• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik grinnik. 'Dat was niet eens zozeer mijn punt want ik ging eerst een uur met de trein om er zeker van te zijn dat niemand me zou herkennen,' zeg ik. 'Alleen ze gedragen zich zo enorm als een slachtoffer, hun leven zou zoveel beter zijn geweest als er geen geweld werd gebruikt, zeggen ze maar je moet er iets van proberen te maken. Huilen heeft geen zin.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nu voel ik me heel zwak, sinds ik huil om bijna alles wat er gebeurt. Tenzij het zo erg is, dat ik mezelf er helemaal van afsluit en niks meer voel. Wat ook best wel vaak gebeurt,' Ik laat hem even los, zodat ik hem aan kan kijken. Dat is iets wat ik altijd al belangrijk heb gevonden, maar helemaal bij zoiets belangrijks.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar sirieus aan. Iets dat bij mij bijna nooit gebeurd, ik probeer overal omheen te lachen. 'Jij bent niet zwak,' zeg ik. 'Voor mij helpt huilen niet, ik heb geen tranen meer voor mijn littekens. Jou littekens zijn emotioneel veel verser.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dat betekent niet dat ik niet zwak ben, ik ben al zwak omdat ik eraan heb toegegeven die littekens te maken,' zeg ik terwijl ik wegkijk. Ik kan mensen nooit te lang aankijken, bang dat ze elk foute in mij zullen zien in mijn ogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik til haar kin een beetje op en kijk haar van dichtbij aan. 'Dat is makkelijk om over jezelf te zeggen,' fluister ik. Ik weet niet waarom maar ik heb het idee dat het niet hoort om nu hard te gaan praten. 'Zeg eens, vind jij mij zwak? Ik namelijk wel.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik schud mijn hoofd. 'nee, jij bent niet zwak, jij hebt het volgehouden terwijl je thuis mishandelt bent, en jij lijkt ook sterk. Als je mij rond ziet lopen oog ik meteen al zwak, ook emotioneel,' ik ga met hem mee in het fluisteren. 'jij bent zoveel sterker dan ik,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar verbaasd aan en leg mijn voorhoofd tegen het hare. 'Ik ben niet sterker als jou Rose,' zeg ik. 'Fysiek gezien misschien maar wij zien allebei in dat we eigenlijk moeten stoppen met onszelf snijden. Er is maar weinig moed voor nodig om te zeggen dat iemand zich niet mag snijden maar het werkelijk niet doen wanneer je je klote voelt is iets anders. En wij gaan er samen voor zorgen dat wanneer wij klaar zijn op Secondry wij onszelf sterk kunnen noemen. Omdat we gestopt zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga even eten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ben ook even eten]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik slik even, omdat hij gelijk heeft en omdat ik het moeilijk vind om dat tegen mezelf te zeggen. 'Oké, aan het einde van de rit zijn wij allebei sterk. Sterk omdat we gestopt zijn, en sterk omdat we elkaar hebben geholpen niet op te geven,' Ik zeg het nu wel zo dapper, het ook echt doen is iets anders. Maar ik ga het in ieder geval proberen voor Luciano.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    olivia:

    rustig stapten we door, Belle begon te dribbelen op haar plaats omdat ze vaart wilde maken, "zometeen pas meisje eerst even instappen" zei ik met een glimlach naar Conor


    even a white rose has a black shadowx

    Luciano Sapritsi
    Ik knik. Haar ogen boren zich in de mijne en ik heb het idee dat wanneer ik niet bruin was geweest ik nu rood uitgeslagen zou zijn. 'Inderdaad,' zeg ik. 'En we spreken af dat we voortaan, allebei, in plaats van snijden met elkaar gaan praten.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik kijk diep in zijn donkere ogen en knik. 'dit kunnen we wel, wij zijn sterk, dit lukt ons wel,' fluister ik. Zo blijf ik een tijdje staan, zin handen in de mijne, hem diep aanstarend. En voor het eerst begin ik zelf te geloven dat we het kunnen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik knik. Het kleine beetje woede dat de hele tijd aan de oppervlakte heeft gesluimert trekt weg en ik weet dat mijn ogen hun eigen grijze kleur weer terugkrijgen. 'Blijven vechten,' zeg ik. 'Dat is voor ons de enige manier.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik glimlachte vrolijk terug.
    'Dus, waar gaan we het over hebben?' vroeg ik om de stilte tussen ons te verbreken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe