• Hey!
    Ik heb tributen nodig voor een nieuw Hunger Games verhaal over een meisje uit district 9 genaamd Dawn.
    Details ga ik nog niet vertellen, want dan zou ik de verhaallijn verklappen.


    De Rollen:
    District 1 : vrouw - man
    District 2 : vrouw - man
    District 3 : vrouw - man
    District 4 : vrouw - man
    District 5 : vrouw - man
    District 6 : vrouw - man
    District 7 : vrouw - man
    District 8 : vrouw - man
    District 9 : vrouw - man
    District 10: vrouw - man
    District 11: vrouw - man
    District 12: vrouw - man


    De tot nu toe gekozen tributen

    beroeps:
    -Railey Bensohn District 1
    -Ardian Weaver District 1
    -Jillana Avery District 2
    -Damon Lacresse District 2
    -Jason Creston District 3
    -Brooklynn La Fifrá District 4

    andere sterke tributen:
    -Prescott Megance District 4
    -Mikayla Noëlle Lowlander District 5
    -Ace Gulliver Merge District 6
    -Loena McJespen District 12

    klein bondgenootschap:
    -Clare Lapsi District 6
    -Sabine Aiti District 11

    bloedbad doden:
    -Neay Flint District 3
    -Blaze Lonage District 5
    -Nanne Hutcher District 7
    -Omer Septyn District 7
    - Desíree Conbatia District 8
    -Dayte Hides District 8
    -Mintè Marshal District 10
    -Jean-Paul RodasDistrict 10
    -Thomyn Crestelia District 12


    Invul lijstje:

    District:
    Geslacht:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Sociale laag:
    Leeftijd (+geboorte datum):
    Karakter (ook slechte eigenschappen!):
    Uiterlijk (met foto):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Districtsaandenken:
    Familie:
    Extra info:
    Mag hij/zij dood bij bloedbad:


    Ik kies niet de eerste maar de beste en heb het liefst uitgebreide rollen!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil er nog wel een invullen hoor :3

    Zoek je nog iemand meteen bepaald karakter?


    El Diablo.

    Rider schreef:
    (...)

    Ja hoor, ik ben erg blij met je. Met iedereen die invult trouwens :)


    Haha , dat is leuk om te horen :)
    Ik verveel me nu toch dood
    Welke nog meer , die je nodig heb tenminste? x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het meisje van district 8 heb ik het liefst dood bij het bloedbad. De overige jongens niet!
    Jongen 1 is beroeps. De andere niet
    Jongen 1 krijg ik vandaag waarschijnlijk ook van Reaping binnen, maar ik kies de beste, dus die mag ook door anderen gemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 12:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik doe anders wel meisje 8?


    El Diablo.

    District: 7
    Geslacht: man
    Naam: Omer
    Bijnaam: /
    Achternaam: Septyn
    Sociale laag: gemiddeld
    Leeftijd (+geboorte datum): 18 (7 juli)
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Omer is nogal op zichzelf, hij maakt niet snel vrienden. Hij geeft niet veel om anderen, behalve zijn familie. Wie zijn familie iets aandoet kan beter maken dat hij wegkomt, want Omar zal hem met alle plezier het leven zuur maken.
    Uiterlijk (met foto):


    Specialiteiten: Omer kan goed in bomen klimmen en is handig met bijlen.
    Zwaktepunten: Omer is heel impulsief. Hij heeft geen idee van eetbare planten of overlevingstechnieken. Hij zal wel vechten en jagen, planten plukken en eten klaarmaken laat hij liever aan anderen over
    Districtsaandenken:

    een ketting met de naam van zijn jongere broer
    Familie: Omer heeft een jongere broer (Kerou, 14j) en een zus (16j)
    Extra info: Omer was vrijwilliger voor zijn broer, al heeft hij een hekel aan de Spelen en zou hij het voor iemand anders nooit gedaan hebben. De beroeps ziet hij als vijanden: zij zouden Kerou iets aan hebben gedaan. Zijn doel is niet om te winnen, maar om de beroeps een lesje te leren.
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Ja


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    District: 11
    Geslacht: mannelijk
    Naam: Danthe
    Bijnaam: Speed
    Achternaam: krest
    Sociale laag: laag
    Leeftijd (+geboorte datum): 17, jarig op 9 juli
    Karakter (ook slechte eigenschappen!):
    Danthe is een erg lui persoon, wat niet moet gebeurt ook niet. Tenzij je hem dwingt blijft hij zitten waar hij zit. Wat meestal op een hoge plek is. Hij vindt het erg leuk om samen te werken. Meestal is hij de stille van de groep. Ook zie je hem altijd voordat je hem hoort, en het is al aardig knap als je hem ziet. Zijn bijnaam heeft hij gekregen omdat hij erg snel is. Danthe houd van verstoppertje spelen en doet het erg graag, daar word je nooit te oud voor toch? Hij is erg slim, maar soms wel een beetje laat van begrip.
    Uiterlijk (met foto):


    Specialiteiten: Messen en is erg snel
    Zwaktepunten: Kan niet met pijl en boog omgaan, is geen fan van water
    Districtsaandenken: Heeft hij niet
    Familie: Hij woont samen met zijn moeder(38) en broertje(4).
    Extra info: /
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Dat is aan u


    We've lived in the shadows for far too long.

    District: 8
    Geslacht: Vrouwelijk
    Naam: Desíree
    Bijnaam: Des
    Achternaam: Conbatia
    Sociale laag: Laag
    Leeftijd (+geboorte datum): 12, 5 Juli.
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Ze is een heel verlegen en angstig meisje. Ze is niet de eerste persoon die op je af stapt, en ze neemt liever geen risico's. Ze is best gevoelig, en ze huilt al snel. Ze heeft het liefst het gevoel van bescherming, en ze is best een moederskindje. Maar ze is best wel slim, maar ze weet dat ze het niet overleefd.
    Uiterlijk (met foto):


    Desíree heeft een getinte huid en bruin haar. Ze heeft bruine ogen die je heel smekend kunnen aankijken. Verder is ze best mager en klein.
    Specialiteiten: Verstoppen, rennen, overleven.
    Zwaktepunten: Vechten, alles met wapens, snel bang.
    Districtsaandenken: De ketting rechts, van haar oma geweest.
    Familie: Ze komt uit een klein gezin. Ze had een vader Mellows (38) maar die is overleden. Haar moeder Bellatria (40) zorgt goed voor Desíree. Haar neef Dayte doet ook mee aan de Hongerspelen, en de familie is nu een een beetje uit elkaar gevallen omdat ze waarschijnlijk beide niet terugkomen.
    Extra info: Ze is het kleine nichtje van Dayte.
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Ja


    El Diablo.

    Wanneer komt ie online?x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Wanneer komt ie online?x


    Ik wil eerst mijn andere story iets verder schrijven. Daar wil ik de mensjes minimaal eerst in de arena hebben. Het duurt waarschijnlijk nog wel even, maar ik had verwacht dat het langer zou duren voor ik alle tributen had. Nu heb ik ze al bijna :') Maar ik denk dat ik misschien de story binnenkort wel aan activeer en dan later pas het eerste hoofdstuk activeer.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb besloten dat ik hem 15 juni, mijn verjaardag, begin. Ik zet zo de story alvast online.


    Happy Birthday my Potter!

    Is die voor deze ?x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DirectionerM schreef:
    Is die voor deze ?x


    Jep, dat is de story over Dawn uit district 9 en daar komen alle tributen in voor


    Happy Birthday my Potter!

    District: 8
    Geslacht:vrouw
    Naam:Robyn Maryenna (Dit is haar hele voornaam, dus Maryenna is niet haar 2e naam)
    Bijnaam: Maya
    Achternaam: Rowen
    Sociale laag: laag
    Leeftijd (+geboorte datum):14 jaar, 16 april
    Karakter (ook slechte eigenschappen!):Maya is erg verlegen. Ze leeft haar leven op de achtergrond en iedereen die aandacht aan haar geeft krijgt een kort, bits antwoord. Ze wil niet onaardig zijn, maar ze durft gewoon niet met mensen te praten, bang dat ze haar eigen wil kwijtraakt. Ze vertrouwt maar één iemand, een meisje uit de hoge sociale laag, Susan. Ze is eigenlijk heel lief en behulpzaam, maar alleen voor Susan en haar eigen familie. Zewordt snel boos, maar ze is heel dapper. Ze is niet zo slim, maar dat komt omdat ze geen school kan betalen.
    Uiterlijk (met foto):


    Maya heeft roodbruin haar in dikke krullen. Ze probeert zo weinig mogelijk op te vallen, maar dat is niet zo makkelijk met dat haar. ook heeft ze grijsblauwe, grote ogen, een kleine neus en een mooie mond. Ze is heel klein en dun, door de hoeveelheid eten die ze krijgt, en lacht bijna nooit. Maar als ze lacht is ze heel mooi. Ze heeft een keer haar haar heel kort afgeknipt, maar het groeide bijna onnatuurlijk snel terug.
    Specialiteiten: Maya is snel en wendbaar, en een uitstekende klimmer. Ze kan heel goed springen van boom tot boom. Met messen kan ze redelijk goed overweg. Ook een klein bijltje zou ze redelijk kunnen gebruiken, maar dat doet ze liever niet.
    Zwaktepunten: Haar rode haar is heel goed zichtbaar in bijna alle situaties. Maya is niet sterk en niet bijzonder sluw. Ze kan met bijna geen wapens overweg. Ze is bang voor vuur. Ook is ze bag voor spinnen en slangen. Maya heeft een slechte weerstand.
    Districtsaandenken:


    Deze ring had haar moeder ooit van haar overleden vader gekregen. Nu wil haar moeder dat ze hem draagt bij de hongespelen.
    Familie: Moeder Lily Rowen, zusje Missisipi Rowen (bijnaam Misty) van 4, zusje Hanna-Lou Rowen van 10
    Extra info: Maya woont samen met haar familie in een groot huis waar ook nog 4 andere gezinnen uit de lage sociale laag wonen. Zij werkt zich als hulp bij een hoge familie en bij een houthakbedrijf uit de knoppen om maar net genoeg geld te verdienen om samen met het geld wat haar moeder verdient haar familie te onderhouden. Ze heeft Susan ontmoet toen die haar in een hoekje bij de houthakkers vond, huilend. Haar vader is al sinds haar 5e dood.
    Mag hij/zij dood bij bloedbad: Nee, wel in een gevecht, maar niet in een bloedbad. Ze rent daarvoor weg en proeert openlijke confrontaties te vermijden.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:25 ]


    Tomorrow is a new chance

    Daar is ie eindelijk. Sorry dat het zo lang duurde. Ik was aan het leren. Haha. Examentijd he. Zo gaat dat. (:

    District: 1
    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Ardian
    Bijnaam: Hij heeft geen bijnaam.
    Achternaam: Weaver
    Sociale laag: Middenstandsklasse
    Leeftijd (+geboorte datum): 18 jaar, 17 augustus 1993.
    Karakter (ook slechte eigenschappen!): Ardian is een hele zelfverzekerde jongen. Het is een echte doorzetter en als hij een doel voor ogen heeft dan zorgt hij er voor dat hij dit bereikt. Hij kent totaal geen medelijden en hij heeft totaal geen problemen met het uitmoorden van mensen die hem in de weg staan. Het lijkt misschien niet zo, maar hij is heel beheerst. Ardian heeft zichzelf perfect in de hand en zal zichzelf nooit verliezen in een woedeaanval. Alles wat hij doet, doet hij met zijn volle verstand. Ardian is erg hard voor zichzelf en is nooit tevreden met de tweede plaats. Hij kan goed werken in team verband zolang de mensen waar hij mee samenwerkt maar het zelfde doel voor ogen hebben en hetzelfde denken als hij.
    Uiterlijk (met foto):

    Ardian is groot en heeft een gespierd lichaam doordat hij veel getraind heeft voor de Hongerspelen. Zijn blonde haren zijn typerend voor zijn district. Het grootste gedeelte van de inwoners van District 1 is namelijk blond. Hij heeft halflang haar waar hij meestal niet al te veel moeite in steekt waardoor het vaak warrig zit. Ardian kijkt vaak ongeinteresseerd of emotieloos. Hij heeft zorgvuldig een masker opgesteld waardoor nooit aan hem te zien is hoe hij zich voelt.
    De meeste meisjes uit zijn district zijn van mening dat Ardian een aantrekkelijke jongen is.
    Specialiteiten: Hij heeft veel spierkracht en maakt daardoor veel kans in gevechten van man tegen man. Ook heeft hij veel getraind in het hanteren van wapens. Zijn voorkeur gaat uit naar messen, zwaarden of andere steekwapens. Maar eigenlijk beheerst hij wapentechnieken feilloos. Ardian kent geen angst of twijfel en hij is vrij slim. Als hij een tegenstander ziet bedenkt hij razendsnel de beste aanvalstechniek en slaat hij genadeloos toe.
    Zwaktepunten: Hij heeft geen ervaring met overleven in de natuur. In bomen klimmen is geen enkel probleem. Maar hij weet bijna niets van wilde planten of het uitzetten van strikken. Als hij geen voedselvoorraad meer heeft zal het voor hem moeilijk worden om aan eten te komen.
    Districtsaandenken: Eigenlijk wilde Ardian geen aandenken meenemen omdat hij niets had wat hem dierbaar was. Toen zijn moeder afscheid van hem kan nemen nadat hij zich vrijwillig had aangeboden als tribuut gaf zij hem een grote diamand en dwong hem die mee te nemen. Om zijn moeder een plezier te doen ging hij hiermee akkoord.
    Familie: Ardian komt uit een familie dat veel deelnemers aan de Hongerspelen heeft gekend. Zijn vader, Gloss, heeft de spelen een keer gewonnen en ook veel van zijn neven zijn deelnemers geweest. Hoewel zij dit niet overleeft hebben word het toch als een eer gezien om te mogen meedoen. Het stond dan ook vast dat Ardian zich ook op zou geven en hij heeft dit nooit een probleem gevonden. Ardian is enigskind. Zijn moeder is bang om haar enige zoon kwijt te raken, maar is toch trots op zijn moedige daad.
    Extra info: Dit jaar was Ardian helemaal klaar om mee te doen met de Hongerspelen. Elk jaar hoopte hij dat hij getrokken werd en toen dit ook nu weer niet gebeurde bood hij zich aan als vrijwilliger. In zijn district komt dit veel voor. Hij heeft dan ook eerst met een paar andere jongens, waaronder zijn beste vriend, moeten vechten om een plaats als tribuut.
    Hij behoort tot de Beroeps.
    Mag hij/zij dood bij bloedbad:Nee. Ik wil graag dat hij ver komt. Mischien kan hij een soort van grootste vijand zijn van de hoofdrol? Het is maar een idee, haha. Negeer het anders maar. Het is jou verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:40 ]


    Winter is coming.