• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga nu weer een stukje schrijven, rustig maar xd
    -still needs roles-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    + Rollen het liefst zo uitgebreid mogelijk, en ik kies niet de eerste maar de beste!

    Dat word moeilijk als je er niks vanaf weet. (': Maar ik ga mijn best doen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    + Rollen het liefst zo uitgebreid mogelijk, en ik kies niet de eerste maar de beste!

    Dat word moeilijk als je er niks vanaf weet. (': Maar ik ga mijn best doen. c:

    Dat maakt niet uit hoor, Lieke ^^
    -bijna niemand vult toch in xd-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit hoor, Lieke ^^
    -bijna niemand vult toch in xd-


    Awe, poor you. D:
    -Stiekem is die nu gebumpt, ik hoop voor je dat iemand anders, die beter is 'm ook nog gaat invullen.-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Awe, poor you. D:
    -Stiekem is die nu gebumpt, ik hoop voor je dat iemand anders, die beter is 'm ook nog gaat invullen.-

    Every day we're bumpin' 8D
    lol nee, nog steeds bedankt dat je 'm wilt invullen :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Tribuut
    District: 11
    Naam: Sunflower
    Bijnaam: Sun
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Ze is aardig en wantrouwig op de juiste momenten
    Uiterlijk (met foto!)Sorry, ik ben nieuw, hoe moet je een foto in een reactie zetten :$
    Goed in: Boogschieten, boom klimmen en herkennen van eetbare bessen.
    Slecht in: Speer werpen
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan:
    Beroep ouders: Appel plukkers in boomgaarden.
    Overige informatie over familie: Haar ouders waren simpele rebellen. Haar moeder is overleden tijdens een klein bombardement maar haar vader leeft nog, hij heeft nu wel nog maar een arm.
    Districtsaandenken: Een zilveren kettinkje met een gouden appel er aan met mijn naam er op.
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Ze is verlegen maar ze vind May wel aardig.
    Hoe gaat hij/zij dood? In het begin of pas later? In een gevecht of door giftige planten? etc.: Ze gaat later dood in een gevecht door een mes in haar rug.

    Ik ben nieuw dus weet het allemaal nog niet zo goed. Ik weet wel hoe ik 'n RPG moet spelen hoor -,-"


    Kiekeboe!

    @PinkArrow dankjewel^^
    Zou je anders het uiterlijk dan gewoon willen beschrijven, als een foto plaatsen nog niet lukt? -ik zoek straks wel een uitleg daarvoor, gimme one second-
    En zou je me ook nog even de achternaam willen geven? Alvast bedankt hè C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoe plaats je een foto in een bericht?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Okeej ik ben dus oowk nieuw xd en ik ben heel slecht in dingen in het kort op te schrijven dus het is waarschijnlijk egt een lap tekst :$
    Rol: Tribuut
    District: 3
    Naam: Deejay Grason
    Bijnaam: Jay
    Geslacht:Jongen Ik heb zo'n idee dat er meer meisjes mee gaan doen dus dan ben ik maar een jongen ^^
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Zorgt er altijd voor dat hij iemand heeft om mee te praten, zodat hij rustiger kan worden hij lijdt aan agressie aanvallendaarom hij vindt het moeilijk om vrienden te maken. Het liefst wil hij meevechten in een leger tegen het capitool als er later nog bombardementen of zo komen verder kan hij wel aardig zijn en medeleven tonen maar hij vind het gewoon moeilijk
    Uiterlijk (met foto!): Hij is best wel groot, hij is wel stevig gebouwd maar geen spierbundel ;p hij heeft kort zwart haar dat alle kanten opstaat en wat dikkere donkere wenkbrouwen, hij kijkt bijna altijd boos en hij heeft kleine bruine ogen.
    Goed in: Mensen chanteren en dingen laten doen waar hij zelf geen zin in heeft. Zich aanpassen aan nieuwe omstandigheden.
    Slecht in: Vriendschap sluiten, en rustig blijven.
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: de beste high-teck wapens met alles er op en er aan, verder kan hij goed met een bijl overweg.
    Beroep ouders:Zijn ouders ontwerpen wapens die beschikken over de nieuwste technische mogelijkheden, Deejay mag ze uittesten tegen zijn agressie aanvallen.
    *Overige informatie over familie: Hij heeft geen broers of zussen. Zijn ouders doen alles aan zijn agressie aanvallen en de zweer is daarom ook niet geweldig bij hem thuis. Het liefst trok hij er met zijn vriend Marck op uit om rustig te worden.
    Zijn ouders ontwierpen vroeger trouwens wapens voor de strijd tegen het capitool.
    Districtsaandenken: Hij heeft niets meegenomen want hij wil niet herinnerd worden aan thuis.
    *Extra:
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?:Vijand, hij is het liefst alleen en beschouwd daarom bijna iedereen als een vijand.
    Hoe gaat hij/zij dood?: Shit ik ga dood xd Hij gaat pas later in het spel dood, aan een agressie aanval, waarbij hij zijn nek of zo iets breekt.

    Ik hoop dat dit goed genoeg is, ben er best wel lang mee bezig geweest :$

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 17:52 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Hij is super! En natuurlijk mag je het uiterlijk gewoon omschrijven als je geen geschikte foto kan vinden, dat heb ik ook vaak genoeg^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ty, ik zou het er even bij zetten ;)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Hmm,,, het lukt nog steeds niet :P
    Naja, dan in ieder geval:

    Ze heeft blond haar en honingbruine ogen. Ze heeft mooie rechte tanden en die laat ze vaak zien wat ze lacht snel.
    Ze is best lang en door haar lange benen ook erg snel.


    En dit is haar hele naam:
    Sunflower May


    Kiekeboe!

    Dank jullie wel voor de aangevulde informatie^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oeew ik verheug me er op dat ze de tributen gaat ontmoeten xd
    Mag ik er nog een maken ik heb weer een ideetje :D


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tuurlijk, maak er zoveel je wilt ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.