• hoelang denken jullie dat tokio hotel nog bij elkaar blijft?

    ik ben benieuwd... zelf zeg ik... nog vijf jaar ofzo...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    5 jaar ..


    Spirits move me, every time I'm near you.

    En mijn antwoord is nog altijd het duidelijks ^^
    en het klopt ook nog presies ,, hoe geniaal wil je het hebben ^^


    Crack a bottle

    ik gok 2/3 jaar
    et is Bill al naar zen hooft gestegen -___-


    Ja, ze willen steeds, meer en meer, en dan opeens houd het op. en dan vallen ze in de afgront, en ik dnek tog dat dat egt niet lang meer gaat duren, todat, ze de afgront gaan berijken!


    Dunno ><

    der is nog wel meer -__-,
    maar dat is iets wat nog niet naar buiten gebracht is,
    hoorde het van een vriendin vanm me,
    maar dat ga ik niet verder vertellen ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Ja, ze willen steeds, meer en meer, en dan opeens houd het op. en dan vallen ze in de afgront, en ik dnek tog dat dat egt niet lang meer gaat duren, todat, ze de afgront gaan berijken!


    dat duurt ook niet lang meer
    ik geef de band 2/3 jaar
    en Bill alleen een jaar/half jaar voordat ie het toppunt bereikt van stupide


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Inderdaat... Iets meer dan 2 jaar misschien want Bill is echt té arrogant enzoo geworden enu denkt hij van zichzelf [/mijn mening] dat hij dé beste is, zo zie ik hem nu.

    Inderdaat... Iets meer dan 2 jaar misschien want Bill is echt té arrogant enzoo geworden enu denkt hij van zichzelf [/mijn mening] dat hij dé beste is, zo zie ik hem nu.


    zo ziet ie zichzelf ook,
    hij rookt te veel,
    hij neetm Tom mee in zijn vrije val, en dat is het ergste [/my opinion]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind Bill een arro persoontje geworden ,niet dat ik hem persoonlijk ken fseu xD
    Maar hij denkt dat hij het recht heeft om in son koeienbroek op de foto te staan [/sommige weten over welke broek ik het heb]XD
    en dan die rare laarsjes deronder,,
    dat de halfe wereld op hm geild betekend nog niet dat tie SULKE kleren mag aantrekken ¬¬'
    Slecht voorbeeld ,geef je kindjes trauma's van ^^
    [/droog]


    Crack a bottle

    Jaah maar Bill dékt dat de halve wereld nog op hem geild terwijl het nu 1 vierde nog maar is van de wereld ofzo --'
    Dat mannetje word echt arrogant enzoo en hij is naarmijn weten homo of bi [/Ok wat heeft dat hiermee te maken x]] Aber c'mon hij shopt enzoo in AMERIKA IN die winkels en dan is htdaar zoits van; 'Goh, nu dacht ik van; Ik kleed me hier 'normaal' voor niet 'op tvallen' [/Terwl z'n haar recht staat] en komt er toch nog een fan op me af' Like, arrogantie ten top x]

    Ik vind Bill een arro persoontje geworden ,niet dat ik hem persoonlijk ken fseu xD
    Maar hij denkt dat hij het recht heeft om in son koeienbroek op de foto te staan [/sommige weten over welke broek ik het heb]XD
    en dan die rare laarsjes deronder,,
    dat de halfe wereld op hm geild betekend nog niet dat tie SULKE kleren mag aantrekken ¬¬'
    Slecht voorbeeld ,geef je kindjes trauma's van ^^
    [/droog]


    Ash,, dit is de eerste x dat ik het dus niet met je eens ben,,
    wat hij aan heeft is zijn smaak, end at heeft niks met Arogantsie te maken, en nu wil ik weten ofer welke broek je het heb, want dat weet ik niet^^

    Maar bill, denkt indderdaat dat hij alles is, maar heeft hij dat niet al altijd gedagt ofzo,
    Maar ik dnek dat we nu alemaal wel weten, dat ze het niet meer langer dan 3 jaar gaan reden, en dat Bill dan de afgront in zakt, Tom meesluit, G en G agterlaat, en G en G wel weer in een nieuwe band stappen ofzo.


    Dunno ><

    En Chantou is het wel helemaal een met Annelies!!!


    Dunno ><

    Zij blijven lang bij elkaar, maar ofdat TH nog lang zal blijven bestaan [door hun muziek..]


    What you see, is what you get.

    Ik vind Bill een arro persoontje geworden ,niet dat ik hem persoonlijk ken fseu xD
    Maar hij denkt dat hij het recht heeft om in son koeienbroek op de foto te staan [/sommige weten over welke broek ik het heb]XD
    en dan die rare laarsjes deronder,,
    dat de halfe wereld op hm geild betekend nog niet dat tie SULKE kleren mag aantrekken ¬¬'
    Slecht voorbeeld ,geef je kindjes trauma's van ^^
    [/droog]


    komop man die broek komt van de meidenafdeling -___- en die laarzen, hijs geen cyber ofzoo hoor hallo Bill back to earth


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    komop man die broek komt van de meidenafdeling -___- en die laarzen, hijs geen cyber ofzoo hoor hallo Bill back to earth

    Ofer welke broek hebben jullie het nouw!!?!?!?


    Dunno ><

    (...)

    Ash,, dit is de eerste x dat ik het dus niet met je eens ben,,
    wat hij aan heeft is zijn smaak, end at heeft niks met Arogantsie te maken, en nu wil ik weten ofer welke broek je het heb, want dat weet ik niet^^

    Maar bill, denkt indderdaat dat hij alles is, maar heeft hij dat niet al altijd gedagt ofzo,
    Maar ik dnek dat we nu alemaal wel weten, dat ze het niet meer langer dan 3 jaar gaan reden, en dat Bill dan de afgront in zakt, Tom meesluit, G en G agterlaat, en G en G wel weer in een nieuwe band stappen ofzo.


    Je kent vlinder tog??
    in haar fb ,, en ik sei tog niet dat die kleding iets met arrogantie te maken heeft xD ik vind gwn dat bill kleurenblind fseu aan het worden is ^^
    En ik bn gwn even melig fseu xD en dan praat ik altijd bull liefurd:P
    Gaa maar even kijken in Vlinder's fb en het weer met me eens zijn dat die broek duss egt niet kan ¬¬'


    Crack a bottle