• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ben er ff niet om kwart over 8, dan kijk ik GTST, maar waarschijnlijk is er dan reclame, of ik blijf op mn eigen kamer kijken, dan ben ik er wel

    Beckett schreef:
    (...)

    Jij houdt van die 3 puntjes he ;p


    dat klopt...geeft een soort van rust aan, vind ik :3(bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Abo ^^


    I am an idiot, I move.

    ETEN :D *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Abo abo abo :"D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    De blog is weg. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    De blog is weg. ):

    Vanavond gaat die van de A2 posters online geloof ik, rond 8 uur. Die andere weet ik niet precies.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Aladdin schreef:
    (...)
    Vanavond gaat die van de A2 posters online geloof ik, rond 8 uur. Die andere weet ik niet precies.


    Van de andere blog moet ik de lijst nog compleet maken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Van de andere blog moet ik de lijst nog compleet maken...

    Okiedokie :"D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    mijn topics


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ****

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:25 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Volgens mij zit jouw muur echt hélemaal vol met posters


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Volgens mij zit jouw muur echt hélemaal vol met posters


    ehmmm...nee?
    was ooit wel zo, maar toen heb ik ze allemaal weggehaald en in mappen gedumpt...

    maar de meeste hebben nog nooit ergens gehangen...

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ehmmm...nee?
    was ooit wel zo, maar toen heb ik ze allemaal weggehaald en in mappen gedumpt...

    maar de meeste hebben nog nooit ergens gehangen...


    Oohw, jammer.


    The odds are néver in our favor.

    MEH NOG 5 KWARTIER :CCCCC


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.