• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Ja toch? :9~:9~:9~:9~ Dat dacht ik dus ook al, haha. Zeker op dat ene plaatje freakte ik hem helemaal, dude! God damnit fucking hel. D:]


    Hij is zoo efheghihgnsgserjinhkgn No words for himm ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dwayne Renolds

    "Je mag altijd over mij dromen." Lachte ik droog. "En ik zou je alles kunnen vergeven..of toch veel."
    Ik opende mijn ogen weer en keek wat rond toen ik me plots afvroeg hoe lang we al zo zaten.
    Niet dat ik er mee in zat, absoluut niet want ik had het best gezellig.
    "En ik bén gewoon lekker, face it." Een jongensachtige grijns gleed over mijn gezicht terwijl ik een wenkbrauw optrok. "Als ik nu echt spuuglelijk zou zijn, zou je dan ook zo bij me zitten?"
    Het was er uit voor ik het wist, wat me overigens wel deed lachen.
    Ik kon nu niet bepaald een beeld krijgen dat Nana bij een zwerver op de schoot zat, mijn fantasie was rijkelijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Rose
    Ik lachte om hoe hij over zichzelf sprak en ik keek hem aan, terwijl ik mijn handen in zijn nek legde.
    "Ligt eraan of je ook zo'n leuk gevoel voor humor nog hebt," grijnsde ik, waarna ik vervolgde, "misschien zou het wel beter zijn geweest als je nu heel spuuglelijk was, dan was ik ook niet bang dat iemand je weg zou kapen." Rolde het opeens uit mijn mond, iets waar ik best wel van schrok, dus hield ik mijn mond even en kroop weer tegen zijn borstkas aan.
    "Nee even serieus, meisjes houden van jou eerlijke en lieve hart." Misschien moest ik Amen wel proberen te vergeten en met Dwayne gaan. Ik maakte me geen zorgen bij hem en bij Amen voelde ik me altijd verward. Ik zuchtte even diep en begon liedjes te neurieën.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    "Ik zou je wel gitaar willen leren spelen, als jij dat wilt."
    We waren inmiddels bij het tekenlokaal aangekomen.
    "Hier is het," zei ik toen ik voor de deur stopte.
    Ik opende de deur voor haar en liep achter Isabelle naar binnen. Ik zag mijn nog niet afgemaakte schilderij en liep er naar toe.
    "Als je het niet erg vind, dan blijf ik hier om mijn schilderij af te maken."
    Ik bekeek het doek van een afstandje. Hier was ik aan begonnen nadat ik Nana had ontmoet. Ze had me betoverd en geinspireerd. Op het doek was een klein meisje geschilderd, die met haar armen gespreid op een kade stond. Het meisje was van buiten heel vrolijk, maar je merkte aan de grijzige lucht en mist dat er ietsis was. Ik keek op van mijn schilderij en liep naar Isabelle.
    "Zou ik je werk mogen zien?"

    [Daar ben ik weeer.]


    Me so good.

    [ Iemand voor Liberty? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Isabelle Lilou Rousseau
    'Ik zou je wel gitaar willen leren spelen, als jij dat wilt,' zegt Nevil.
    'Dat zou lief zijn,' zeg ik glimlachend.
    Iets later zijn we al bij het tekenlokaal. 'Hier is het,' zegt Nevil. 'Als je het niet erg vind, dan blijf ik hier om mijn schilderij af te maken'.
    'Tuurlijk vind ik dat niet erg,' antwoord ik.
    Nevil kijkt naar een schilderij, die van hem neem ik aan, terwijl ik het lokaal bekijk.
    'Zou ik je werk mogen zien?' vraagt hij dan.
    Ik knik en haal mijn tekenblok uit mijn tas. 'Het is niet zo heel erg goed hoor,' zeg ik nog voordat ik het blok aan hem geef. 'Dit is de laatste die ik heb gemaakt. Het is een tekening van een meisje dat naast me zat in het vliegtuig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Lizz, wat wil je eigenlijk dat Maegan gaat doen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Mijn eerlijke en lieve hart?" Herhaalde ik zachtjes terwijl ik lachte. "En wie zegt dat je bang moet zijn dat iemand me zou kapen? Wie zegt dat ik gekaapt wil worden?"
    Ik tilde haar kin op met mijn duim en wijsvinger en keek haar met stralende oogjes aan.
    "Je bent me er ééntje Nana." Grijnsde ik. "Je bent bijzonder...en dat vind ik leuk aan je."
    Mijn ogen keken afwisselend in de hare en wat ik toen voelde was speciaal.
    Het was meer als vriendschap, een erg sterke band...ja, zo voelde het aan voor mij.
    Alsof we samen de hele wereld aankonden en niets ons kon raken.
    Pas toen ik merkte dat ik nog steeds in haar ogen staarde, wendde ik mijn blik af en liet haar langzaam los, maar al snel vonden mijn ogen de hare weer.
    Het leek wel alsof het magnetisch was, betoverend om het zo te zeggen.
    "Je ogen trekken me aan." Zei ik droog wat al snel gevolgd werd door weer een typische jongens lach. "Nog even en je hebt me in je macht."


    [Lol, ik heb dit stukje geschreven terwijl ik deze muziek luisterde :') Let wel niet op hun koppen als ze zingen want die zijn gewoon...raar of toch vooral die van haar.]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Morticia schreef:
    (Lizz, wat wil je eigenlijk dat Maegan gaat doen?)


    I don't know o.o ik ga nu even een post typen, sorry dat het zo laat is >.> May is a bad month for me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Morticia schreef:
    Maegan Cassidy Fox
    Hij greep mijn beide polsen beet en duwde mij tegen de muur, het was niet bepaald zachtjes, wat betekend dat hij geknapt was. “Okay, genoeg met je spelletjes,” snauwde hij trillerig, en wat dus duidelijk in zijn stem te horen was.
    Amen liet me weer los en ik keek hem met een zelfgenoegzame glimlach op mijn rode lippen aan, terwijl ik mijn armen over elkaar deed en gemakkelijk tegen de muur leunde. “Mijn spelletjes, lieve schat? Wie was hier uit op wie?” Hielp ik hem herinneren, maar daarna ging ik snel verder met praten. “Wie is je vriendinnetje?” Ik was nu best wel nieuwsgierig geworden, maar ik vond het nog steeds vermakelijk dat hij zo reageerde.


    Amen Raphael Elyon
    'Mijn spelletjes, lieve schat? Wie was hier uit op wie?' Ze leune tegen de muur aan, een geamuseerde blik in haar donkere ogen. Mijn paniek en chaos van emoties moet duidelijk op mijn gezicht te lezen zijn.
    'Wie is je vriendinnetje?'
    'Dat gaat je niets aan,' snauw ik trillerig. Tranen van woede, irritatie, angst en paniek zijn in mijn ogen geschoten. Ik herhaal iedere emotie, want als ik ze herken kan ik ze misschien verwerken.
    Diep ademhalen, Amen. Rustig blijven. De tranen knipper ik snel weg, waarna ik me naar Maeghan draai.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    Hij had mijn kin opgetild met zijn duim en wijsvinger en keek me recht aan in mijn ogen met stralende ogen. Ik werd er nerveus van merkte ik, maar ik kon niet van zijn ogen wegkijken. “Je bent me er ééntje Nana.” Grijnsde hij. “Je bent bijzonder…en dat vind ik leuk aan je.” Ik voelde me nu heel nerveus en ongemakkelijk worden, en mijn hart klopte een paar keer sneller dan normaal.
    Gelukkig wendde hij zijn blik af en liet me langzaam los, waardoor ik ook snel weg kon kijken, want als het zo doorging, zou ik me echt heel ongemakkelijk voelen – en ik wist niet waardoor dat kwam, want als ik bij Dwayne had, had ik geen zorgen en voelde ik me vrij. Maar dit voelde gewoon anders, toen we elkaar in de ogen keken. Alsof het betoverend was… maar ik probeerde er niet te veel op te letten, totdat Dwayne weer begon met praten.
    “Je ogen trekken me aan, nog even en je hebt me in je macht.” Het werd gevolgd door een typische jongens lach en voor het eerst bij Dwayne voelde ik mezelf wat rood worden. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Hoe kan dit?
    “Misschien wil ik dat wel.” Durfde ik hem toen te zeggen, waarna ik hem weer in zijn ogen keek. Maar dit keer voelde het anders dan gewoon 'vriendschappelijk'.

    [Ik probeerde zo min mogelijk op de hoofden te letten (aa) En ook al heb ik niet zoveel met Glee, dit is wel mooi gezongen..]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    “Dat gaat je niets aan,” snauwde hij trillerig en ik zag dat hij opeens erg gebroken was. Er was iets diep in hem geknapt en ik besloot dat het handig was dat ik hem even met rust liet totdat hij weer wat kalmer leek.
    Toen hij opeens omdraaide knipperde ik verbaasd met mijn ogen, maar herstelde me snel en keek hem weer monotoon aan. “Heb ik iets geraakt, Amen?” Er lag geen grijns op mijn gezicht en er was ook niets in mijn blik te lezen, het was leeg. “Ze is vast erg belangrijk voor je… of niet?” Het klonk niet echt als een vraag, ook al was het dat eigenlijk wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Onbewust likte ik lachend over mijn onderlip en keek haar op een speelse manier aan.
    "Wist je dat je redelijk rood ziet." Vroeg ik doodleuk. "Breng ik je in verlegenheid little Lady?"
    Ik keek haar uitdagend aan en vervolgde vrolijk verder.
    "En ik zou er nog mee kunnen leven om in je macht te zijn, dan heb ik tenminste een goed excuus om te laat te komen in de les."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    'Heb ik iets geraakt, Amen? Ze is vast erg belangrijk voor je… of niet?'
    Hoewel Maeghan eerst neits meer dan een spel was, een afleiding, was ze nu gevaarlijk. Als Nana hier van wist zou ze me levend villen. Ik ging op de rand van één van de tafels zitten en nam een paar diepe teugen adem. Mijn lichaam trilde. Ik negeerde haar vragen.
    Waarom ahd ik gedacht dat een afleiding Nana uit mijn gedachten zou jagen? Ik was kwaad geweest. Het was een kleine wraak actie odmat ze van me weg liep. dom. Dom, amen. Ik moest ahar gaan zoeken.
    'Ik meot gaan.' Het kon me weinig schelen wat ze van me dacht, zolang Nana het amar niet te weten ging komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    Ik keek naar hoe hij over zijn onderlip likte en ik keek gelijk weer weg, alsof hij me in de gaten had gekregen. “Nee, doe normaal Dwayne,” Mompelde ik nerveus terwijl ik snel weer wegkeek, “Je bent mijn type niet eens.” Ook al zei ik dit, het kwam totaal niet serieus over. Als ik eens wist wát mijn type was. Amen? Ik vond hem eerst irritant, moet ik zeggen, maar daarna… Hij bracht wel wat bij me los, maar wat is er met Dwayne dan? Ik durfde weer even snel naar hem uit mijn ooghoeken te kijken en ik beet gelijk op mijn onderlip totdat deze rood was, zodat ik zelf niet weer rood zou worden.
    “Daar meen je geen flikker van,” Grinnikte ik, en ik kroop weer tegen hem aan. Ik wilde hem niet meer aankijken, want ik was bang wat er dan zou komen. En als het zou komen dat het dan erger zou worden en ik datzelfde gevoel bij Dwayne ook kreeg. Dus niet meer in zijn ogen kijken, Nana, denk je dat dat je lukt? Eigenlijk zou dat moeten lukken… Of je moet nu heel snel wegrennen en je opsluiten in je kamer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.