• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil dus graag wat posters, maar ik kan vanavond niet online komen omdat ik schoolfeest heb en ik wil ze voor het kado van een vriendin en die zit nu naast mij. Dus ik hoop dat er nog wat over zijn morgen(denk het niet)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En je hebt nog een kans bij mijn ongeveer 7 cm stapel A3, die ik nog heb :3

    Hopelijk verloot je die zondag na 8 uur pas..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (mijn topics)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Draki schreef:
    Ik wil dus graag wat posters, maar ik kan vanavond niet online komen omdat ik schoolfeest heb en ik wil ze voor het kado van een vriendin en die zit nu naast mij. Dus ik hoop dat er nog wat over zijn morgen(denk het niet)


    denk het wel hoor...zijn er vast nog wel wat over...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Frodo schreef:
    (mijn topics)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Het ene leuke bericht zodat tie in mijn topics staat :Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:46 ]


    Shoganai i ne~

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hopelijk verloot je die zondag na 8 uur pas..


    nou, ik moet nog een lijst maken...ik moet nog mijn inzending voor een quizzenwedstrijd maken, ik moet nog mijn inzending voor een themawedstrijd maken...ik moet morgen 5,5 uur werken, moet zondag 5,5 uur werken...dus denk wel dat het pas zondagavond wordt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    denk het wel hoor...zijn er vast nog wel wat over...

    Maar vast geen One Direction/Harry Potter.
    Nou ja pech geahd voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Myrddin schreef:
    (...)

    nou, ik moet nog een lijst maken...ik moet nog mijn inzending voor een quizzenwedstrijd maken, ik moet nog mijn inzending voor een themawedstrijd maken...ik moet morgen 5,5 uur werken, moet zondag 5,5 uur werken...dus denk wel dat het pas zondagavond wordt...

    Gelukkig maar. Sorry dat dat zo egoistisch klinkt, maar ik vind het fijn als ik ook nog wat uit kan kiezen. Ik wens je wel succes met die vele activiteiten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draki schreef:
    (...)
    Maar vast geen One Direction/Harry Potter.
    Nou ja pech geahd voor mij


    op jouw envelop mag ik denk ik al 2 postzegels plakken door het gewicht...
    geen HP of 1D, maar 1D heb ik volgens mij niet meer zoveel...hp weet ik zo niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Gelukkig maar. Sorry dat dat zo egoistisch klinkt, maar ik vind het fijn als ik ook nog wat uit kan kiezen. Ik wens je wel succes met die vele activiteiten.


    ik snap het wel hoor :3
    thank you...i need that :3
    veel plezier in duitsland he ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn postertopics :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    boeeeeeeeeeee
    mijn topics

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:51 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frodo schreef:
    (mijn topics)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Boem. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''