• Nu ben ik wel benieuwd wat jullie eigenlijk allemaal voor een bijbaantjes hebben. Waarom? Omdat ik er binnenkort zelf een ga nemen, maar ik weet niet wat voor een. Ik kan dus geen kleedgeld krijgen, en krijg nu mijn moeder mijn kleding betaalt maar ongeveer 200 euro per jaar. Dat is nou niet echt bepaald veel als je ziet dat het 'normale' bedrag voor kinderen en hun kleding 600 euro per jaar is. Nu kan ik hier zielig over gaan doen, maar daar kom ik niet veel verder mee. Dus.. ik ga een baantje nemen:Y)

    Dus, wat voor bijbaantje hebben jullie? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik loop al 5 jaar kranten en nu werk nu ook in de bediening in een restaurant :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik werk sinds kort bij de Etos als vakkenvuller. Vakkenvullen bij de etos lijkt erger dan het is :') het is best leuk!


    Where words fail, music speaks

    Ik werk bij een rederij als bediende op de boten. Haha. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Ik werk bij een rederij als bediende op de boten. Haha. :Y)


    Omg, dat lijkt mij echt geniaal!

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 17:54 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik werk bij de HEMA (krul).

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:00 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik werk bij de marskramer en doe een folderwijk.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Kassa. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga solliciteren bij de Macdonalds. Binnenkort wordt ik namelijk 15 en dan mag je in de mac in Duiven bij de kassa staan maar ook lobby staan ^^
    Le me needs money (krul)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Embraced schreef:
    Ik werk bij de HEMA (krul).


    Uhg, dat wil ik ook! Ik houd van de HEMA!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    Uhg, dat wil ik ook! Ik houd van de HEMA!


    Ahaha. Het werk is wel leuk hoor. De Macdonalds is alleen 10x leuker denk ik.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    (...)

    Ahaha. Het werk is wel leuk hoor. De Macdonalds is alleen 10x leuker denk ik.


    Geen idee maar mijn vriendin werkt in de mc gelredome en die zegt dat het helemaal niet zo super leuk is. maar dat komt misschien omdat zij naast het gelredome zit en ze pas 15 is en dus alleen lobby mag staan.. geen idee. mij lijkt het wel leuk (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Omg, dat lijkt mij echt geniaal!


    Haha, dat is het af en toe ook wel. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik werkte tot 2 maanden geleden bij een kledingwinkel in het magazijn, zo'n 11 uur per week, dat leverde me 3,10 per uur op en aan het eind van de dag was ik letterlijk kapot. Mijn rug deed er zo'n pijn van en na zo'n dag had ik geen rust meer in mijn hoofd, ik kon alleen maar dat vervloekte magazijn voor me zien.
    Nu bezorg ik 1 keer per week de krant, daarmee ben ik in een uurtje of twee klaar en dat levert me 9,50 op, met folders erbij 12,50, en het is 's middags, dus daar ben ik behoorlijk blij mee (:


    Alis volat propriis.