• Hey!
    Ik heb tributen nodig voor een nieuw Hunger Games verhaal over een meisje uit district 9 genaamd Dawn.
    Details ga ik nog niet vertellen, want dan zou ik de verhaallijn verklappen.


    De Rollen:
    District 1 : vrouw - man
    District 2 : vrouw - man
    District 3 : vrouw - man
    District 4 : vrouw - man
    District 5 : vrouw - man
    District 6 : vrouw - man
    District 7 : vrouw - man
    District 8 : vrouw - man
    District 9 : vrouw - man
    District 10: vrouw - man
    District 11: vrouw - man
    District 12: vrouw - man


    De tot nu toe gekozen tributen

    beroeps:
    -Railey Bensohn District 1
    -Ardian Weaver District 1
    -Jillana Avery District 2
    -Damon Lacresse District 2
    -Jason Creston District 3
    -Brooklynn La Fifrá District 4

    andere sterke tributen:
    -Prescott Megance District 4
    -Mikayla Noëlle Lowlander District 5
    -Ace Gulliver Merge District 6
    -Loena McJespen District 12

    klein bondgenootschap:
    -Clare Lapsi District 6
    -Sabine Aiti District 11

    bloedbad doden:
    -Neay Flint District 3
    -Blaze Lonage District 5
    -Nanne Hutcher District 7
    -Omer Septyn District 7
    - Desíree Conbatia District 8
    -Dayte Hides District 8
    -Mintè Marshal District 10
    -Jean-Paul RodasDistrict 10
    -Thomyn Crestelia District 12


    Invul lijstje:

    District:
    Geslacht:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Sociale laag:
    Leeftijd (+geboorte datum):
    Karakter (ook slechte eigenschappen!):
    Uiterlijk (met foto):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Districtsaandenken:
    Familie:
    Extra info:
    Mag hij/zij dood bij bloedbad:


    Ik kies niet de eerste maar de beste en heb het liefst uitgebreide rollen!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik zoek sws nog leuke moordlustige mannelijke beroeps uit district 1 & 2!
    Verder is een sexy jongen uit 4 die ver komt ook wel leuk :Y)


    Yums, maar ik ben beter in kleine, onschuldige meisjes te maken die snel doodgaan :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rider schreef:
    (...)

    Mag hij ook 13 zijn? Hij ziet er namelijk best wel jong uit


    Ofcourse (:


    El Diablo.

    District: 2
    Geslacht: Man
    Naam: Damon
    Bijnaam: Demoon
    Achternaam: Lacresse
    Sociale laag: Hoog
    Leeftijd (+geboorte datum): 18, 19 December.
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Hij is een moordlustig en roekeloos persoon. Het maakt hem niet uit wie hij vermoord, iedereen die in zijn weg staat gaat dood. Dat is hoe hij denkt. Nou ja, behalve als je belangrijk bent voor hem. En dat zijn maar een paar mensen, zijn beste vrienden en familie. Maar achter al de woede en agressiviteit zit een jongen met een klein hart. Die niks anders wil dan zijn gezin weer compleet, en een goede toekomst.
    Uiterlijk (met foto):


    Blond haar, erg gespierd. Hij is best lang, 1,85. Hij heeft bruine ogen, en parelwitte tanden.
    Specialiteiten: Het beste is hij met een zwaard en een speer, maar zelf zonder wapens kan hij dit winnen. Hij is misschien wel de sterkste in de arena, fysiek dan. Met een beweging breekt hij je botten en hij weet hoe hij je nek kan omdraaien.
    Zwaktepunten: Messen werpen is iets wat hij echt niet kan. Ook kan hij niet goed zwemmen, en hij is iets te luidruchtig.
    Districtsaandenken: De ketting van zijn broer.


    Familie: Hij heeft beide ouders nog, Zijn vader Steph (49) en zijn moeder Merseda (43). Hij had nog 2 broers, maar die hadden zich beide vrijwillig opgegeven voor de Hongerspelen. Mikeal (was 16) ging dood door uitdroging, en de Justyn (Was 17) Ging dood op het eind door mutanten. Door haar slechte gezondheid woont Damon's oma ook bij hem thuis, het gaat hier om Elizabet (83).
    Extra info: Hij was de beste vriend van Jillana?
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Nee

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 20:16 ]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    District: 2
    Geslacht: Man
    Naam: Damon
    Bijnaam: Demoon
    Achternaam: Lacresse
    Sociale laag: Hoog
    Leeftijd (+geboorte datum): 18, 19 December.
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Hij is een moordlustig en roekeloos persoon. Het maakt hem niet uit wie hij vermoord, iedereen die in zijn weg staat gaat dood. Dat is hoe hij denkt. Nou ja, behalve als je belangrijk bent voor hem. En dat zijn maar een paar mensen, zijn beste vrienden en familie. Maar achter al de woede en agressiviteit zit een jongen met een klein hart. Die niks anders wil dan zijn gezin weer compleet, en een goede toekomst.
    Uiterlijk (met foto):


    Blond haar, erg gespierd. Hij is best lang, 1,85. Hij heeft bruine ogen, en parelwitte tanden.
    Specialiteiten: Het beste is hij met een zwaard en een speer, maar zelf zonder wapens kan hij dit winnen. Hij is misschien wel de sterkste in de arena, fysiek dan. Met een beweging breekt hij je botten en hij weet hoe hij je nek kan omdraaien.
    Zwaktepunten: Messen werpen is iets wat hij echt niet kan. Ook kan hij niet goed zwemmen, en hij is iets te luidruchtig.
    Districtsaandenken: De ketting van zijn broer.


    Familie: Hij heeft beide ouders nog, Zijn vader Steph (49) en zijn moeder Merseda (43). Hij had nog 2 broers, maar die hadden zich beide vrijwillig opgegeven voor de Hongerspelen. Mikeal (was 16) ging dood door uitdroging, en de Justyn (Was 17) Ging dood op het eind door mutanten. Door haar slechte gezondheid woont Damon's oma ook bij hem thuis, het gaat hier om Elizabet (83).
    Extra info: Hij was de beste vriend van Jillana?
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Nee


    Nice :) Bedankt


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nice :) Bedankt


    Haha, ik heb niks te doen (:

    Ik maak er nog wel een (:


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    (...)

    Haha, ik heb niks te doen (:

    Ik maak er nog wel een (:


    Dankje. Je maakt tributen die goed te gebruiken zijn. Ik heb Jill al bestempeld als grote aartsvijand van de hoofdpersoon, Dawn :P


    Happy Birthday my Potter!

    Ik maak morgen het meisje van 3 aan, heb echt geen tijd! srry.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    District: 4
    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Prescott
    Bijnaam: Press
    Achternaam: Megance
    Sociale laag: Gemiddeld
    Leeftijd (+geboorte datum): 17, 12 Januari.
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Hij is een lieve jongen, en hij is eigenlijk nieteens agressief of moordlustig. Hij moord alleen zodat hij terug kan gaan naar zijn rustige leventje. Hij kan soms wat verwend overkomen, maar dat heeft hij zelf nooit door. Hij kan soms wat ijdel zijn en een beetje arrogant. Maar als je dat allemaal negeert heb je een lieve betrouwbare jongen.
    Uiterlijk (met foto):


    Prescott heeft bruin haar wat meestal door de war zit, en een blanke huidskleur. Zijn wenkbrauwen zijn zwart, en hij heeft mooie bruine ogen. Hij heeft witte tanden, en hij is best gespierd.
    Specialiteiten: Hij kan heel goed zwemmen, natuurlijk. Met een zwaard in zijn hand kan hij het eigenlijk zo winnen. Hij kan snel rennen, en klimmen is ook niet zo'n heel groot probleem.
    Zwaktepunten: Hij is niet goed in verstoppen, ook is hij een persoon die snel mensen vertrouwt.
    Districtsaandenken: Deze ring van zijn vader.


    Familie: Hij heeft nog maar een klein gezin, beide ouders zijn overleden door een ongeluk. Zijn zus is vermoord in de Honger spelen door de mannelijke tribuut van 1. Nu leeft hij bij zijn opa en oma. Stanley (78) en Jackie (76).
    Extra info: -
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Nope

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 20:46 ]


    El Diablo.

    Rider schreef:
    (...)

    Dankje. Je maakt tributen die goed te gebruiken zijn. Ik heb Jill al bestempeld als grote aartsvijand van de hoofdpersoon, Dawn :P


    Haha, ze is een grote aartsvijand voor iedereen geloof ik XD


    El Diablo.

    DirectionerM schreef:
    District: 5
    Geslacht: Vrouw
    Naam: Mikayla Noëlle
    Bijnaam: Kayla
    Achternaam: Lowlander
    Sociale laag: Gemiddeld
    Leeftijd (+geboorte datum): 13-3-1997 (15)
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Kayla is een aardig meisje maar kan meestal ook gewoon een bitch zijn. Kayla heeft niet veel vrienden(ze kan die ook niet goed maken) en is daarom ook meestal eenzaam. Ze kan niet tegen modder en de natuur. Ze schrijft en tekent ook. Maar geen natuur , maar mensen. Als ze de Hongerspelen overleeft wilt ze graag een boek uitbrengen en promoten. Haar vader is overleden tijdens de Hongerspelen toen ze klein was en haar moeder is spoorloos verdwenen. Kayla heeft alleen zichzelf nog. Ze kan zich moeilijk aan iemand of iets hechten en is ook moeilijk over te halen om iets te doen. Ze verdient geld door te tekenen en het te verkopen , wat wel moeilijk is omdat ze nog maar een beginner is. Kayla kan wel goed speerwerpen en boogschieten
    Uiterlijk (met foto):


    Kayla heeft donkerblond haar met hier en daar een slag erin. Ze is ongeveer 1.70m Ze heeft haar haar meestal los maar als het warm is doet ze het in een knot of staart
    Specialiteiten: Speerwerpen & boogschieten
    Zwaktepunten: camoufleren , eten zoeken
    Districtsaandenken:


    Het is een simpele armband die ze van haar vader heeft gekregen voordat hij aan de Hongerspelen meedeed. Ze heeft die armband altijd om en als ze hem kwijtraakt gaat ze door het lint. Ze is hem al een keer kwijtgeraakt , maar toen bleek hij gewoon in haar zak te zitten. Ze heeft dagenlang gezocht ernaar en vond hem weer in haar zak.
    Familie: Niemand meer , ze heeft alleen maar zichzelf nog.
    Extra info:
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Liever niet


    Zou ze meer bij de beroeps zitten, of is ze liever op zichzelf?


    Happy Birthday my Potter!

    Beroeps mag ook :)maar wat ji het liefste heb

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 0:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben bezig met een mannelijke tribuut voor district 1.
    Maak het denk ik morgen af. Maar dan weet je het alvast. (:


    Winter is coming.

    Ik ga er morgen of maandag nog eentje maken:)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    District:3
    Geslacht:Vrouw
    Naam:Brooklynn
    Bijnaam:Brooke
    Achternaam:La Fifrá
    Sociale laag:Hoog
    Leeftijd (+geboorte datum):13-7-1997 (14)
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Brooke is een gemeen meisje. Ze haalt graag iedereen in de maling zodat ze kan winnen. Samenwerken doet ze alleen met sterke spelers. Ze doet alles om te winnen en ze kan niet tegen haar verlies. Haar vader zelf heeft de Spelen ook een keer gewonnen en ze wil het zelf ook graag. Haar droom is in haar vaders voetstappen lopen , door de Spelen te winnen.
    Uiterlijk (met foto):


    Brooke heeft rood/oranje haar met een beetje krullen. Ze is 1.75m
    Specialiteiten:Vechten , vuur maken
    Zwaktepunten:verstoppen , voedsel zoeken
    Districtsaandenken:


    Het was de armband van haar vader. Haar vader heeft deze gedragen toen hij meedeed aan de Spelen. Volgens haar brengt het geluk en heeft ze het altijd om.
    Familie:Haar vader Jason (45) en moeder Lilian (39)
    Extra info: Ze is beroeps
    Mag hij/zij dood bij bloedbad:Nee

    Hier nog eentje (: x
    Je mag ook de district veranderen als je van deze district niet meer nodig heb ;)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 9:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zet zo het meisje van drie voor je neer hoor,
    khad even wat vertraging omdat de laptop niet wilde opstarten.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.