• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    HOORAYY! :'D. Oké, sorry, moest even. Sorry dat ik het gister niet meer deed, geen tijd meer. Ik zal ze zo even posten^^.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    YAY DANK JE WEL C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Tribuut

    District: 8

    Naam: Mindzy Endzo

    Bijnaam: Mindy

    Geslacht: Meisje

    Leeftijd: 15

    Innerlijk: Ze is erg lief en behulpzaam en probeert iedereen te vriend te houden. Ze vind de honger spelen gruwelijk en probeert daarom zo min mogelijk in een gevecht terecht te komen, maar als er iemand aan haar bondgenoten zit kan ze ontzettend strijdlustig worden.
    Het liefst wordt ze kleding ontwerpster en vindt ook de kleding in de parade prachtig!

    Uiterlijk:



    Goed in: Verpleegkunde, kleding ontwerpen, eetbare planten herkennen

    Slecht in: Geheimen bewaren,iemand kwetsen

    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Ze gebruikt het liefst geen wapens maar als het moet gebruikt ze het liefst een speer: snel, dodelijk en ze hoeft niet dichtbij iemand te komen.

    Beroep ouders: Haar moeder weefde kleding voor een klein zakcentje, haar vader is overleden in de opstand.

    *Overige informatie over familie: Mindzy woont gezellig thuis met haar moeder en haar jongere broertje, ze vindt het geweldig om haar moeder te helpen met het weven. Mindzy trekt er ook vaak op uit om bessen te zoeken en planten met helende gaven.

    Districtsaandenken: Een zacht lapje stof van haar liefelings jurk die nog steeds naar haar thuis ruikt

    *Extra:

    Vriend/vijand van May?: Vriendin, ze doet haar best om vriendinnen te worden met haar.

    Hoe gaat hij/zij dood? I: Ze gaat redelijk snel dood doordat ze het niet meer trok in de arena, at ze giftige besjes.



    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Yay, dan ben je mede-tribuut van Rhym ^^
    Rhym is echt awesome, je komt er nog wel achter.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oeew ik ben nieuwsgierig!
    ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Moeten er eigenlijk tributen zijn voor alle districten?
    Of vul je sommige zelf in?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Er gaan ook waarschijnlijk doden vallen van wie we de naam nooit zullen weten, en anders verzin ik wel iets :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Okeejj,
    Ik verveel me nu dood mag ik er nog 1 maken :$


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Of course :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: Styliste
    District: Waarvoor je ze nodig hebt. =]
    Naam: Blubell Ophelia Braelyn.
    Bijnaam: Blubell.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Drieëntwintig jaar.
    Innerlijk: Blubell is het schoolvoorbeeld voor iemand uit het capitool. Ze is erg uitbundig en enthousiast, en eerlijk gezegt een beetje dom. Ook is ze echt een spraakwaterval en je hoort haar altijd al van verre aankomen. Het liefst plakt ze in elke zin wat verkleinwoordjes zonder bekende reden.
    Blubell over het hoofd zien is ook moeilijk: Het liefst draagt ze de meest opvallende dingen en ze gaat altijd met de mode mee, hoe raar die ook mag zijn. Ze heeft een zwak voor de kleur roze en draagt dan ook altijd íets in die kleur. Ze heeft zelfs haar huid een roze tintje laten geven om haar geliefde kleur altijd bij zich te hebben.
    Je kunt zeggen van Blubell wat je wilt, maar ze is heel creatief en heeft echt gevoel voor kleding. Sinds twee jaar ontwerpt ze kleding voor de tributen en is daarmee helemaal in haar nopjes. Hoewel de meeste tributen haar een beetje apart vinden wordt ze zeker niet onsympathiek bevonden.
    Uiterlijk:


    Blubell heeft een bos krullend, lichtroze haar. Meestal draagt ze haar felblauwe contactlenzen, maar heeft ook wel eens haar paarse, groene, oranje, roze, of gele in. Blubell heeft haar huid lichtroze laten kleuren (zie 'Innerlijk') en drie diamantjes laten zetten naast haar ogen. Haar tanden zijn kaarsrecht gezet en hebben hebben een stralend witte tandpasta kleur (ongeveer het enige aan haar dat niet roze is).
    Blubell draagt altijd de laatste mode en dat is er met dank aan haar ouders met de paplepel ingegoten. Ze draagt ook altijd enorme hakken waar normale mensen nauwelijks op kunnen staan, laat staan lopen.
    Goed in: Opmaken, mode, praten.
    Slecht in: Stoppen met praten, aanvoelen wanneer het goede moment is om iemand met rust te laten, bloed (bij zichzelf!).
    Wapens waar hij/zij het beste mee om kan gaan: Mascara, lippestift, een schaar en wat stof.
    Beroep ouders: Blubells ouders hebben een grote kledingzaak met de meest vreemde kleding die je ook gezien hebt. Het wordt veel gedragen in het capitool.
    Districtsaandenken: -
    Vriend/vijand van May(hoofdpersoon)?: Geen idee hoe je het in gedachten hebt, kijk maar even. (:
    Hoe gaat hij/zij dood?: Reuze mascara-monster komt haar halen! Euh, niet, hoop ik?

    Ja, ik was creatief met namen vandaag.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    ZE IS AWESOME:Y)
    Ik maak haar stylist van Haul, kay?^^
    REUZE MASCARA MONSTER VALT AAN D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ooh, heb je nog tributen nodig? :'D


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Seeder schreef:
    ZE IS AWESOME:Y)
    Ik maak haar stylist van Haul, kay?^^
    REUZE MASCARA MONSTER VALT AAN D:


    Mwahahha YAAY!
    Is goeeed ='D.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Zat:Y)
    Dus als je wilt invullen, yes please 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oops kan niets meer bedenken xd,,
    Had wel deze foto gevonden,


    Vond haar wel geschikt als een jongere tribuut,
    Alleen wist ik er verder dus niets bij te verzinnen -,-"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.