• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Peetniss schreef:
    boeeeeeeeeeee
    mijn topics


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn topics


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ook mijn topics.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    NEVERMIND IK KAN NIET LEZEN.:Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    NEVERMIND IK KAN NIET LEZEN.:Y)


    hoezo kun je niet lezen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    whaah
    olllaa


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heb je er misschien van Demi Lovato? Want je blog is nog niet actief?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Heb je er misschien van Demi Lovato? Want je blog is nog niet actief?


    De blog van de A2 komt vanavond om 20:15 online...dan kun je kijken wat ik allemaal aan A2-posters heb en kun je kiezen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    De blog van de A2 komt vanavond om 20:15 online...dan kun je kijken wat ik allemaal aan A2-posters heb en kun je kiezen...


    Och sorry. Nu voel ik me dom (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Och sorry. Nu voel ik me dom (cat)


    Maakt niet uit hoor...kan iedereen gebeuren :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Even een onzinbericht om het in mijn topic te zetten :Y).


    The odds are néver in our favor.

    Ben benieuwd, wat er nog allemaal over is. ^^.

    Myrddin schreef:
    (...)

    hoezo kun je niet lezen?


    Ik had een nogal domme vraga besteld met betrekking op waar je blogbericht is, tot ik de tijd las. (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik had een nogal domme vraga besteld met betrekking op waar je blogbericht is, tot ik de tijd las. (krul)


    oh zo...gebeurd meerdere mensen hoor...soms lees je gewoon ergens overheen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    oh zo...gebeurd meerdere mensen hoor...soms lees je gewoon ergens overheen...


    Jij houdt van die 3 puntjes he ;p


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.