• hoelang denken jullie dat tokio hotel nog bij elkaar blijft?

    ik ben benieuwd... zelf zeg ik... nog vijf jaar ofzo...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    th is anders dan de andere boybands ze hebben iets speciaals dat ik niet kan uitleggen!ze breken door in america en ze zijn nog goeie vrienden ook!!
    daardoor denk ik dat het nog heel lang zal duren!:D:P(hoera)(dance)(yeah)!

    kiss

    ik hoop zoals iedereen natuurlijk:P nog heeeel lang:D
    staat Bill daar op het podium met zn grijze haar omhooggestoken:P en Tom met grijze dreads
    niet dat dat gebeuren zal maar lijkt me wel grappig:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ik hoop zolang mogelijk
    ik zie ons later met onze wandelstokken al aanschuiven voor een concert xD


    ghehe, en dan in plaats van wo sind eure hande,,wo sind eure wandelstokken. ghehe mijn gedachtes slaan hier van op hol xD


    haha, lig strijk! xD xD

    maar ik en mn vriendinne beelden ons zo altijd in, da binnen 50 jaar fzo, wij daar zo allmaal gaan staan, me zo oudbollige bomakleren, en piercings en tattoo's die we zonder erbij na te denke hebbe late zetten in 'den goeien ouwen tijd' xD en dan zo naar een optreden gaan van TH, en da Bill daar sta me zn grijze haren xD en Tom me zn grijze dreadlocks xD

    zo nen come back van TH ^^ stel et u voor!
    en dan kunt ge zo tegen uwe kleine zegge (die dan wel zelf al in de 20 ga zijn, ma bon xD) kijk, diene jongen me zn rechtstaande haren, daar was mama heel zot van ^^

    ik hoop nog heel lang! :)
    Maar ik denk niet dat ze snel uit elkaar zullen gaan, ik bedoel Bill en Tom zijn broers en ze zijn alle 4 beste vrienden. Er moet al een serieuze ruzie zijn voor die uit elkaar zullen gaan denk ik :P Natuurlijk eens de hype zowat over is...:s maar ik denk wel langer dan 5 jaar..;)

    Toch ng n paar jaartjs ze ^^

    Toch ng n paar jaartjs ze ^^

    Ik weet nie. Ik hoop heel lang natuurlijk maar of da zo zal zijn.. tja, misschien.
    Je weet maar nooit x)


    Turning up the volume

    Euhm... Mssn ff naar Wir sterben Niemals aus luisteree ??? x'D Hahaha wa zegt onze lieftse Billysgat daar ??? :D
    WIR BLEIBEN IMMER <3 Voilàà ^^ voor altijd dusss ^^<3

    Euhm... Mssn ff naar Wir sterben Niemals aus luisteree ??? x'D Hahaha wa zegt onze lieftse Billysgat daar ??? :D
    WIR BLEIBEN IMMER <3 Voilàà ^^ voor altijd dusss ^^<3


    wahahahah wat een opmerking:P ik vind m wel goed gevonden:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik geef ze 5 jaar, en denk dat het dan wat afdaald. maar ik gun ze zeker meer! (: cause i love them. maar .. ik denk dat gewoon! ik dénk zeker niet meer dan 8 jaar.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    daar word de laatste tijd veel over gesproken! ik hoop zo dat ze niet uit elkaar gaan! ze zijn perfect zoals ze nu zijn! het zou echt zonde zijn moest bill Bv solo gaan of iemand anders van de band! ze zijn tenslotte bekent geworden met zen 4'ren dus plzz, laat ze samen blijven! veel fans zouden het echt erg vinden moest Tokio hotel niet meer Tokio hotel zijn!
    liefsx

    zolang als ze zelf door door willen/kunnen gaan.


    I am an idiot, I move.

    5 jaar zeg je.. ik denk wel meer.. ik hoop nog héééél lang<3

    Ik denk dat het gaat aflopen zoals bij clouseau XD dat de broers nog verder gaan doen, die gaan zeker verder blijven doen, want het was hun droom, maar misschien vallen georg of Gustav nog wel af door ruzie, of miss als ze ouder worden en meer tijd willen voor gezin/familie, maar ik heb geen idee wnr ze gaan stoppen,

    mischien volgende week ofz

    Ik denk dat het gaat aflopen zoals bij clouseau XD dat de broers nog verder gaan doen, die gaan zeker verder blijven doen, want het was hun droom, maar misschien vallen georg of Gustav nog wel af door ruzie, of miss als ze ouder worden en meer tijd willen voor gezin/familie, maar ik heb geen idee wnr ze gaan stoppen,

    mischien volgende week ofz


    volegende week niet:P Maar ik denk dat dat een grapje is:D:P

    maar inderdaad ik dnek dat ook;)


    Love is in the air'<3