• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    {Kan ik Michel naar Chayenne sturen? }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Tuurlijk!]


    El Diablo.

    Michel Avan Parker

    Enigsins geiriteerd liep ik door de gangen, voornamelijk opzoek naar Mvr McCathy tot ik Chayenne ergens in een gang zag staan, 'Mevrouw Avery' zei ik terwijl ik naar haar toe liep, ze was juist 1 van de personen geweest waar ik opzoek naar was.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Ik keek op toen ik mijn naam hoorde, en zag Meneer Parker. Hoofd van The Foxes. 'Ja?' zei ik maar, en ging wat rechter staan.


    El Diablo.

    Aragog schreef:
    Elise
    Ik grinnikte even. ''Leuk,'' zei ik toen. ''Als kind had ik veel fantasie, helaas is dat al een beetje weggezakt.'' zei ik, en een glimlachje sierde mijn lippen toen ik aan de jaren dacht voordat mijn ouders stierven.
    Voordat ik 'slecht' werd. Voordat ik in aanraking kwam met magie.
    Een zachte zucht rolde over mijn lippen, en ik ging wat comfortabeler zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michel Avan Parker

    'Ja?' Andwoorde ze, 'Moesten jij en Mevrouw McCathy een les voorbereiden van Mvr McCathy?' Wilde ik weten, als het zo was wat ik wel dacht was ik daar zeker niet blij mee, wie liet er nou een Lion en een Fox samenwerken?


    Don't be like the rest of them, darling

    Mort Rhodes

    'Wil je wat eten, drinken, of weet ik veel?' vroeg ik aan Elise en bekeek nog even haar enkel, dat zou wel goed komen zag ik. Ik had ervaring met kneuzingen zeker in deze school. Ik weet niet waarom, maar elk jaar komen er genoeg kneuzingen, vooral polsen en enkels. Zelf had ik al twee keer wat gebroken en vijf keer iets gekneusd, mijn ogen waren slecht en mijn hersens waren goed, maar gestoord. Niet echt de perfecte persoon, vond ik zelf. Maar ja, ik was gestoord en dat maakte een groot deel goed, dacht ik onlogisch

    [wiee ik ben schor :O]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Diego


    Ja het zelfde als jij,' zeg ik lachend. 'Niet dat ik facking veel vrienden heb maar ach.' zei ik zuchtend. 'Maaar ik mis wel mensen en zo.' grinnikte ik. 'Ik heb niet echt de tijd om mensen te gaan ontmoeten in mijn vakantie en volgens mij zijn er ook niet echt mensen dié ik kan ontmoeten dus daar zit al een klein probleempje..' lachte ik. 'Jij nog jongens ontmoet in de vakantie? Of had ik dat al gevraagd?' vroeg ik, en bedacht mezelf grinnikend dat ik dan nu al dement aan het worden was

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chayenne

    'Helaas wel' zucht ik, en haal een hand door mijn haar.
    'En door hun ben ik nu gestrest' mompel ik daarna.


    El Diablo.

    Elise
    ''Wil je wat eten, drinken of weet ik veel?'' vroeg hij, en ik grijnsde even door de nonchalante vraag. ''Eh- een glas water alsjeblieft.'' glimlachte ik, en volgde zijn blik naar mijn enkel.
    Deze was een beetje gezwollen, en vettig door het zalfje wat hij er op had gesmeerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes
    'Eh... een glas water alsjeblieft.' glimlachte ze, en keek ook even naar haar enkel. 'Zo terug.' ik liep naar mijn kantoor en maakte door middel van wat handbewegingen in de lucht een glas water klaar. Ik liet hem naar haar toe zweven en keek tegen de deur post leunend toe naar het glas dat naar haar toe zweefde en op het tafeltje lande. 'Alsjeblieft.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Michel Avan Parker

    'Wat hadden jullie volgens Mvr McCathy gedaan waardoor jullie dan moesten doen dan?' Vroeg ik haar, de eerst volgende keer dat ik Mvr McCathy tegenkwam zou ik mijn best moeten doen om haar niet te vervloeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elise
    ''Dankjewel.'' zei ik gemeend, en nam even een slokje water aangezien de vieze smaak van de drankjes nog in mijn mond zat.
    Ik veegde wat haarlokken uit mijn zichtsveld, en zuchtte zachtjes toen ik de ziekenboeg rondkeek. Op een enkeling na was ik de enigste; wie is er dan ook zo klunzig om dit op de eerste dag voor elkaar te krijgen?
    Juist, ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    'Aria laten vallen' mompel ik, en tik wat met mijn schoen.
    'Als je ze zoekt zijn ze in dat kantoor van McCathy' vervolg ik.


    El Diablo.

    Michel Avan Parker

    'Dankje' Zei ik nadat ik kort had nagedacht, waarschijnlijk zou ik iets bedenken om te laten zien dat een Lion en een Fox niet samen kunnen werken, en dat ook niet zo hoorde en liep weg, een beetje afdwalend door de gangen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 17:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling