• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dawn Mary Claire:

    "Ik hoop het maar, wij zijn wel de gene die de wereld moeten redden," ze denkt na en zegt vervolgens. "Waarom of waarvan moeten we de wereld redden? Ik heb nog nooit iets meegemaakt.." 'Omdat onze ouders ons van de buitenwereld de hele tijd af houdt. Ze beschermen ons tegen iemand, het kwaad. Die wil ons weg hebben, daarom zitten we hier. Ik weet niet wie ons weg wilt hebben' zeg ik rustig. 'Ik weet het ook allemaal niet meer, Katelynn' zeg ik trillerig en kijk strak naar het beertje om zo mijn tranen binnen te houden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Omdat onze ouders ons van de buitenwereld de hele tijd af houdt. Ze beschermen ons tegen iemand, het kwaad. Die wil ons weg hebben, daarom zitten we hier. Ik weet niet wie ons weg wilt hebben," Vertelt ze.
    "Ik weet het ook allemaal niet meer, Katelynn," Haar stem trilt en ik kijk opzij. Ze blijft naar het beertje in haar handen kijken.
    "Hmmm.." Mompel ik. "Oké," Zeg ik luchtig. Het heeft geen zin om door te vragen als zij het ook niet weet.

    Dawn Mary Claire:

    "Hmmm.." Mompelt ze dan. "Oké," Zegt ze daarna luchtig. Ik zucht even en speel een beetje met mijn beertje. 'Wie heeft je hier naar toe gebracht?' vraag ik dan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Wie heeft je hier naar toe gebracht?"
    Ik haal mijn schouders op. "Mijn reis hier naar toe was vreselijk. Mijn ouders hebben me niet weggebracht, die hebben me enkel in de auto geduwd. Ik weet het verder niet," Mompel ik. "Ik weet niet waarom ze me niet zoals de rest hebben weggebracht. De meesten zijn door familie gebracht.." Vervolg ik.

    Dawn Mary Claire:

    Ze haalt haar schouders op. "Mijn reis hier naar toe was vreselijk. Mijn ouders hebben me niet weggebracht, die hebben me enkel in de auto geduwd. Ik weet het verder niet," Mompelt ze. "Ik weet niet waarom ze me niet zoals de rest hebben weggebracht. De meesten zijn door familie gebracht.." Vervolgt ze. 'Misschien zijn ze gewoon bang om je kwijt te raken en wouden ze je niet persoonlijk brengen. Ze zullen vast wel hun redenen hebben' zeg ik voorzichtig.'Trouwens mijn reis was ook niet prettig, mijn moeder reed met piepende banden naar het reservaat. Ik dacht dat er iemand achter ons aan zat' zeg ik lachend. Ik leg mijn hoofd op haar schouder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Misschien zijn ze gewoon bang om je kwijt te raken en wouden ze je niet persoonlijk brengen. Ze zullen vast wel hun redenen hebben," Legt ze uit. "Trouwens mijn reis was ook niet prettig, mijn moeder reed met piepende banden naar het reservaat. Ik dacht dat er iemand achter ons aan zat," Lacht ze.
    Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik blijf rustig zitten.
    "Oh," Geef ik als reactie op haar verhaal.

    Dawn Mary Claire:

    "Oh," Geeft ze op mijn verhaal haar reactie. Ik lach en schud zachtjes mijn hoofd, zover dat kan. 'Opzich is water niet zo erg.' zeg ik zachtjes. 'Het heeft helende krachten en ik kan water in ijs veranderen' zeg ik er daarna. 'Alleen de beelden....' zeg ik fluisternd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Opzich is water niet zo erg,"
    Direct moet ik weer aan vuur denken. Vuur is wel erg.
    "Het heeft helende krachten en ik kan water in ijs veranderen," Zegt ze. "Alleen de beelden..."
    Ik zucht. "Met vuur kan je niks," Zeg ik bits.

    Dawn Mary Claire:

    Ze zucht. "Met vuur kan je niks," Zegt ze bits. Ik schrik op. 'Sorry' zeg ik. 'Je kan bossen in brand steken, je kan iemand verwonden en verwarmen, als diegene het koud heeft. Je kan licht geven, als het donker is. Je kan zoveel dingen doen. We hebben het ook nodig, als we het kwaad willen tegenhouden' zeg ik. 'Dat is iets' zeg ik er zachtjes erachter na.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Sorry," Zegt ze. "Je kan bossen in brand steken, je kan iemand verwonden en verwarmen, als diegene het koud heeft. Je kan licht geven, als het donker is. Je kan zoveel dingen doen. We hebben het ook nodig, als we het kwaad willen tegenhouden," Zegt ze. "Dat is iets,"
    Woedend spring ik op. Dawn maakt het alleen maar erger. "Met vuur kan je niks. Ik heb een klote gave!" Schreeuw ik en loop dan weg, weg van het veld.

    Dawn Mary Claire:

    Opeens belandt ik op de grond en kijk omhoog. Katelynn kijkt mij woedend aan. "Met vuur kan je niks. Ik heb een klote gave!" Schreeuwt ze en loopt weg van het veld. Rustig ga ik zitten en staar waar ze naar toe is gelopen. Ik voel tranen prikken en houd gelijk mijn beertje tegen mij aan. Ik ben een mislukkeling.....

    (Oehh...Ik heb een plan. Zullen we dat er opeens iets gebeurd en dat jij Dawn moet redden? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ja, ik vind het goed. (:]

    Katelynn Carly Dalton.

    Blijkbaar loopt Dawn niet achter me aan. Gelukkig maar, anders had ze de wind van voren gekregen. Ik loop door naar het bos en laat me daar op een boomstronk zakken. Ik voel hier geen energie, maar ik voel me wel rustiger.

    Dawn Mary Claire:

    Nog steeds zit ik op de grond en staar nu naar mijn beertje. Tranen lopen zachtjes over mijn wangen heen en af en toe hoor je gesnik uit mijn mond komen. Ik wou dat Katelynn niet boos om mij is. Ik wou haar opbeuren. Ik zuchtte zachtjes. Plotseling hoor ik gekraak en ik kijk op. Niemand? Ik hoor nog een kraak en ik sta gelijk op. 'Katelynn, ben jij dat?' vraag ik zachtjes. Opeens komt er iets achter de bosjes een zwarte misvormde monster. Hij gromd naar mij en loopt gevaarlijk naar mij toe. 'Help!!' gil ik en houd mijn beertje nu stevig tegen mij aan.

    (Hehe, je moet haar redden en ik wist niet echt wat voor monster. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Help!" Hoor ik iemand gillen. Volgens mij is het Dawn.
    Ik schud mijn hoofd. Leuk geprobeerd, maar ik kom echt niet als ze zo doet. Rustig blijf ik zitten.

    [Ha ha. Katelynn gelooft haar niet. ;D]

    (Nouja, zeg. Dan moet Dawn maar op een lopen zetten. ^^)

    Dawn Mary Claire:

    Het monster gromd nu gevaarlijker en ik roep weer om hulp. Ik kijk paniekerig om mij heen. Niemand? Het monster komt nu dichter naar mij en ik zet het op een lopen richting het bos. 'Help!!!' schreeuw ik en ren tegelijkertijd en ik hoor dat het monster achter mij aan is gekomen.


    One Who Travels A Higher Path.