• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth Demi Claire

    'Leraar,' zuchtte ik opnieuw. Hij had ook overal een antwoord op...
    'Is het eigenlijk erg dat er water in die wonde loopt, want het doet echt zeer,' piepte ik, ik ging vanonder het water.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Nee het is niet slecht, juist goed, houd het schoon" antwoord ik. Ik was me zelf, spoel me af en zet de douche uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    Ik zette de douche weer aan en kuste hem, nu ging ik hem niet meer laten gaan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kus zacht terug. Ik heb haar gek gemaakt dat weet ik nu laat ik haar ook maar even gaan. Niet te lang natuurlijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik haalde mijn hand door mijn natte haar en nam mijn shampoofles, ik kon dat spelletje ook spelen... Ik had ook nog conditioner, serum en een haarmasker.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik glimlach even, druk Een kus op haar voorhoofd en stap de douche uit en sla een handdoek om mijn middel. Ik was beter..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Koppig... Dat was ik ook, als dat maar niet botste.
    Ik was langzaam mijn haar verder, hoeveel tijd zou hij laten verstrijken?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik sla mijn armen over elkaar en leun tegen de wasbak terwijl ik haar bekijk. Hoe dat water, dat zeep zo over jaar natte lichaam, haar borsten, geweldige billen slanke taille en platte buik stromen..maakt haar zo sexy.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik keurde hem geen blik waardig, maar ik voelde zijn ogen branden. Ik bewoog heel traag, ik had geduld, de vraag was of hij en zijn vriendje dat ook hadden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik bijt even op mijn lip en bekijk haar bewegingen al blijven mijn ogen vaak wat langer op haar borsten en billen hangen. "Je weet dat je zo erg sexy bent he Mami?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Negeren? Ja, ik zou hem gewoon de actie laten ondernemen...
    Ik neuriede zacht een of ander vaag liedje en deed alsof ik hem niet hoorde, misschien zou hij dan eens afleren steeds spelletjes te spelen... Ik was wisselvallig wat mijn geduld betrof...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Ooh oke, nouja dan ga ik maar alvast" ik draai extra langzaam het slot open maar blijf op mijn plek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    Niet doen, niet doen. Ik nam de zeep en begon langzaam mijn lichaam in te wrijven. Ik onderdrukte de neiging om te zingen maar, en neuride verder, we wouden niet dat hij gillend weg zou rennen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik bijt op mijn lip en ik kijk even hoe ze haar lichaam inzeept. Shit shit niet happen Omar, niet happen. Ik duw de deurkruk langzaam omlaag zodat het piept. Zeg dan wat!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik spoelde me langzaam af en wrong mijn haar uit, ik begon het te vlechten en zong nu heel zacht het liedje. Het was toch niet hoorbaar door het water.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...