• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    Ik leunde naar Dante toe: 'Je hebt zeker geen extra notitieblok voor me?' vroeg ik fluisterend, jep, ik was een beetje jaloers aan het worden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Annabeth December Claire

    Ik trek Omar even op de stoel naast me.
    'Ze is irritant, ik vond die ene homo anders wel schattig, hij is best leuk, je zou met hem moeten praten in plaats van met haar,' mopperde ik, dit was niet leuk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik grinnik werp een blik op Omar die een stuk verderop met een groepje leerlingen aan het praten is en rol naar het buro. Ik open een paar lades. "Wat doe je daar?" Hoor ik Omar roepen. Ik trek een onschuldig gezicht en houd een notitie blok omhoog en geef die aan Demi.

    Omar Reyes
    Deze klas is de slijm klas, grootste gedeelte meisjes die allemaal een extra puntje proberen te scoren.ik stel Dante en Demi weer voor en leun dan tegen het buro aan. "Ik neeem aan dat iedereen het essay voor vandaag geschreven heeft" ik sla mijn armen over elkaar als ik wat gemompel hoor. "Dennis en Sayid, kunnen jullie het even ophalen en hierbrengen" de jongens doen het. Ik tel het na om zeker te weten dat het ze allemaal zijn. "Mooi, jullie weten zeker niet meer waar we gebleven waren he?" Vraag ik. "Is dat uw vriendin meneer Reyes?" Vraagt Celeste. "Zijn dat jou zaken Mevrouw Alonso-Sanchez?" Antwoord ik met een lichte irritatie. "We zijn hier niet om mijn prive zaken te bespreken dus boeken open op bladzijde 98" ik hoor afkeurend gemompel en een paar je word bedankt celestes. "Mogen we dan niet nieuwschierig zijn? U neemt nooit stagaires" vraagt de vriendin van Celeste. Ik zucht diep. "Oke" antwoord ik. "Nieuwschierig zijn mag, dat betekent niet dat ik er antwoord op hoef te geven" antwoord ik. Ik wist het ook niet eens "ik wil het ook wel weten proffesor" grijnst Dante.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik nam het eerste propje van de nieuwe blok en gooide het naar Dantes hoofd. 'Ik ben geen stagaire, ik werk gewoon aan een essay, een stagaire zou zijn beroep leren,' mompelde ik geërgerd, wat waren we eigenlijk?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik hoor Celeste een paar spaanse scheldwoorden zeggen. "Die taal toloreer ik niet in mijn klas! Hoor ik het nog een keer dan worden het strafregels jongedame" roep ik in het spaans. Celeste kijkt verschrikt, ze had waarschijnlijk niet verwacht dat ik die taal verstond. "Spreekt u spaans?" Vraagt een jongen verbaast. "Jonge duh, hoe denk je dat ie aan de looks en de naam komt mafketel" zegt dante. "Dante laat me je niet als een leerling behandelen" zeg ik geirriteerd. "Oeh ik ben bang" zegt Dante in het spaans. "Oke genoeg! Ik wil dat jullie het komend uur bladzijde 98 over gaan schrijven aan het einde wil ik een samenvatting horen" snauw ik kwaad. "Komoppp" hoor ik "bedankt Celeste!" Ik geef een harde klap met het aanwijs stok tegen het bord. "IK WIL NIKS HOREN!" Geschrokken gaan ze aan het werk en ik ga achter het buro zitten. "Je bent een klier Dante" sis ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    nvm.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:36 ]


    El Diablo.

    Annabeth Demi Claire

    'Broederliefde,' zuchtte ik binnensmonds. Ik kreeg 6 pagina's vol met observatie, het was dus echt nog mijn ding, ik moest eens met een leraar gaan praten, het schooljaar liep op z'n einde, misschien kon ik weer een leven opnemen. Ik schreef er snel een verhandeling over en ging toen verder met propjes gooien naar mensen die me stoorden. Was ik jaloers aan het worden? Kreeg ik ecjte gevoelens voor iemand?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Dante lag half te slapen. Demi was notities maken en propjes aan het gooien maar de klas was rustig bezig. Ik sta op en begin tussen de tafels te lopen. Ik beantwoord een paar vragen en dan zeg ik dat ze mogen stoppen. "Bent u chagrijnig vandaag meneer?" Vraagt een jongen. "Nee maar ik laat niet over me heen lopen" antwoord ik. "Hoe komt u aan de zuigzoen" vraagt een meisje. "Een heel natuurlijk proces" er word gegrinnikt. "Sex?" Ik aarzel even en knik. "Ik mag dan wel oud en een leraar zijn maar dat betekent niet dat ik geen sex meer heb" er word gelachen en gejoeld. "Uitgevraagd?" Vraag ik. Ze knikken. "Oke mooi. Wie kan me een samenvatting geven van bladzijde 98?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    het antwoord op die vraag was: niemand. Ze waren ofwel bezig met kwijlen, staren in de leegte of naar de plek in zijn nek. Ik had wijslijk een sjaaltje en bijpassende kleren aangetrokken. 'Mag ik proberen?' vroeg ik voorzichtig, ik had een basis gehad van deze leerstof en ik werkte altijd heel snel, waardoor ik maar braaf leerlingetje gespeeld had. De tekst was doenbaar geweest, ik begon terug op te gaan in de klas, ik was niet verloren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Mag ik proberen" ik kijk Demi verbaast aan. Maar knik. Met Een snurk schrikt Dante wakker, valt bijna uit zijn rolstoel ook. "Waar is de pispot hier man moet pissen als een malle" ik zucht, help hem beter in de rolstoel en controleer het infuus. "Ik help je zo na de les" mompel ik. "Ga je gang" zeg ik tegen Demi


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik reciteerde de conclusie op het einde en legde kort uit wat die precies inhield, hierbij hield ik mijn ogen op mijn tekst. Ik was redelijk met woorden, maar niet als ik mensen moest aankijken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik complimenteer Demi, leg het de klas nogmaals uit wat de bedoeling is en laat ze met extra veel -dankzij Celeste- na de bel weggaan. Dan ga ik Dante helpen op het toilet en haal op de terug weg wat eten en drinken voor Dante en Demi. Heb zelf niet zon trek. Ik plof op mijn stoel terug in het lokaal. "Snap je nu waarom ik thuis wil komen bij een rustige vrouw waar ik alles kan vergeten" ik zucht diep. "Dan heb ik nog een mentor klas en de verhalen die je soms hoort krijg ik zelfs kippenvel van"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Daar kan ik je wel doorheen slepen,' bood ik aan, ik ging op zijn bureau zitten en doorlas mijn notities. 'Wil je weten wat ik uit observatie haal?' vroeg ik uitdagend, het zou eens een grotere schok dan verwacht kunnen zijn voor hem...
    'Ik heb al een tijdje geen werkstuk meer gemaakt, maar ik heb altijd graag geschreven, vertel me eens als leerkracht wat ik ervan gemaakt heb?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Kom maar op" grijns ik. Ik trek net het notitie blok naar me toe als er hard op mijn deur word geklopt en een van mijn mentor klas kinderen de klas in komt stormen. "Mees" roept hij in paniek. "Wat is er Omar?" Vraag ik verbaast "omar" grinnikt Dante naast me. "Er is iets gebeurt!!" Op dat moment komen twee andere binnen, de een haar shirt is helemaal doorweekt met bloed. Geschrokken spring ik op "wat is er gebeurt?" Ik maak het buro leeg en laat haar erop zitten. "Daarnaast als tweede jaars moeten jullie weten dat jullie niet in paniek moeten raken" ik kijk Omar waarschuwend aan. "Kun je je shirt uitdoen en vertellen wat er gebeurt is?" Ondertussen doe ik handschoentjes aan.

    [Verzin is wat leuks :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Als uit gewoonte duwde ik de menigte naar achteren en keek wat er gebeurd was. Dit was school, wat kon er hier nu misgaan? Ik dacht net dat ik van dit soort toestanden weg was... Mijn ervaring met wonden verteld me dat iets niet in orde is, ik greep de jongen vast en keek hem aan. 'Wat is er gebeurd?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...