• hoelang denken jullie dat tokio hotel nog bij elkaar blijft?

    ik ben benieuwd... zelf zeg ik... nog vijf jaar ofzo...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Uuhm hopelyk nog heel lang,mrrjhaa Bill is ook niet meer zichzelf,dus ik denk nog 3 jaar fsoow


    Lalalalalalalala.

    Moet ik zegge wat ik hoop of wat ik denk?
    Ik hoop: vooral tijd:P
    Denk: geen idee eigelijk ze worden nu wel bekent in Amerika en zo en hun droom is om dat over heel de wereld te hebbe dus...:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Uhmm ja ik hoop natuurlijk lang.. maar ik denk dat 3 jaar ofzo dat ze dan wel uitelkaar gaan.

    Maar Bill gaat dan miss wel solo ofzo..XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hoop voor eeuwig, mn moeder denkt:
    nog een jaar of 2,3 of 4....
    Ze zegt dat ze het niet zo lang volhouden met die ROT pers....
    XXXjes Laura

    Ik denk dat, als het niet lukt in amerika, ze 'met hangende potjes' gaan moeten terugkeren naar europa, en dan zijn ze dus zielig, dan zullen er zich heel wat fans 2e keus vinden enz, en gaan die fans afvallen, en zo gaat de hype langzaam stoppen, wat als gevolg heeft dat ze meer tijd hebben voor meisjes, dan vinden ze alle 3 hun ware liefde (nee tom niet XD) en starten ze een gezin, maar Tom en Bill gaan wrs met z'n 2 nog verder doen in Duitsland

    dat is het dus! een logische toekomst XD

    ze zijn nu al wel een tijdje bij elkaar, maar ik heb zo het idee dat Gustav een beetje begint weg te vallen. Tom en Bill zijn broers (wat best irritant kan zijn om constant mee geconfronteerd te worden) Georg en Tom zijn ook héél vaak samen bezig, dus dat heeft dan ook weer zo'n hechte band, maar met Gustav zie ik da nooit eigenlijk, die loopt er altijd maar een beetje bij.
    Ik geef ze 10 jaar... echt maximum... Ook al wil ik natuurlijk dat het langer is xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nou, ik denk nog heel lang!
    Maar het kan natuurlijk zijn dat er in
    1x iets erg gebeurt met 1 van hun waardoor de band moet stoppen ofzo. Maar daar moet je niet op hoopen :)

    Ik denk ook iets van 5 jaar..

    Maar ik hoop langer xD

    nog héééél lang (hoop k (A)) kan nie zonder ze wt moete we dan :S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik denk eerlijk gezegt niet zo heel erg lang meer..
    Zoals Dootjuh al zei, begint Gus een beetje weg te vallen en dat is niet leuk voor hem. En ze kunnen de druk niet echt meer aan volgens mij.. Het word teveel, de hele wereld afreizen voor concerten is hartstikke zwaar en vermoeiend.

    Ik geef ze nog 1/2 jaar en dan zijn ze denk ik wel gestopt, of zijn de meeste fans er wel op afgeknapt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik hoop HEEL LANF

    zo lang als kan

    maar bill en tom kunnen amper uitelkaar!!

    ik hoop lang :P


    when words fail, music speaks.

    het lijkt me wel fun wo sind eure wandelstokken, en th heeft dn ook wandelstokken!!