• hoelang denken jullie dat tokio hotel nog bij elkaar blijft?

    ik ben benieuwd... zelf zeg ik... nog vijf jaar ofzo...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    het lijkt me wel fun wo sind eure wandelstokken, en th heeft dn ook wandelstokken!!

    haha

    grappig!!

    haha

    bill met een wandelstok!!

    bill met een wandelstok!!

    Ik denk dat ze niet meer zo lang zullen blijven bestaan. Natuurlijk hoop ik van wel! Maar ik gok op nog anderhalf jaar. Misschien 2.

    ik hoop nog heel lang


    you will be my forever and ever.....

    ik meen het ik ben fan van hen heel veel en ik vind Tom en Gustav de leukste(H)(H)(H)


    you will be my forever and ever.....

    ik hoop zolang mogelijk
    ik zie ons later met onze wandelstokken al aanschuiven voor een concert xD
    jah ik hoop da ze zoals de stones worden dat ze nog muziek maken als ze bejaard zij XD


    take me away

    th blijft nog lang bij mekaar hoor daar ben ik zeker van dus breek daar je kop niet over

    Ik hoop zolang
    Boybands gaan meestal uit elkaar door bandruzies enz. Maar vaak kotn dat doordat die band dna ook is samengeraapt en bij th zijn ze ook vrienden enz Maar ik hoop nog wel minstens 5 jaar ^^


    I'll take you to another world

    10 jaar xD


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Ik hoop dat ze nog heel lang bij elkaar blijven enzo :) Ik zie ons al later met zo een wandelstok in de rij staan :P Maar okee Tom is irritant dus hij moet stoppe Georg te pesten !:P

    xx


    The perfect man is gay...

    Ik gok er op dat het niet heel lang meer zal duren. Juist omdát ze al zo lang bij elkaar zijn. Ik gok nog een jaartje of twee, drie. Misschien wat langer als ze goede vredebewaarders zijn xD

    P.S. Ben 'k nou negatief? xD