• Nu ben ik wel benieuwd wat jullie eigenlijk allemaal voor een bijbaantjes hebben. Waarom? Omdat ik er binnenkort zelf een ga nemen, maar ik weet niet wat voor een. Ik kan dus geen kleedgeld krijgen, en krijg nu mijn moeder mijn kleding betaalt maar ongeveer 200 euro per jaar. Dat is nou niet echt bepaald veel als je ziet dat het 'normale' bedrag voor kinderen en hun kleding 600 euro per jaar is. Nu kan ik hier zielig over gaan doen, maar daar kom ik niet veel verder mee. Dus.. ik ga een baantje nemen:Y)

    Dus, wat voor bijbaantje hebben jullie? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heb ik niet. Ik heb ooit folderwijk gehad etc. Maar nu doe ik alleen nog vakantiewerk. :3 Deze zomer ga ik weer schoolboeken repareren, controleren, blabla..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik werk al 2 jaar bij de mac aan de kassa en drive...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigenlijk doe ik niet aan bijbaantjes, omdat ik al klaar ben met school sinds mijn 18e. Maar omdat ik geen fulltime baan meer heb bij mijn oude baas, omdat ik besloot 3 maanden naar het buitenland te gaan: Begin ik volgende week parttime te werken bij de Trekpleister. :]


    Til hug og blod.

    Vakkenvuller bij de Jumbo en ik ben nu gevraagd om op zaterdagmiddag bij de kassa te gaan werken... Moeten we nog wel beetje blabla'en enzo, maar het lijkt me wel leuk.

    Eh, ik moest geld hebben en mijn broer en zus werk(t)en er al, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben heel hard op zoek naar iets anders, maar tot nu toe doe ik een krantenwijk. Ik bezorg de wijkkrant. Nou niet bepaald een top baantje, maar okay :')
    Het betaald vreselijk slecht, maar dat krijg je als je 14, bijna 15, bent...