• Nu ben ik wel benieuwd wat jullie eigenlijk allemaal voor een bijbaantjes hebben. Waarom? Omdat ik er binnenkort zelf een ga nemen, maar ik weet niet wat voor een. Ik kan dus geen kleedgeld krijgen, en krijg nu mijn moeder mijn kleding betaalt maar ongeveer 200 euro per jaar. Dat is nou niet echt bepaald veel als je ziet dat het 'normale' bedrag voor kinderen en hun kleding 600 euro per jaar is. Nu kan ik hier zielig over gaan doen, maar daar kom ik niet veel verder mee. Dus.. ik ga een baantje nemen:Y)

    Dus, wat voor bijbaantje hebben jullie? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heb ik niet. Ik heb ooit folderwijk gehad etc. Maar nu doe ik alleen nog vakantiewerk. :3 Deze zomer ga ik weer schoolboeken repareren, controleren, blabla..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik werk al 2 jaar bij de mac aan de kassa en drive...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigenlijk doe ik niet aan bijbaantjes, omdat ik al klaar ben met school sinds mijn 18e. Maar omdat ik geen fulltime baan meer heb bij mijn oude baas, omdat ik besloot 3 maanden naar het buitenland te gaan: Begin ik volgende week parttime te werken bij de Trekpleister. :]


    Til hug og blod.

    Vakkenvuller bij de Jumbo en ik ben nu gevraagd om op zaterdagmiddag bij de kassa te gaan werken... Moeten we nog wel beetje blabla'en enzo, maar het lijkt me wel leuk.

    Eh, ik moest geld hebben en mijn broer en zus werk(t)en er al, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben heel hard op zoek naar iets anders, maar tot nu toe doe ik een krantenwijk. Ik bezorg de wijkkrant. Nou niet bepaald een top baantje, maar okay :')
    Het betaald vreselijk slecht, maar dat krijg je als je 14, bijna 15, bent...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik werk bij een touristisch bedrijf dat kaas en chocola verkoopt, erg leuk ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ben pas 14, dus ik mag nog niet zoveel doen.
    Ik heb me al diverse keren aangemeld voor een krantenwijk, maar nog nooit een reactie terug gekregen
    dus nu heb ik geen baantje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb sinds gisteren een baantje bij de Poiesz, op de broodafdeling!
    Volgende week krijg ik mijn bakkersoutfit, yaaaay!
    Ik heb er super veel zin in!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga vakantiewerk doen in een verzorgingstehuis. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    @Clouded, ja dat wil ik dus ook eigenlijk ook niet; een krantenwijk. Het is behoorlijk veel werk en het betaalt ronduit slecht. + als je wel redelijk wil verdienen moet je heerlijk om 5 uur opstaan. Nou, nee bedankt (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik werk nu in de bediening.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik werk bij een bedrijf dat meerdere webshops van babykleding heeft.
    Ik werk op vrijdag van 9 tot 5 en soms ook op zaterdag. En in de vakanties kan ik vrijwel altijd extra werken als ik wil.
    Dus ik heb ongeveer 160 euro per maand aan loon. En ik krijg nog 75 euro kleedgeld van mijn ouders.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga vakantiewerk doen bij een plantage

    Ik heb geen echt baantje. Lekker werkeloos.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een maandje verkopen in een bakkerij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...