• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    Ik kijk hoe het autootje wegrijd en stop mijn handen in mijn zakken. Ik zwijg even en kijk naar Demi. Hoe zou dit verder gaan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Zeg iets, ik voel me die vreemde eekhoorn met ADHD omdat ik maar blijf doorpraten en kijk ik ben weer bezig,' verzuchtte ik, ik was een sukkeltje.
    'Rewind. Zie jij ook maar een beetje hoop? Dan vecht ik ervoor.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik zwijg heel lang voor ik knik. "Ik zie wel een beetje hoop" antwoord ik. "En ik ben ook bereid ervoor te vechten" voeg ik er aan toe. Ik twijfel even. Dat is zorg voor later.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ongemakkelijk legde ik mijn hoofd tegen hem aan. 'Ik haatte het om alleen te zijn.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik sla mijn armen om haar heen ik wil wat zeggen maar weet nog niet wat. Plotseling word de deur achter me open getrokken. "Hehe dat duurde lang, nou tortelduifjes, kom binnen de wijn staat klaar dan zal ik me terug trekken in mijn kamer"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Nee, wacht. Ik heb me vreselijk gedragen en ik wil het goedmaken,' verzuchtte ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Eerst maar naar binnen denk je niet?" Ik pak haar hand en trek haar naar binnen en doe haar jas uit. "Zitten" Dante duwt haar in een stoel en duwt een glas wijn in haar handen. "Wijntje erbij"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Wat heb jij opeens? Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niets op tegen, maar ik snap het niet helemaal,' zei ik twijfelend. Vierde hij de ik Kimmy weggestuurd had?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik wil dat mijn broer gelukkig is, hij verdient dat, en als jij degene bent die hem gelukkig maakt. So be it" zegt Dante waaarna hij naar boven loopt. Ik plof op een stoel. "Hij is geen slechte jongen" zeg ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth december Claire

    'Dat weet ik...'
    Ik zette het glas uit mijn handen en zakte in de zetel. Mijn telefoon maakte alweer het irritante piepgeluidje, ik zette hem uit.
    'Dus...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik weet niet echt waar ik moet beginnen"zeg ik zachtjes. "Ik heb je gemist, dat is een ding dat zeker is" de honden liggen allemaal op een kluitje te slapen. "Je hond zote zien niet" zeg ik met opgetrokken wenkbrouw


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annebeth Claire

    Ik trok een miserabele pruillip, wow, wat lief van haar...
    'Dat kan me niets schelen, zolang jij er maar bent,' zuchtte ik, ik liet mijn hoofd tegen zijn schouder zakken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ze hebben het naar hun zin hier" zeg ik. "Groot huis" ik had een groot huis, bijna een villa. "Hele grote achtertuin waar ze de hele dag in rennen en 's avonds gaan ze slapen bij de haard zoals je ziet" ik grinnik even. "Ik ben hier" mompel ik. Ik streel over haar wang. "Catelinn komt als goed is ook binnenkort hier" zeg ik. "En jij bent altijd welkom. Dante doet stoer maar hij mist je ook"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik weet het niet, ik mis die gek ook, maar ik weet niet of het een goed idee is om ons in hetzelfde huis te houden... Had ik al verteld dat ik weer een sukkeltje ben?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik grinnik. "Er hing al een tijdje een spanning tussen jullie. Er is iets gebeurt, jullie zijn een tijdje uit elkaar geweest en nu is het weer goed. Voor hem iniedergeval" zeg ik. "Dante zit er ook over te denken weer terug naar school te gaan. Hij wil uit dat wereldje gaan voor het kindje"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]