• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Dawn slaat ook haar armen om mijn rug. "Het ... het spijt mij!" Snikt ze.
    Ik schud mijn hoofd. "Het is al goed, jij kan er ook niks aan doen,"

    Dawn Mary Claire:

    Ik voelde dat ze haar hoofd schudde. "Het is al goed, jij kan er ook niks aan doen," zeg ze dan. 'Jawel, ik heb je boos gemaakt en daarna liep je weg en daarna kwam die monster. Er zitten gewoon monsters in deze bossen' zeg ik met grote ogen.

    (Heey, heb je mijn nieuwe RPG nog gezien? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Colin komt naar buiten mensjes. Zijn ze eigenlijk buiten? x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Yeey. Ja, ze zijn in het bos. Dawn is aan het huilen (Dan kan je haar ook troosten ^^). XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [*wbw*]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Katelynn Carly Dalton.

    "Jawel, ik heb je boos gemaakt en daarna liep je weg en daarna kwam die monster. Er zitten gewoon monsters in deze bossen,"
    Ik haal mijn schouder op. "Laten we dat maar vergeten," Zeg ik tegen haar.

    [Nee.. ik heb je nieuwe roleplay niet gezien. Ik zal straks kijken. Ben het vergeten.. :/]

    Colin Stanley Lesters.

    Weer loop ik terug naar buiten waar de wolken zich nu aan het verzamelen zijn en de zon er langzaam achter verdwijnt. Zachte stemmen klinken uit het bos en ik besluit dan ook om daar maar heen te gaan. Op een wandel tempo loop ik erheen en hoor de bladeren al zachtjes ruisen en de stemmen worden harder. Één van de stemmen herken ik als de stem van Dawn, maar de andere komt me niet bekend voor. Een paar takken haal ik weg, zodat ik mijn eigen pad kan maken richting de stemmen. Kleine waterdruppels belanden daardoor op mijn hand. Ik maak even een beweging met mijn hand, waardoor de waterdruppels zich samenvoegen en begin er mee over te gooien van mijn ene hand naar mijn andere hand en zo loop ik richting de stemmen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    Ze haalt haar schouder op. "Laten we dat maar vergeten," Zegt ze tegen mij. 'Oke' mompel ik tegen haar schouders aan en veeg mijn tranen weg. Mijn ogen zal nog steeds rood zijn. 'Dat was trouwens wel mooi werk van je met je vuurstraal!' zeg ik nu een beetje glimlachend.

    (@Password: Haha, maakt niet uit hoor. Is goed. Ik hoop dat je het leuk zal vinden. :3)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Oké," Mompelt ze. "Dat was trouwens wel mooi werk van je met je vuurstraal!"
    Ik haal mijn schouders op. "Ik voelde de energie en ik beschermde jou en mezelf, natuurlijk,"

    [Ik doe niet mee met je roleplay. Het is een leuk idee, maar ik heb er een hekel aan als er één persoon is die de 'leiding' neemt en het belangrijkste is.]

    Dawn Mary Claire:

    Ze haalt haar schouders weer op. Waarom haalt ze haar schouder elke keer op? Ze was geweldig en ze doet er maar gewoontjes over. "Ik voelde de energie en ik beschermde jou en mezelf, natuurlijk," zegt ze dan. Ik knikte zachtjes en mompelde weer 'oke' erachter.

    (Oke, is goed. Ja, het is inderdaad een leuk idee. Ik begrijp je heel goed, ik zat ook te twijfelen of ik het moest doen of niet. Eén iemand zei dat ik het wel moest doen, omdat het een geweldig idee was. XD Nouja, ik kijk wel hoeveel mensen nog uberhaupt willen meedoen, anders heb ik wel een andere ideetje wat ik kan wisselen met die. :)

    @MeLuvZaynx: Colin moet nu wel komen, ik ben een beetje inspiratieloos. XD :Y) )


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    In mijn gedachte loop ik verder en concentreer me tegelijkertijd op het overgooien van water.
    Mijn concentratie verdwijnt, wanneer ik aankom bij de twee meiden. Daardoor zoeken de druppels een eigen weg naar beneden, maar vliegen eerst richting Dawn en het andere meisje, waardoor ze nat worden. Niet helemaal zeik nat, maar gewoon, nat. "Oh, eh sorry" Mompel ik en kijk ze even aan.

    [eten]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    Ik laat Katelynn voorzichtig los en glimlach naar haar. Opeens voel ik druppels op mijn gezicht en arm en sla een klein kreetje van schrik. Ik draai mij om en zie Colin staan. Colin? "Oh, eh sorry" Mompelt hij en kijkt ons aan. 'Geef niet' zeg ik verlegen tegen Colin. Ik voel iets raars in mijn buik, wat is dat?

    (Is goed! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    Dawn slaat een klein kreetje, wat er best grappig uit ziet, maar ik probeer mijn grinnik te forceren.
    "Geeft niet" Zegt ze ietwat verlegen wat er nogal schattig uitziet. "Wat doen jullie hier eigenlijk? Een gezellig plek kan ik het niet noemen" Zeg ik en kijk even rond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    "Wat doen jullie hier eigenlijk? Een gezellig plek kan ik het niet noemen" Zegt hij en hij kijkt even rond. 'Er was een gigantisch monster achter mij aangekomen' zeg ik met grote ogen. 'Katelynn, hier heeft mij gered' zeg ik daarna en kijk Colin aan.


    One Who Travels A Higher Path.