• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Gilbert Fuchs.

    'Aangenaam, Matt,' zeg ik en maak een kort buiginkje. Ik hou er niet van om handen te schudden. Vaker dan eens hebben mensen me hier om uitgelachen of me spottend Japanner genoemd.
    'Een beetje,' zegt hij dan op mijn vraag of hij trek heeft. Ik knik kort en stap bij de koelkast vandaan zodat hij erin kan kijken.
    'Voel je vrij om aan te geven wat je wil hebben. Ik kook graag. Tenzij je liever zelf wil koken.'
    Hij komt op mij afstappen en gaat naast me staan. Ik voel even een ongemakkelijk gevoel door me heen vloeien. Ik kijk vanuit een ooghoek zijn kant op. Mijn haar zit zoals gewoonlijk weer voor mijn gezicht.
    Ineens hoor ik voetstappen boven ons. Matthew merkt het ook, want hij schrikt onmiddellijk.
    'Wat, wat was dat?' vraagt hij met trillende stem. Ik ben even bevroren en weet niet wat te doen.
    'Wegwezen hier, snel,' zeg ik en zoek de kamer door naar een plaats waar ik me kan verstoppen. Een kamer. Ik vlucht naar de kamer en trek de deur open.
    'Hierheen,' gebaar ik. Niet te geloven. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Een wildvreemde een kamer in lokken die al net zo vreemd is voor mij. Ik draai me om en onderzoek de kamer. Mijn ogen worden zo groot als schoteltjes. Mijn adem stokt. Is dit een.. slaapkamer? Ik krijg het benauwd. Rustig. Rustig, Gilbert. Blijf bij jezelf. Ik wil hier weg. Ik wil hier weg!


    No growth of the heart is ever a waste

    HAPPP schreef:
    [Atsssssss, naampjesjatter! *gayhand* XD Ik had Quinn echt niet van jou ofzo.. Maar Kyler en Mason zijn van mij. Wow, bezittelijk ofzo.. 0.o Stiekem weten ze niet dat ik besta.. XD Maargoed, dan ga ik maar eens een stukje schrijven denk ik..]


    [haha dubbele chat ofzeu XD mason stond tussen rose's namenlijst en ik vond het wel cool ]


    Je croix a toi

    Hailey Robberts
    Hij verteld dat zijn zusje er niet meer is.
    'dit is alleen maar nog een reden om het niet te doen, dit wordt alleen maar heel persoonlijk' zg ik gelijk.
    Ik reageer veel te snel op alles, ik zeg nieteens dat ik het vervelend voor hem vind van zijn overleden zusje, nu vind hij me vast ongevoelloos. 'sorry, ik ben niet zo gezellig' zeg ik. 'en ik zeg ook veel te snel dingen, alles gaat verkeerd'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Emilio Sanchez
    Aarzelend blijf ik staan als ik haar een kreetje hoor slaken. Niet omdraaien, niet omdraaien. Misschien heeft ze wel pijn. Niet omkijken Emilio, niet omkkijken dan geef je haar alleen maar haar zin.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik snuf even en veeg mijn ogen af, die lichtelijk proberen te tranen. Ik weet niet goed wat ik moet, hij draait zich niet om en komt ook niet terug, waarschijnlijk vind hij me toch niet meer aardig en ik vond het juist zo fijn dat hij me wel aardig leek te vinden. "Emilio." piep ik. "Het spijt me. Het was niet zo bedoeld." Nu mag hij weten of hij terug komt of niet.


    Your make-up is terrible

    Quinn Mason Addams

    'nee ik wil voor je spelen' zeg ik 'dan is het makkelijken om dat hoofdstuk af te maken voor mezelf'

    'echt' zeg ik na een tijdje als ik zie dat ze twijfeld


    Je croix a toi

    - Matthew
    'Wegwezen hier, snel,' zegt hij paniekerig als hij de voetstappen ook heeft opgemerkt. Hij trekt een willekeurige deur open en wanneer mijn ogen weer aan het donker gewend zijn zie ik een bed. Het is weer stil. Een angstig gevoel bekruipt. Wie zou het zijn? De jongen begint opeens een stuk sneller te ademen. Ik werd hier ook onrustig van, maar zo erg was het toch niet? Misschien was hij bang in kleine ruimtes? Aarzelend zet ik een paar stappen zijn richting in. Bijtend op mijn lip leg ik mijn hand op zijn schouder.
    'Hé man, doe maar rustig, het is vast een... Ik weet niet wat het is, maar wij zijn met zijn tweeën en hij of zij blijkbaar in zijn eentje.' zeg ik ongemakkelijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aragog schreef:
    Samantha
    Ik beet even bedenkelijk op mijn lip. Ja, ik ben wel eens in de keuken geweest, had die geplunderd en het volgende moment zat ik in de isolatiecel. ''Eh- rechtdoor, daarna rechts en dan de tweede gang links dacht ik.'' mompelde ik hardop tegen mezelf, en liep rechtdoor om vervolgens rechts af te slaan.


    Lucas Alexander Daniels


    'Mooi,' grijnsde ik en samen liepen we richting de keuken, onderweg knorde mijn maag nog maar ik liet het maar gaan. 'Dus, vertel eens iets,' mompel ik dan. 'Het gesprek valt namelijk een beetje dood,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Emilio Sanchez
    Ik draai me om. "Waar heb ik het dan aan verdient?" Vraag ik. "Ik ben alleen maar aardig voor je geweest, echt aardig, gemeend aardig en jij beschuldigt me alleen maar van vage dingen" ik sla mijn armen over elkaar. "Dat kwetst"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hailey Robberts
    Hij wil het doen, misschien om de dood van zijn zusje beter te kunnen verwerken.
    'oke, waar?' zeg ik met een onzekere glimlach. Ik sta op van mijn plek waardoor ik naast hem sta.
    een heel jar heb ik met niemand gepraat, zelfs nieteens met mijn pshychoog, en nu had ik hele gesprekken met deze jongen, die ik pas een halfuur persoonlijk ken. Natuulijk had ik hem al wel eens zien rondlopen. Hij leek een beter effect op mijn aandoening te hebben dan al die therapeuten en psychologen, tegen hem durfte ik meer te zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Wie is er het dichtst in de buurt? Of.. Waar is iedereen?

    Mason Kyler Stone
    Toen ik bijkwam lag ik tegen een muur. Een meisje zat me geschrokken aan te kijken. 'Wat kijk je nou, slet?' Snauwde ik, en spuugde voor haar op de grond, waarna ik de kamer uit liep. Mijn ogen scanden de gang, op zoek naar leven, leven dat geen leven zou moeten zijn. Gefaalde voorbehoedsmiddelen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [je kan naar Hailey en Quinn die ataan ook op de gan? :)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Samantha en Lucas zijn opzoek naar de keuken, maar ik weet niet of Lucas al had gereageert.. Je kan joinen? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Gilbert & Matthew zijn in de kelder.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [wowow, waar ga ik nou heen? Brb trouwens]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.