• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    Hij trok zich met een grijns dichter tegen hem aan, waarna hij met een hand door mijn donkere haren ging en daarna langs mijn kaak liet dwalen. “Oh, helemaal niet erg,” fluisterde hij. Zijn lippen streelden langs de huid van mijn nek, kaak en wang en toen hij bij mijn lippen kwam, drukte hij hier een zachte, speelse kus op.
    Toen hij me deze gaf, kuste ik hem zwoel terug en liet mijn handen toen door zijn verwarde, blonde haren gaan. Wat een rondleiding was dit zeg, dacht ik speels en was blij dat ik hierin mee ging. Maar driekwart van de tijd flirtte ik met jongens voor de lol, dus dit maakte mij niets uit. Verder voelde ik me er niet zo bij dat ik verliefd op hem was.

    [Gehe, okay dan, Brutus. Have fun!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik tuitte mijn lippen bedenkelijk en dacht even goed na over wat ik zou zeggen.
    "Nana," Begon ik zacht, maar vriendelijk en nam haar hand met beide handen vast. "Waarom zou het een fout geweest zijn meisje? Als je er geen spijt van hebt, moet je je toch ook geen zorgen maken."
    Ik keek haar aan met een oprechte glimlach en vervolgde. "Je leeft maar één keer en het leven is nu eenmaal aan de durvers...Als je er spijt van had gehad, had je er waarschijnlijk uit geleerd voor in de toekomst."
    Voorzichtig liet ik haar hand los en knikte bedenkelijk.
    "Dat heet het leven...en soms is het gewoon ondraaglijk."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Nana,” begon hij zacht, en nam mijn hand met beide handen vast. “Waarom zou het een fout geweest zijn meisje? Als je er geen spijt van hebt, moet je je toch ook geen zorgen maken.” Hij keek me aan met een oprechte glimlach en vervolgde, “Je leeft maar één keer en het leven is nu eenmaal aan de durvers...Als je er spijt van had gehad, had je er waarschijnlijk uit geleerd voor in de toekomst.” Ik was blij dat ik hem dit had verteld, want hij reageerde er niet stom en lullig op, in tegen deel, hij leek me juist te snappen. Waarom kon niet elke jongen zo zijn? Of zoals Nevil… Hun hadden ten minste respect voor een meisje, bij Amen wist ik niet goed wat ik moest denken. Ik wist zeker dat er wat tussen ons was, ik voelde het, maar het was vaag en ik wist hoe ik hem moest opvatten of hoe ik met hem om moest gaan. “Dat heet het leven...en soms is het gewoon ondraaglijk.” Hij liet mijn hand los en knikte bedenkelijk. Ik glimlachte alleen dankbaar en keek hem aan in zijn ogen. “Dank je Dwayne,” Ik grinnikte, maar vermeed toen zijn blik. “Maar wat nou als hij ook hierna andere meisjes zoent of aanraakt? Gaat hij dan vreemd… of niet? Want technisch gezien zijn we geen stelletje…” En dat deed me pijn, het deed me alleen al pijn als ik erover nadacht. Wat nou als het écht zo was? Misschien moest ik nu wel gewoon terug naar hem gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    De kus die ze me gaf was zwoel, zacht, saai. Één hand dwaalde naar haar heup, de andere verwikkelde zich stevig in haar donkere haren, waardoor ik de kus verdiepte, de rustige sfeer weghaalde. Ze smaakte een beetje bitterzoet, wat niet slecht was.
    Nana zou me vermoorden. Nana en ik zijn geen stel en ze had maar niet zo ruw weg moeten lopen. ik weet nog steeds nauwelijks iets van ahar en dat is eng.
    Ik weet ook nauwelijks iets van dit kind. Oh fuck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga even eten en dan schrijf ik wat]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maegan Cassidy Fox
    Hij liet een hand naar mijn heup dwalen, maar het maakte me niets uit wat hij zou doen. Ik voelde er toch niets bij, dus waarom zou ik me hier druk over maken? Toch wist ik wel zeker dat deze knappe jongeman ergens een zielig vrouwtje aan hem had hangen wiens hart hij had gestolen, want dat had ik de helft van alle jongens meegemaakt. Daar komt het altijd op neer: een stoere, knappe jongen die meisjes versiert en één ervan valt altijd op hem. Aan de ene kant vind ik het zielig voor het meisje, maar aan de andere kant moest deze jongen ook wat leren. Mij kon hij er niets mee maken, want ik voelde er geen flikker van. Ruw drukte ik hem tegen de dichtstbijzijnde muur aan en kuste hem heviger, terwijl ik één hand op zijn borstkas had, maar de ander nog steeds door zijn haar streelde.

    [Eigenlijk heb ik nu zin om Nana erachter te laten komen en Amen in elkaar te laten slaan. 8D But I won't do that.
    & is goed, eetze!]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ruw duwde ze me vervolgens tegen de muur, één hand in mijn haar en de ander op mijn borstkas. Huh, beter. Één hand kleed langs haar rug, haar lippen waren iets ruwer en begeriger nu. dat beantwoorde ik maar al ze graag. het puntje van mijn tong streelde langs die van haar, na langs haar bitterzoeten lippen gegleden te zijn. Ik had geen idee hoeveel tijd er was verstreken, hoe laat het was, en het kon me allemaal niets schelen momenteel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    Het puntje van zijn tong streelde langs die van mij, nadat hij langs mijn lippen gegleden was, en ik opende deze maar al te graag om mijn tong langs die van hem te strelen. Terwijl ik dit deed, liet ik mijn hand naar beneden glijden en ik pakte zijn shirt vast, waarna ik die wat naar boven duwde en met mijn vingers toen over zijn blote buik gleed en naar boven streelde, waar ik telkens rondjes met mijn vingers draaide. Mijn andere hand ging nog steeds ruw door zijn haren en ik liet mijn tong een kat en muis spelletje met die van hem spelen, waarna ik speels mijn been tegen die van hem aanwreef. Ik vroeg me af hoe lang hij dit nog vol zou kunnen houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Vreemdgaan?" Herhaalde ik twijfelend en tuitte mijn lippen. "Ik denk het niet, hoe spijtig ik het ook vind om te zeggen."
    Ik vond het vreselijk om Nana zo te zien...ze twijfelde aan alles en ik dacht iets van verdriet in haar ogen te herkennen, maar ik was niet zeker.
    "Ik weet dat ik me er niet mee mag moeien, maar ik vind dat je beter verdient dan Amen." Zei ik met gefronste wenkbrauwen. "Ik vertrouw hem voor geen haar en dat zeg ik niet om op een goed blaadje met je te staan, maar omdat ik om je geef."
    Het was een feit dat ik er niet tegen kon haar zo te zien.
    Het was bijna een automatisme om haar te verdedigen tegenover de slechte dingen in het leven...zoals ik bij een zusje zou doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Vreemdgaan? Ik denk het niet, hoe spijtig ik het ook vind om te zeggen.” Het had trouwens toch geen zin meer om terug te gaan naar Amen, hij zou vast boos weg zijn gegaan op het moment dat hij merkte dat ik niet terug zou komen. Al had ik hem wel beloofd mijn antwoorden te zeggen, hij verdiende antwoorden van mij… toch? Na alles wat hij voor me gedaan had.
    “Ik weet dat ik me er niet mee mag moeien, maar ik vind dat je beter verdient dan Amen. Ik vertrouw hem voor geen haar en dat zeg ik niet om op een goed blaadje met je te staan, maar omdat ik om je geef.” Hij zei het met gefronste wenkbrauwen en ik zag dat hij bezorgd om me was. Waarom was hij bezorgd? Ik kon toch gemakkelijk voor mezelf zorgen… Toch kon ik niets anders dan pijnlijk naar de grond kijken en hem soort van gelijk geven. Ik wist dat hij een flirter was, dus waarom was ik anders dan alle andere meisjes waar hij mee geflirt of gezoend had? Dat was ik niet, en dat mocht ik ook niet zo denken.
    Als ik zo erover nadacht, voelde ik mijn hart koud worden en een ongemakkelijk gevoel nam van mij plaats. “Hij is een flirter, ik weet het…” Ik keek Dwayne serieus aan. “Maar ik denk dat ik wat voor hem begin te voelen, ik kan er niets aan doen. Ik weet toch wel dat ik diegene ben die met pijn eindigt, dat is altijd zo geweest en dat zal ook vast niet veranderen.” Ik zuchtte diep en ik kreeg al hoofdpijn als ik er verder over nadacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ze speelde een kat en muis spelletje met me, en ik was de muis. Ik voelde me plots gevangen, in de hoek gedrukt alsof ik geen kant op kon. De paniek sloeg over me en lightjes ruw duwde ik haar van me weg.
    mijn ademhaling was iets te snel, mijn hart klopte als een bezetene. This was bad.
    'Je gaat wel heel snel, lieverd,' zeg ik met een snelle grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maegan Cassidy Fox
    Opeens duwde hij me lichtjes ruw weg en ik hoorde hoe zijn ademhaling iets te snel was, maar mijn ademhaling was ook snel en ik probeerde er vrij weinig van te laten merken.
    “Je gaat wel heel snel, lieverd,” zei hij met een snelle grijns, en ik keek hem grijnzend aan. Ik ging te snel voor hem? Was ik te dominant geworden? Mooi. Misschien leerde hij dan om niet met meisjes te spotten, maar voor nu… had hij het nog niet genoeg geleerd, dus ik liep weer zachtjes naar hem toe en liet mijn slanke vingers over zijn borstkas strelen, terwijl ik hem zwoel aankeek. “Sorry, lieve schat, zal ik voortaan langzamer gaan dan? Wil je dat liever?” Er vormde zich een katachtige grijns op mijn lippen, maar een speelse blik in mijn ogen. Ik vroeg me serieus af hoelang hij dit spelletje nog wilde spelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Nana toch," Zuchtte ik en nam haar zachtjes beet bij haar schouders als een troostend gebaar. "Hoe graag ik je ook wil helpen, ik vrees dat je het zelf moet bepalen wat je wilt."
    Toen ik haar los liet glimlachte ik bemoedigend. "Je kan natuurlijk ook je gevoelens negeren als je weet dat je anders toch gekwetst eindigt? Ook al klinkt het misschien erg harteloos wat ik nu zeg."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Zachtjes pakte hij mijn schouders beet. “Hoe graag ik je ook wil helpen, ik vrees dat je het zelf moet bepalen wat je wilt.” Hij liet me los, maar glimlachte toen bemoedigend. “Je kunt natuurlijk ook je gevoelens negeren als je weet dat je anders toch gekwetst eindigt? Ook al klinkt het misschien erg harteloos wat ik nu zeg.” Ik knikte bevestigend, niet op dat hij harteloos klinkt, maar dat ik mijn gevoelens moet negeren. “Ik had daar ook al over nagedacht, maar dat gaat bij hem niet werken…” Toen keek ik hem weer aan en kon ik het niet meer houden, waarna ik hem dus in zijn armen viel en mijn gezicht in zijn shirt verborg. “Als ik nou gewoon op jou verliefd was geworden, dan was ik nu zeker ook niet aan het twijfelen… Ik voel me op dit moment gewoon erg verward…” Fluisterde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik verstijfde eventjes wanneer ze zich in mijn armen stortte, maar ontspande me al snel weer.
    Omdat ik even geen blijf wist met mijn handen, legde ik er eentje op haar bovenrug en met het andere streelde ik voorzichtig over haar haren in een poging haar te sussen.
    "Dat zou tegenslagen moest je verliefd worden op me." Probeerde ik haar op te beuren. "Ik ben namelijk een eikel met een groot ego...en een lekker lijf."
    Ik zuchtte eventjes maar liet haar niet los.
    "Meisje, meisje, meisje toch." Zei ik zacht en drukte een vriendschappelijke kus op haar haar. "Misschien moet je er eens een tijdje tussenuit knijpen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.