• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ' ik houd mijn mond, omdat ik weet waar je het over hebt. Wat op dit veld gebeurt, blijft op dit veld,' zeg ik, alsof ik heel intelligent ben. Ik zou het ook vreselijk vinden als hij iets over mijn littekens zou zeggen. 'is het voor jou niet nog moeilijker, je kan niet eens naar het strand?' ik bedoel, ik kan mijn polsen bedekken met lange mouwen of sieraden, en mijn heupen en dijen kan ik gewoon een rokje of korte broek over aan, daar heb ik over nagedacht. Maarja, op je borstkas, dan kun je het eigenlijk moeilijk verbergen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:58 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar even aan. Ze heeft gelijk, die littekens belemmeren mijn leven enigzins. 'Ik kan wel naar het strand,' zeg ik. 'Ik hou gewoon altijd een shirt aan, ik ben toch al bruin.'
    Die littekens zijn een van de redenen waarom ik nooit verder ben gegaan als zoenen en knuffelen. Ik ben geen persoon voor vaste relaties en iemand zou het zomaar even door gaan zitten lullen.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik beeld me in hoe vervelend dat moet zijn, zo'n lichaam hebben en het niet eens kunnen laten zien. Ik heb er geen problemen mee, want niemand wil mij toch in een bikini of naakt zien. Ik begin na te denken over alle vragen die ik heb gesteld. God, ik ben vervelend. 'Sorry dat mijn vragen zo vervelend en persoonlijk zijn. Sorry dat ik zo vervelend ben,' dat laatste hoorde er niet uit te komen, maar ik hield het te laat tegen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik haal mijn schouders op. Ik heb eigenlijk niet het idee dat het nog de moeite waard is om iets geheim te houden voor dit meisje. Ze weet nu zoveel over me dat alles wat ik verzwijg alleen een wig tussen ons in kan drijven. 'Het maakt niet uit,' zeg ik. 'En je bent niet vervelend, het is ee volkomen logische vraag en ik zal je uitleggen waarom mijn littekens voornamelijk op mijn bovenlichaam zitten.'
    Ik laat mijn handen langs de vijf langste op mijn buik en borst glijden en laat haar de lijnen op mijn rug zien. 'Deze heeft mijn stiefvader bij me gemaakt toen ik zes was, ik liet mijn bovenlichaam nooit zien omdat ik me schaamde dus het was logisch om de andere littekens daat ook weg te zetten.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'je stiefvader? En heb je hem aangeklaagd? Hij mag je namelijk niet zomaar pijn doen,' Ik snap nu wel waarom ze allemaal op zijn bovenlichaam zitten. Hij heeft het gedaan omdat er daar al littekens zaten. Ik omdat ik egoistisch was en dood wilde. Nog steeds eigenlijk, maar niet altijd meer. Eigenlijk alleen maar als ik alleen ben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar verbaasd aan. Denkt ze nou echt dat ik aangifte had gedaan? 'Nee,' zeg ik. 'Ik was nog niet oud genoeg om te beseffen dat dit niet normaal was. Als zesjarige praat je daar niet over, en op deze leeftijd eigenlijk ook niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'waarom niet, je kan nu nog steeds aangifte doen. Alleen doordat je zoveel littekens hebt, is de kans niet groot dat ze je geloven. Heb je het überhaupt wel aan iemand vertelt?' Het is niet zo dat ik wel iemand iets heb vertelt, maar dit is anders.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik streel even met mijn hand door haar haar. 'Nee ik heb het niemand verteld,' zeg ik. 'En als ik aangifte zou doen zouden ze hem kunnen oppakken omdat ze kunnen ontdekken hoe oud een wond is maar ik zie niet in wat ik er mee op zou schieten. Het is niet alsof mijn leven opeens geweldig zal worden en mijn littekens verdwijnen puur omdat hij vast zit.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nee, maar het zal iedereen wel veiliger laten voelen als hij vastzit,' Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer kan zeggen, want als je het zo formuleert, maakt het inderdaad weinig uit of hij vastzit of niet. 'Eigenlijk heb jij meer gelijk dan ik,' zeg ik zacht. Dat is iets heel moeilijks, toegeven dat jij fout zit. Maar ik heb geleerd dat het makkelijker is om gewoon toe te geven, dan stug proberen vol te houden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik trek haar tegen me aan. Het geeft me een veilig gevoel om haar zo dicht bij me te hebben. Ik hoop dat ze het gewoon tegen me durft te zeggen als ze het vervelend vindt want ik zou nooit iets doen wat een meisje niet wilt, niet opzettelijk. 'In dit geval wel,' zeg ik. 'Ik heb die zak sinds mijn vertrek uit huis nog twee keer gezien dus last heb ik toch niet van hem, hij zit aan de andere kant van Italië zo ongeveer.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik protesteer niet als hij me tegen hem aantrekt, het voelt veilig en vertrouwd. Iets wat ik al tijden niet heb gevoeld. Het zorgt ervoor dat ik de hele wereld even vergeet, ook al is het maar een omhelzing. 'hoe bedoel je, had je eigen huis, of ben je naar een ander gezin vertrokken?' vraag ik, maar mijn vraag wordt een beetje gemoffeld doordat ik tegen hem aanleun. Ik hoop dat hij het wel heeft gehoord.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik trek verbaasd een wenkbrauw op. Had ik haar niet over mijn leven verteld? Ik wist zeker dat we het daar over hebben gehad. 'Nee ik verhuisde naar mijn vader toen ik negen was,' zeg ik. 'Het ging daar beter, hij sloeg me soms maar mijn pijngraad ligt hoog en op mijn dertiende was ik sterker als hem dus stopte hij ermee.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oh, wacht dat had je al verteld. Alleen toen ben je geloof ik het deel van het slaan overgeslagen. Is iedereen in Italië zo gewelddadog, of ben jij gewoon heel ongelukkig?' Ik ben nog nooit buiten het verenigd koninkrijk geweest dus ik zou het niet weten, maar ik weet niet zeker of ik het wel wil weten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee niet iedereen is zo,' zeg ik. 'Je hebt overal in de wereld wel mensen die geweldadig zijn en die lijken elkaar aan te trekken met als gevolg jongens en meiden als ik. Het was gewoon puur toeval dat ik in zo'n situatie terechtkwam. Ik ben nog een keer naar een anonieme praatgroep gegaan maar na een bijeenkomst had ik het gezien.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oh,' meer kan ik niet zeggen, behalve dat het me eerlijk waar pijn doet om te horen. 'sorry,' zeg ik dan. 'en praatgroepen zijn gewoon kut, sorry voor mijn taal, ze proberen er alles aan te doen om het goed te doen, maar mensen die daar naartoe moeten, gaan niet zomaar dingen vertellen. Ik persoonlijk, doe dat alleen maar bij iemand die ik vertrouw. En die mensen in praatgroepen zijn meestal niet te vertrouwen,'zeg ik. Scheldwoorden klinken zo raar in mijn boerse, bijna pure, Engelse accent.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see