• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    die heb ik allemaal al afgehandeld...als ik het me goed herinner zit er in jouw mapje wel zac efron...

    trouwens...die blog van de A2 bestaat niet meer, vandaar...

    Ik was het hele weekend weg. Zal ik anders dan via een privé bericht mijn adres geven? Want die van Zac Efron is echt de enige die ik wil (:

    McConaughey schreef:
    (...)
    Ik was het hele weekend weg. Zal ik anders dan via een privé bericht mijn adres geven? Want die van Zac Efron is echt de enige die ik wil (:


    kun je doen...dan kan ik thuis, zodra ik thuis ben, de enveloppe klaar maken :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Miyavizm schreef:
    Al bijna de derde topic.


    een record...ik heb zelfs met schrijfwedstrijden nog geen 3 topics gehaalt XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    kun je doen...dan kan ik thuis, zodra ik thuis ben, de enveloppe klaar maken :3

    Dat is goed, dan stuur ik je nu even mijn adres via een privé bericht. Wanneer wou je 'em dan versturen, als ik vragen mag? (:

    McConaughey schreef:
    (...)
    Dat is goed, dan stuur ik je nu even mijn adres via een privé bericht. Wanneer wou je 'em dan versturen, als ik vragen mag? (:


    zodra ik alles verdeelt heb :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    zodra ik alles verdeelt heb :3


    Dat gaat denk ik nog wel een paar daagjes duren, dat het wordt verstuurd. =)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 12:00 ]

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Dat gaat denk ik nog wel een paar daagjes duren, dat het wordt verstuurd. =)


    Klopt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    Klopt...

    Ach, ik heb alle tijd. En nu heb je mijn adres (:
    Er is trouwens bijna een 3e topic nodig, zie ik.

    Ik zit nu al klaar. :Y)

    ik ook, dit keer ga ik niet weg! :'D

    Maar hey, neem je tijd hoor :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoe laat komt de nieuwe lijst ongeveer? Dan kan ik rekening houden met douchen en thee zetten :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DrayMalfoy schreef:
    Hoe laat komt de nieuwe lijst ongeveer? Dan kan ik rekening houden met douchen en thee zetten :3


    ik vind dat die om 20:00 online komt :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik vind dat die om 20:00 online komt :3

    Yay awesome! :3
    Dan red ik het nog net met de tijd. x'D

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik vind dat die om 20:00 online komt :3


    Dat wordt krap aan, want ik ga meestal rond die tijd achter de laptop vandaan en ga verder op mobiel. Maar goed, komt wel goed. =)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:50 ]

    Laatste reactie van dit topic.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt