jij bent?" Vroeg ik zonder aarzeling.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    “Maegan Fox, schat, en jij?” antwoordde ik hem terug met een kleine grijns, maar leunde toen met mijn armen over elkaar tegen de muur tegenover hem en keek hem aan met een nieuwsgierige blik. “Maar er is niets, weet je dat zeker? Because you looked like someone important died.”
    Ik bekeek hem even snel en trok mijn lippen toen weer in een grijns. Natuurlijk vroeg ik me af of hij een vriendin had, maar wat ik me nog meer afvroeg, was of hij Amen kende… en die vriendin natuurlijk van hem. Nu had ik er de kans en de tijd voor.
    Toch besloot ik hem eerst zijn verhaal te laten doen, voordat ik ook maar überhaupt mezelf erin gooide.


    Quiet the mind, and the soul will speak.