• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Wat is er dan, Amen?” Moet je snel ergens naartoe? Ben je… iemand vergeten?' okay, genoeg. ik greep beiden polsen van eht meisje en drukte haar ditmaal tegen de muur, en niet bepaaldt zachtjes.
    'okay, genoeg emt je spelletjes,' snauw ik trillerig. Nana gaat me vermoorden voor dit en eht ism ijn eigen stomme schuld, omdat ik neit met mijn emoties en gevoelens kan omgaan. ik ben zwak.
    Ik laat Maegan los. Zwak, zwak, zwak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Hij wandelde traag naar me toe en ging in het gras zitten, waarna hij me naar beneden trok. Lachend ging ik op zijn schoot zitten en sloeg mijn armen rond zijn middel, terwijl ik mijn hoofd op zijn borstkas legde.
    “Wil je dat dat een uitnodiging is, meneertje?” Grinnikte ik en ik keek hem even uitdagend aan, waarna ik verder ging met praten.
    “Dat is een bluf, Dwayne Renolds, als ik die roos niet in mijn haren had gehad, zou jij het nog niet doen, want jij vind mij veel te aardig en lief.” Ik porde hem weer plagerig in zijn zij en keek hem uitdagend aan.
    “En trouwens, omdat jij me niet in het water hebt gegooid en me deze mooie roos hebt gegeven,” Ik zat weer even aan de roos en er gleed een lieve glimlach op mijn lippen. “zing ik voor je.” Mijn glimlach werd groot. “Wat wil je dat ik zing?”

    [Ghihi, ik heb mijn best erop gedaan hoor :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maegan Cassidy Fox
    Hij greep mijn beide polsen beet en duwde mij tegen de muur, het was niet bepaald zachtjes, wat betekend dat hij geknapt was. “Okay, genoeg met je spelletjes,” snauwde hij trillerig, en wat dus duidelijk in zijn stem te horen was.
    Amen liet me weer los en ik keek hem met een zelfgenoegzame glimlach op mijn rode lippen aan, terwijl ik mijn armen over elkaar deed en gemakkelijk tegen de muur leunde. “Mijn spelletjes, lieve schat? Wie was hier uit op wie?” Hielp ik hem herinneren, maar daarna ging ik snel verder met praten. “Wie is je vriendinnetje?” Ik was nu best wel nieuwsgierig geworden, maar ik vond het nog steeds vermakelijk dat hij zo reageerde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "En ik was de persoon met een groot ego?" Lachte ik terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg."En misschien wil ik dat wel ja..."
    Ik keek haar net zo uitdagend aan als zij mij en grinnikte.
    "Weet je, mensen zouden erg vreemd kijken als ze ons zo zouden zien zitten." Lachte ik. "Maar maakt niet uit...en ja, zing eens wat."
    Mijn ogen werden groot terwijl ik haar enthousiast aankeek.
    "Zing over hoe geweldig ik wel niet ben." Zei ik met een uitgestreken gezicht, maar niet veel later lachte ik toch. "Zing maar wat je wilt...wat jij mooi vindt, vind ik ook mooi."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Hij sloeg zijn armen om mij heen terwijl hij lachte en keek me daarna net zo uitdagend aan als ik had gedaan. “Misschien gebeurt dat nog wel, Meneer Renolds. You’ll never know,” Er kwam een geheimzinnig glimlach op mijn lippen en ik keek hem weer aan. “En waarom zouden ze ons vreemd aankijken? Vindt je me zo raar dan?” Ik stak plagerig mijn tong uit en dacht even na welk liedje ik moest zingen.
    Er zat eigenlijk al een hele tijd een deuntje in mijn hoofd en ik kreeg het er maar niet uit, ook al was het totaal niet op deze situatie of Dwayne gebaseerd. Ik grinnikte en deed mijn mond weer open, “Oke, ik weet wat ik wil zingen,” Ik kuchte even en begon toen.
    “Ohhhhhh, Let me tell you now, Ohhhh… When I had you to myself I didn't want you around. Those pretty faces always made you stand out in a crowd, but someone picked you from the bunch. One glance was all it took… Now it's much too late for me to take a second look,” Ik lette weer op mijn ademhaling en hoe ik zong, terwijl ik mijn armen weer om zijn middel legde en hem aankeek.

    [Ik luister dit liedje echt de hele tijd :'D Ik krijg het serieus niet uit mijn hoofd, lol]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 22:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Vol bewondering luisterde ik naar elke noot die ze zong en kon die idiote grijns maar niet van mijn gezicht halen.
    Het was alsof mijn mondhoeken verkrampt waren.
    "Wauw." grinnikte ik opgetogen. "Ik ben zo verliefd op je stem...als je mij laat zingen, dan denk ik dat ik ter plekke word neergeschoten door iedereen."
    Ik schonk haar een lieve knipoog en knikte.
    "Yep, je bent echt goed." Zei ik en haalde een haarlok uit haar gezicht. "Nog even en je bent net zo geweldig en fantastisch als mij...het uiterlijk heb je mee, dus misschien sta je wel iets voor."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Hij schonk mij een lieve knipoog en knikte. “Yep, je bent echt goed.” Hij haalde een haarlok uit mijn gezicht en ik kon het niet laten hierbij in zijn ogen te kijken. Ze waren goudbruin en ik bedacht me dat ik hier eigenlijk tot nu toe nog niet echt op had gelet, ze waren mooi en in het zonlicht leken ze wel te stralen.
    “Nog even en je bent net zo geweldig en fantastisch als mij...het uiterlijk heb je mee, dus misschien sta je wel iets voor.” Ik grinnikte en keek hem uitdagend aan. “Volgens mij sta ik heel veel ver voor, meneertje Dwayne,” Mijn lippen schonken hem een ondeugende glimlach en ik porde hem weer plagerig in zijn buik.
    “En mijn stem heeft nog heel veel verbetering nodig, ik hoopte dat Amen mij hiermee zou kunnen helpen,” Bij Amens naam leek mijn hart even te stoppen en verscheen er een gebroken blik in mijn ogen, maar ik deed alsof alles goed was en ik keek Dwayne weer aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik legde mijn handen op haar wangen en boorde mijn ogen in de hare.
    "Dat zag ik." Mompelde ik terwijl ik mijn wenkbrauw een beetje afkeurend optrok. "Dit uitstapje was om Mister Sunshine even te vergeten en daarom wil ik ook geen pijnlijke blikken in de oogjes zien."
    Het woord Sunshine kwam er redelijk sarcastisch uit, ik kon het gewoon niet laten.
    "Maar weet je," Ging ik rustig verder. "Ik weet dat je sterk genoeg bent om vandaag niet aan hem te denken, anders ben ik verplicht je een duik te geven in het zwembad."
    Ik kneep eventjes in haar wangen zoals een oude vrouw bij een baby en lachte.
    "Dus we hebben een deal?" Grijnsde ik en legde mijn armen weer om haar heen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Opeens had hij mijn handen op mijn wangen gelegd en liet hij zijn ogen in mijn donkere ogen boren. “Dat zag ik.” Wat zag hij? Dat hij best mooie ogen heeft? Ik voelde mijn hart beschuldigend een paar keer sneller kloppen dan normaal is, en mijn wangen werden wat warmer, maar ik probeerde er niet teveel bij na te denken.
    “Dit uitstapje was om Mister Sunshine even te vergeten en daarom wil ik ook geen pijnlijke blikken in de oogjes zien.” Ik zuchtte opgelucht uit. Daarna ging hij verder met praten, waarna hij even in mijn wangen kneep als een oude vrouw bij een baby en ik lachte, waarna ik knikte op zijn vraag.
    Ik rilde toen hij zijn armen weer om me heen legde, maar ik legde mijn hoofd toen weer tegen zijn borstkas aan met mijn armen om hem heen. “Ja, dat is een deal, maar je weet dat ik je dan mee trek het water in, he?” Begon ik weer te lachen, maar ik keek niet naar hem omhoog, omdat ik zijn hart hoorde kloppen. Het was erg rustgevend. “Daar kom je echt niet onderuit,” Grinnikte ik en ik kroop dieper in zijn schoot. Zijn warmte deed me goed.


    Omg, ik ging Channing Tatum opzoeken… and damn, fucking hel dude! Look at the pictures.
    –drools- :9~:9~ Click01, Click02.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 22:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Wie zegt dat ik dat erg zou vinden?" Lachte ik zachtjes. "Een duik kan nooit kwaad en al zeker niet als het met aangenaam gezelschap is."
    Ik sloot mijn ogen even terwijl ik mijn kin op haar hoofd liet rusten.
    Een zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik erg zachtjes heen en weer begon te wiegen.
    "Dat deed mijn pleegmoeder ook altijd als ik met problemen zat." Mijn stem was zo zacht en laag dat het bijna op fluisteren leek. "Het hielp om me te kalmeren, is dat bij jou ook het geval?"
    Ik dacht terug aan Lisa, mijn pleegmoeder, hoe goed ze was geweest voor mij toen ik haar het meest nodig had.
    Ze was een echt moederlijk figuur met lichtblonde lokken en grijze ogen met pretlichtjes in.
    Haar sproeten vielen erg hard op door haar bleke huid, maar daarom was ze nog niet lelijk.
    Een kleine glimlach trok over mijn gezicht toen ik terug dacht aan haar.


    [Hij is lekker hé :') Daarom koos ik hem ook*O*]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:01 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Ik grijnsde een beetje op wat hij zei, “Wie zei dat ik het erg zou vinden? Ik vind het alleen erg, omdat ik niet wil dat mijn kleding nat word en jij me een lief cadeautje gegeven hebt,” Lachte ik, waarna ik slijmerig vervolgde, “En ik weet dat ik erg aangenaam gezelschap ben…”
    Hij begon zachtjes heen en weer te wiegen en ik voelde me gelijk wat kalmeren. Dwayne kan me heel goed tot rust brengen en ik ben blij dat ik hem tegen gekomen ben. Ik humde als antwoord op zijn vraag en sloot mijn ogen zachtjes, terwijl ik hem me liet wiegen. Het was inderdaad erg kalmerend. “Had je veel problemen?” Misschien was het wel een veel te persoonlijke vraag opeens, maar ik zou hem niet pushen.

    [Hahaha, lol. Dat kan ik geloven ja. :9~]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik stopte even met wiegen bij het horen van haar vraag en bedacht een antwoord.
    "Valt mee." Zei ik en begon weer te wiegen. "Het is beter aan het worden, dus er is hoop."
    Ik lachte even toen ik een blik naar beneden wierp.
    "Niet slapen hé." Grijnsde ik. "Anders kwijl je misschien op mijn beste T-shirt en dat willen we niet hé."
    Ondertussen speelde ik met enkele haarpunten die net tot aan mijn armen reikte en grinnikte even.
    "Je ruikt goed." Zei ik hees. "Of is het de roos dat ik ruik?"


    [Ik ga naar bed :) Ik post morgenvroeg nog iets, dus voel je vrij om nu nog iets te schrijven ^^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Ik merkte dat hij even stopte met het wiegen, maar nadat hij me een antwoord had gegeven, begon hij weer. Iets waar ik blij mee was. “Ik wil je wel helpen, maar ik ga jou niet wiegen,” Lachte ik, waarna ik iets zachter vervolgde, “Ik wil liever dat jij dat bij mij doet.”
    Hij grijnsde en zei dat ik niet moest slapen, waarna hij weer vervolgde: “Anders kwijl je misschien op mijn beste T-shirt en dat willen we niet hé.” Zonder er echt bij na te denken, vroeg ik toen zonder enige schaamte, “En wat nou als ik over jou droom? Vergeef je me dan wel?” Ik grijnsde er zelfs bij.
    “Je ruikt goed.” Zei hij hees. “Of is het de roos dat ik ruik?”
    Ik lachte even kinderlijk maar keek hem toen met een ondeugende blik in mijn donkere ogen aan, terwijl er een zachte uitdagende grijns op mijn lippen gleed. “Misschien ik, misschien beide, of misschien heb ik ook wel gewoon shampoo en douchegel die naar rozen ruiken,” Eindigde ik, terwijl ik hem nog steeds zo aankeek.
    Ik kwam wat dichterbij hem en rook aan zijn nek en zijn haar, waarna ik hem weer grijnzend aankeek. “Jij ruikt ook wel lekker, hoor,” Plagerig stak ik mijn tong uit.

    [Oke, ghihi, ik ga wel ongeveer om twaalf uur met een vriendin afspreken, dus ik reageer dan wel iets later of zo. Maar daarvoor zal ik wel even kijken of je gereageerd hebt. :3
    Good night en droom maar over Channing Tatum. I know I do. :9~]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Oh god, ik kom het topic binnen en ik zie; Channing Tatum...Oeehh ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Oh god, ik kom het topic binnen en ik zie; Channing Tatum...Oeehh ^^ ]

    [Ja toch? :9~:9~:9~:9~ Dat dacht ik dus ook al, haha. Zeker op dat ene plaatje freakte ik hem helemaal, dude! God damnit fucking hel. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.